.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Morjens kaik.Mua on vaivannu pari päivää nämä aminohappo koostumus kasvikunnan ja eläin kunnan proteiinien välillä.Eläin kunnan valkuais aineissa on kaikkia välttämättömiä aminohappoja,mutta entä kasvikunnan?
Morjens kaik.Mua on vaivannu pari päivää nämä aminohappo koostumus kasvikunnan ja eläin kunnan proteiinien välillä.Eläin kunnan valkuais aineissa on kaikkia välttämättömiä aminohappoja,mutta entä kasvikunnan?
Ok, mä oon idiootti, mutta silti kysyn selvennystä. Mä oon pihalla kun lumiukko näitten raakojen ja kypsennettyjen lihojen ravintoarvojen kanssa: Ok, mä oon idiootti, mutta silti kysyn selvennystä. Mä oon pihalla kun lumiukko näitten raakojen ja kypsennettyjen lihojen ravintoarvojen kanssa:
Teen kalorilaskuriin aterian mihin laitan 400g kanansuikaleita ja 450g wokkivihanneksia. No niin, nyt valitsen syöväni ateriaa 200g. Arvot tulee siis raa´asta lihasta ja wokista... Onko todellisuudessa kaloreita enemmän vai vähemmän? Luulisin, että vähemmän, jos lihan paino pienenee kypsennyksen jälkeen. Eli tuleeko kaloreita todellisuudessa vähemmän mitä merkitsen? Apua, mä en kestä tätä henkistä blondiutta.:D
palautusjuoma vaiko maitoproteiini (valmis jauheet), ompi parempi välipalana nautittavaksi?
Terveellinen, yes, mutta ei riittävä jos tavoite on saada massaa.Kysyisin semmoista, että onko tämä terveellinen välipala:
150 g raejuustoa
2 palaa ruisleipää med 15 % juusto, kurkku ja margariini
kuppi kahvia maidon kera
Noista tulee noin 300 kcal, 33 g protskua, 30 g hiilareita ja 5,5 g rasvaa. Salilla käyn kolmisen kertaa viikossa ja päivittäin lenkillä.
Ok, mä oon idiootti, mutta silti kysyn selvennystä. Mä oon pihalla kun lumiukko näitten raakojen ja kypsennettyjen lihojen ravintoarvojen kanssa:
Teen kalorilaskuriin aterian mihin laitan 400g kanansuikaleita ja 450g wokkivihanneksia. No niin, nyt valitsen syöväni ateriaa 200g. Arvot tulee siis raa´asta lihasta ja wokista... Onko todellisuudessa kaloreita enemmän vai vähemmän? Luulisin, että vähemmän, jos lihan paino pienenee kypsennyksen jälkeen. Eli tuleeko kaloreita todellisuudessa vähemmän mitä merkitsen? Apua, mä en kestä tätä henkistä blondiutta.:D
Tällä ateria määrällä jaksaa ihan hyvin, mutta taitaa olla vähän liian laiha ruokavalioMitä mieltä olette minun syömisistäni? Olen tietoisesti mennyt miinus kaloreilla ja olen saanut painoa pudotettua 84->73kg vuoden aikana.Tarkoituksena olisi kiinteyttää ja hankkia vähän lisää lihaksia. Mitat 184/73 ja 21 vuotta.
6:15. Pari ruisleipää, hieman Beceliä, kinkkusiivu ja joqurtti. Joskus appelsiini. kahvi
9:00 Appelsiini, joskus pari ruisleipää. Kahvi
11:00 Yleensä joku liha tai kala keitto. Joskus lohta, joskus taas ruisleipää. Kuitenkin Joku normaali ruoka. Ei kuitenkaan pizzoja, hamppareita, hodareita tms.
15-16 Maitorahkaa 300-400g ja ananasta.
18:00 Sama kuin päivällä klo 11:00
20:00 salille. yleensä (10x3-4 sarjoja.)
21:30 Protsku juoma (Nutri Plus pro gainer) http://www.fennonatura.fi/products.php3?action=list&id=207
maitorahkaa 200g ja ananasta. Ruisleipä becelillä ja leikkeleellä.
Työni 7:00-15:00 on melko raskasta. Tavoitteena olisi pysyä hieman miinus kaloreilla. Päiväkulutustani on kuitenkin melko vaikea laskea kun se heittelee laidasta laitaan. Laskin suunnilleen: 2800-3500Kcal ja aterioista tulee joku about 2000Kcal. Minkalaista ruokavaliota suosittelette? Muutoksia?

Parissa ekassa ateriasta proteiini puuttui melkein kokonaan. Ja viimeisellä aterialla juot sen Pro Gainer juoman palautusjuomana heti treenin jälkeen ja treenin jälkeisenä ateriana normaali hiilari + proteiini ateria ja ei muuta ku untemaille.Mitä mieltä olette minun syömisistäni?
Jos palautusjuomaa halutaan tehdä niin maito heitään suoraan tuonelan porteista sisään eikä paluuta ole. Mutta jos välipalana haluaa tehdä, niin silloin maitoon tekeminen on aivan suositelvataa, koska kaseiini hidastaa konseraatin imeytymistä. Ja tuota Mass G:tä ei kannata käyttää välipalana vaan ainoastaan palautusjuomana sillä siinä on nopean hiilarin määrä jo kuolettavan kova normaalille välipalalle.olen kuullut juttua että lisäravinteita (tässä tapauksessa, mass g) ei saa käyttää maidon kanssa pitääkö paikkansa, eli menettävätkö lisäravinnejauhot tehoaan jos ne tekee maitoon?
ok, voiko mitään palautus juomia tehdä sitten maitoon?
ok, voiko mitään palautus juomia tehdä sitten maitoon?
kiitos tiedoista valaisi asiaa paljon![]()