Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Tuo kalorilaskuri.fi antaa tulokseksi 100g:ssa olevat ravintoarvot, kun isken sinne 1dl pikakaurahiutaletta. Eikö kuitenkin 1dl pikakaurahiutaleita ole paljon vähemmän kuin 100g?

Tuo kalorilaskuri.fi antaa tulokseksi 100g:ssa olevat ravintoarvot, kun isken sinne 1dl pikakaurahiutaletta. Eikö kuitenkin 1dl pikakaurahiutaleita ole paljon vähemmän kuin 100g?

Mun kaurahiutalepakkauksessa ainakin lukee, että 1dl niitä hiutaleita painaa 40g. Onko se niin vaikeeta kattoa ite siitä pakkauksesta?

Paljonko Hack-kyykyn "kelkka" painaa? Tiedän, että ei ole olemassa mitään standardeja mutta onko kellään hyviä veikkauksia?

Mites sit Smith-laitteen tanko?

Paljonko Hack-kyykyn "kelkka" painaa? Tiedän, että ei ole olemassa mitään standardeja mutta onko kellään hyviä veikkauksia?
mitä väliä sillä on?

no mikset sä sitten kerro?

eihän se nyt paina juuri mitään,mallista riippuen tietenkin.tuskin kahtakymmentäkään.(jonka kokeilemalla varmaan jokainen voi itse todeta)
tosin vain yhtä hackia olen vain elämäni aikana käyttänyt,ja tämä arvio pätee lähennä siihen

smithit on varmaan 20-30kg,taas mallista riippuen.

Tässä alkaa menemään mun pienet aivot hieman sekaisin :S::S.yritän saada tulokset mahdollisimman nopeasti nostoon, Tapahtuuko se ns voiman nostajan treenillä eli 5x5 ? Vai jollain sarja korotus treenilla vai perus 10X3? Koska lukiessani voimailu puolta sain sen käsityksen että jo 5kg lisäys penkkitulokseen veisi useita viikkooja parhaimmillaan 16Vk. Ja tämän kuullostaa todellla pitkävetoiselta kun tavoitteena olisi yli 15kg tuloksen nosta. Auttakaa mua tässä hommassa kun muissa treahdeissa ei olla edes huomattu mun kysymyksiä :(

Siis jos oikein olen ymmärtänyt niin +500kcal/vrk on puol kiloo viikossa lisää...
Eli 2kg kuukaudessa niin onko se 2kg pelkkää läskiä ja sit lihat siihen päälle mitkä kasvanut vai onko se 2kg läskit ja lihat (siis yhteensä 2kg)
Kunnon treenillä tietenkin eikä pelkällä mässäämisellä......

Nostetaanpa tää takas...
Oliko tää niin tyhmä kysymys et kukaan ei viittiny vastata:(
VAI eikö kukaa tienny mistä o kysymys....:D

Ajattelin tässä viikon päästä aloittaa taas sixpäkin treenaamisen ja tottakai muutkin lihakset mukana.

Tässä ois harjoitusohjelma.

Joka toinen aamulla heräisin kuudelta ja juoksisin tunnin mittaisen lenkin ennen koulua. Toisina päivinä hölkkäisin saman matkan. Tietenki tyhjällä vatsalla. Tultuani lenkiltä söisin lautasellisen kaurapuuroa ja joisin lasillisen maitoa. Koulussa söisin kouluruuan. Välipalaksi jotain rahkaa tai proteiinipitoista ruokaa. Kunnonruuaksi söisin makaroonilaatikkoa ja mukana menis lasillinen maitoa. Illalla menisin talliin treenaamaan vatsalihakset, selät ja penkkiä nostelisin. Iltapalaksi ruisleipää ja sen kanssa jotain rahkaa. Ja tottakai söisin raejuustoaki.

Tarkoituksena ois painoa nostaa, mutta rasva pois vatsasta. Onkohan tommoin vähän liian rankkaa? Ja tuleekohan tolla edes sixpackia näkyviin?

Ja voitte ehdottaa parempaa ruokavaliota, että samalla painoki nousis.

Senathus sanoi:
Nyt menee aika rajusti metsään. Ensinnäkin tossa tulee jo aika rajusti kulutusta, että tuo ruokamäärä ei riitä mihinkään jos painoa aiot nostaa.

Tarkoituksesi on nostaa painoa, mutta polttaa rasvaa? Huomaatko ristiriidan?

Ja vaikka sä tekisit vatsoja ja penkkiä 6xpäivässä, sulle ei sen kummempaa "sixpäkkiä" todennäköisesti tulisi.
ja tottakai muutkin lihakset mukana.
Ai? Milloin sä siellä salilla käyt? Minkälaisella ohjelmalla?

Sanoit myöskin, että aloitat taas sixpäkin treenaamisen. Mikä sun viimekertainen "sixpäkintreenausmetodi" oli?

Ajattelin tässä viikon päästä aloittaa taas sixpäkin treenaamisen ja tottakai muutkin lihakset mukana.

Oot nyt noita samoja juttuja melkolailla kysyny ympäriinsä. Vastaus syömiseen, on se sama, eli syö PALJON ja USEIN kunnon ruokaa. Jos et ole trolli, niin olet kasvavassa iässä ja kovin hoikassa kunnossa, joten voit huoletta syödä ihan huolella. Ja tosiaan, on aika turha treenata sitä "sixpäkkiä" pelkästään. Treeniohjelmaan se leuanveto mukaan, mistä joku vissiin jossain muualla mainitsikin.

Millä muulla saan painoa nousemaan ja ns täytettyä tavallisen ruuan osuuden, kun olen yrittänyt syödä lyhyillä väliajoilla ja terveellisen paljon, mutta ei auta. Painoa ei tule lisää ja ei edes ole nälkä kun yritän mättää jotain makaroonilaatikkoa nassuu. Eli millä muulla saan sitä massaa tulemaan? Salilla tulee käytyä 4kertaa viikossa

Back
Ylös Bottom