Painonnostoaiheisia kuvia

Löytyisköhä jostai videoita noista olympia nostajien hypyistä. Näyttää nii älyttömiltä.

edit: 900. postaus, jeejee (NOT)

4day01.jpg

vaznebardari_tavakoli_2.jpg

CleanandJerk_275_275.jpg

Mitäs nauramista siinä on? Nuorena se on vitsa väännettävä ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Totta, ja aika turha morkata, koska jotkut 10-vuotiaat kiinalaiset tempaa ja työntää enemmän kuin palstan Miket ja monet muut 200 penkkaajat parhaimmillaankaan olisivat pystyneet. Se kertoo jotain heidän räjähtävyydestään ja tekniikastaan verrattuna pumppibodareiden ja voimanostajien "voimaan".

Nimimerkillä:tempaan yhtä paljon kuin parhaat 12-v tytöt vaikka olen 115-kiloinen salirotta :rolleyes:

Totta, ja aika turha morkata, koska jotkut 10-vuotiaat kiinalaiset tempaa ja työntää enemmän kuin palstan Miket ja monet muut 200 penkkaajat parhaimmillaankaan olisivat pystyneet. Se kertoo jotain heidän räjähtävyydestään ja tekniikastaan verrattuna pumppibodareiden ja voimanostajien "voimaan".

Nimimerkillä:tempaan yhtä paljon kuin parhaat 12-v tytöt vaikka olen 115-kiloinen salirotta :rolleyes:

Tekivätkö "palstan miket" kovinkin paljon työntöä tai tempausta, puhumattakaan näistä muista parin markan penkkaajista? Mistä tiedät heidän tuloksensa painonnostossa? mikä tekee siittä "aidompaa" voimaa kuin esim voimanostajien voimasta? Veikkaan jopa niiden "pumppipodarien" olevan vahvempia kuin sinä tai parhaat 12-vee tytöt yhteensäkään olette.:)

Tekivätkö "palstan miket" kovinkin paljon työntöä tai tempausta, puhumattakaan näistä muista parin markan penkkaajista?

Onko kukaan mitään jos ei tee mitään?

Tää on aina ärsyttävää että jengi ottaa esille ton, että "eihän se ees reenaa", aivan, emmä ole mitään muuta kuin geenit + ympäristö..

Loppujen lopuksi olemme kaikki siittiöitä jos tarpeeksi pitkälle jossitellaan, mutta minusta on silti hauskaa että nuori nainen nostaa jossain nosto muodossa enemmän, kuin iso, raavas, todella paljon harjoitellut mies :D

Onko kukaan mitään jos ei tee mitään?

Tää on aina ärsyttävää että jengi ottaa esille ton, että "eihän se ees reenaa", aivan, emmä ole mitään muuta kuin geenit + ympäristö..

Loppujen lopuksi olemme kaikki siittiöitä jos tarpeeksi pitkälle jossitellaan, mutta minusta on silti hauskaa että nuori nainen nostaa jossain nosto muodossa enemmän, kuin iso, raavas, todella paljon harjoitellut mies :D

No, minusta taas on aivan kuolettavan hauskaa se että en osaa jääkiekkoa yhtä hyvin kuin ikäisissäni monet joukkuepelaajat osaavat. en tosin tiedä mistä vitusta sekin johtuu, mutta hauskaa on että itseä mahdollisesti monellakin tapaa heikommat ovat siinä parempia. Ehkä se voisi johtua harjoittelusta?

Ehkäpä.

Mutta itse en lähtisi itseäni kutsumaan hirveän vahvaksi jos joku minua pienempi nainen voittaisi minut jossain aivan perus sali liikkeessä :D Ja taas, ennen ku joku ristiinnaulitsee minut, niin olen aivan kynä itse..

Mutta sikäli vähän tylsää kun jengi ei enää nykypäivänä hirveesti duunaile noita olympia nostoja, harvinaista jopa..

Mutta mutta, eikö jotain sali harjoittelussa olla "tyritty", jos ei 10+ vuoden harjoittelu taustalla saada työnnettyä yli 100 kiloa?

Back
Ylös Bottom