Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kännykän näytön alaosa (siis puolet) pimeenä. Nättiä.

Kiva, kun ei näe kuin puolet viesteistä ja saa arvailla loput. Niin, ja tämä "pimentyminen" on tapahtunut alkoholin vaikutuksen alaisena, eli ei mitään käryä, miten tämä on ylipäätänsä mahdollista..

:offtopic: Näyttää olevan Mintun vitutusaihe Pohjoisvirralle allekirjoitusainesta.

Edit. Vituttaa suunnattomasti nämä mopopojat, jotka lisääntyy näin lämpimällä kuin sienet sateella. Ja voi elämä, kun pitää mennä niille parkkipaikoille päristelemään niillä 50cc paskoilla. Ollaan NIIIIIIIIN pahiksia, NIIIIIIIN..

Joo, kyllä se on ihan eri sitten ku on itse 18v ja päristelee isin autolla siellä samalla parkkipaikalla ;)

Ei se sitten enää vituta. :rock:

vituttaapas.

Eihän tuossa sattunut varsinaisesti mitään, mikä tuossa vituttaa?

Meinasin jumalauta saada sydänhalvauksen! Se on siinä kiikunkaakun, että kumpaan threadiin tuo olisi kuulunut, iloisiin vai tänne, mutta kun kerta säikähdin niin maan perkeleesti, niin päätin pistää tänne :D. Nyt kyllä vähän kuumottaa kasvoja :(.

Meinasin jumalauta saada sydänhalvauksen! Se on siinä kiikunkaakun, että kumpaan threadiin tuo olisi kuulunut, iloisiin vai tänne, mutta kun kerta säikähdin niin maan perkeleesti, niin päätin pistää tänne :D. Nyt kyllä vähän kuumottaa kasvoja :(.

"Meinasin" sana kertoo, että tilanne ei ollut loppujen lopuksi paha vaan hallinnassa oleva tilanne.

En kyllä tiedä, että onko tuo sitten hyvä vai huono asia :D.

Neutraali, ei hyvää, ei pahaa. Tilanteen kuvaus nauratti, kun tuli sellainen epätodellinen olo, että Mintun keittiössä on yht'äkkiä geysir ja Minttu suojautuu pantterin tavoin kuumaa vesisuihkua karkuun.

"Meinasin" sana kertoo, että tilanne ei ollut loppujen lopuksi paha vaan hallinnassa oleva tilanne.

No jos mä olisin saanut sen sydänhalvauksen, niin en mä varmasti olisi heti ensimmäisenä kirjoittelemassa Pakkiksen vitutus-threadiin, vaan ihan jossain muualla. Mullan alla.

Neutraali, ei hyvää, ei pahaa. Tilanteen kuvaus nauratti, kun tuli sellainen epätodellinen olo, että Mintun keittiössä on yht'äkkiä geysir ja Minttu suojautuu pantterin tavoin kuumaa vesisuihkua karkuun.

Jos olisin juuri sillä hetkellä kurkistanut siihen kattilaan, kun olin juuri tullut ihmettelemään siihen että miksei vesi kiehu, niin jälki olisi ollut paaaljon rumempaa. Ja tuskallisempaa. Mutta jumalille kiitos jauhelihasta, sillä olin juuri sitä sekoittelemassa, kun geysir iski! Nurkassa vaan katsoin vesikattilaa puukauha kädessä ja WTF-ilme naamalla.

Menin spedeilee vkl huolella.

Kirjotan ny jo etukäteen.

Eli todennäkösesti spedeilen ens viikonloppuna oikein urakalla ja se hävettää vitusti jo nyt.

edit: saattaa toki onnistua jo viikolla, jos ollaan menossa johonkin.

Viimeksi muokattu:
Olipas mukava sunnuntai, menin töihin 5.30 ja nyt just loppu työt eli semmonen 19,5 h. töissä, noh hommia on ja vastuukin näistä aina kasvaa. Onneksi huomenna vapaapäivä. Vielä työtahti oli "urakka" luonteista niin arvata saattoi aamulla herätessä, että pitkä päivä edessä.

No jos mä olisin saanut sen sydänhalvauksen, niin en mä varmasti olisi heti ensimmäisenä kirjoittelemassa Pakkiksen vitutus-threadiin, vaan ihan jossain muualla. Mullan alla.

Jos olisin juuri sillä hetkellä kurkistanut siihen kattilaan, kun olin juuri tullut ihmettelemään siihen että miksei vesi kiehu, niin jälki olisi ollut paaaljon rumempaa. Ja tuskallisempaa. Mutta jumalille kiitos jauhelihasta, sillä olin juuri sitä sekoittelemassa, kun geysir iski! Nurkassa vaan katsoin vesikattilaa puukauha kädessä ja WTF-ilme naamalla.

Jos, Jos.
Eihän siinä mitään ollut käymässä, jos olit vähänkin kauempana tuosta kattilasta?
Pohditko teoreettisia "jos" -tilanteita vai oliko akuutti tilanne päällä?
Kirjoituksen perusteella tilanteen uhka oli tsunamin luokkaa :lol2:

Pitää mennä nii lokasiin hommiin betonielementtitehtaalle. Työnantaja on umpirukunkkari ja se koko mesta huokuu rasismia ja huonoa oloa. Thank God sitä duunii tarvii painaa vaan kaks viikkoa. Sit 5 lomaa ulkomailla \o/

Pitää mennä nii lokasiin hommiin betonielementtitehtaalle. Työnantaja on umpirukunkkari ja se koko mesta huokuu rasismia ja huonoa oloa. Thank God sitä duunii tarvii painaa vaan kaks viikkoa. Sit 5 lomaa ulkomailla \o/

Ja sit 50 vuotta samaa hommaa. :D Hyvä lomaa.

Jotenkin niin kornia.

Eilen normaaliin tapaan potkasin fillarin jalan esille. Tottakai se lensi siitä kuin olisin fudista ollut pelaamassa. Oli murtunut jo aikaisemmin, mutta eihän sitä ollut huomannut. Onneks suurimmassa osassa paikoista on pyörätelineet.

No nyt se on nähty. La jouduin seuraamaan salilla, kun eräs toinen tyyppi veteli bussikuskin otteella leukoja... tosi hintelä kaveri, 40 kg lisäpainoja ja ihan törkee heijari. Ykkösiä teki. Heilu oikeesti melkein kuin bussikuski! Nyt sitä perkelettä on mennyt joku uskomaan. Siinä rikkoo oikeesti itsensä! Noh, tekee mitä tekee, omahan se on asiansa! Ja kovaa reenaa. Propsit siitä! Laitetaan bussikuskin piikkiin...

Back
Ylös Bottom