Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vesikattilani muuttui yhtäkkiä geysiriksi ja ainoastaan mun salamannopeat refleksit pelastivat mun naamataulun kuumalta vesisuihkulta.
Näyttää olevan Mintun vitutusaihe Pohjoisvirralle allekirjoitusainesta.Joo, kyllä se on ihan eri sitten ku on itse 18v ja päristelee isin autolla siellä samalla parkkipaikalla ;)
Eihän tuossa sattunut varsinaisesti mitään, mikä tuossa vituttaa?
Näyttää olevan Mintun vitutusaihe Pohjoisvirralle allekirjoitusainesta.
Meinasin jumalauta saada sydänhalvauksen! Se on siinä kiikunkaakun, että kumpaan threadiin tuo olisi kuulunut, iloisiin vai tänne, mutta kun kerta säikähdin niin maan perkeleesti, niin päätin pistää tänne :D. Nyt kyllä vähän kuumottaa kasvoja :(.
En kyllä tiedä, että onko tuo sitten hyvä vai huono asia :D.
"Meinasin" sana kertoo, että tilanne ei ollut loppujen lopuksi paha vaan hallinnassa oleva tilanne.
Neutraali, ei hyvää, ei pahaa. Tilanteen kuvaus nauratti, kun tuli sellainen epätodellinen olo, että Mintun keittiössä on yht'äkkiä geysir ja Minttu suojautuu pantterin tavoin kuumaa vesisuihkua karkuun.
Menin spedeilee vkl huolella.
No jos mä olisin saanut sen sydänhalvauksen, niin en mä varmasti olisi heti ensimmäisenä kirjoittelemassa Pakkiksen vitutus-threadiin, vaan ihan jossain muualla. Mullan alla.
Jos olisin juuri sillä hetkellä kurkistanut siihen kattilaan, kun olin juuri tullut ihmettelemään siihen että miksei vesi kiehu, niin jälki olisi ollut paaaljon rumempaa. Ja tuskallisempaa. Mutta jumalille kiitos jauhelihasta, sillä olin juuri sitä sekoittelemassa, kun geysir iski! Nurkassa vaan katsoin vesikattilaa puukauha kädessä ja WTF-ilme naamalla.
Pitää mennä nii lokasiin hommiin betonielementtitehtaalle. Työnantaja on umpirukunkkari ja se koko mesta huokuu rasismia ja huonoa oloa. Thank God sitä duunii tarvii painaa vaan kaks viikkoa. Sit 5 lomaa ulkomailla \o/