Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ite pidän pipoo koska meen salille aika suoraan töistä. Tukka ei oo mitenkään hyvin sillon joten ei viitti antaa muille liikaa naurettavaa :D
kyl se mun mielestä näyttää paljon naurettavammalta jos o pipo pääs kuin letti sekasi IMO.:D

Ps. onko sillä oikeesti mitään väliä onko letti hyvin salilla?

Peppe Halti sanoi:
Onko aiemmin ollut tällaista, eli onko mies joku poliisin vanha tuttu?

Enpä tyypin taustoista sen enempää tiedä, mutta aika rappiollahan nuo on. Ja tuskin on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuollaista on käynyt/käy. Ei tuollaiset tapahtumat koskaan tapahdu vain kerran ja mies sitten satumaisesti muuttuisi, että kyllä se jää ihan pysyvästi niiden suhteeseen ellei ole jo pitkään ollutkin.

Sen vuoden aikana mitä tässä asunut niin vähintään kerran viikossa ne siellä riehuu jotain. Tämä oli silti ensimmäinen kerta kun tilanne oli päällä semmoisessa kohtaa taloa josta kaiken kuulee tavallistakin selkeämmin ja nainen todella pelkäsi. Yleensä kuulee vaan rauhoittelua ja riitelyä ja tavaroiden paiskimista.

Ja poliisikaan ei ilmeisesti mitään voi tehdä jos nainen ei itse rikosilmoitusta asiasta tee. Ulkopuolisen asiasta ilmoittaessa, tilanteen pitäisi olla koko ajan päällä että ne tulisi. Keskus kysyi, että jatkuuko se vieläkin. Ei, siihen mennessä olin jo ehtinyt patteria kolauttamaan ja kiroamaan ja koko yläkerran kämppä hiljeni. Siihen rauhoittui tilanne ja lyömiset siltä osin lyöty. Keskus sanoi että jos vielä jatkuu niin soittaa uudestaan.

Ihmetyttää vaan tuo miten niin moni pahoinpidelty nainen ei tee imoitusta. Onko siinä taustalla pelko vai ajatteleeko että on jo niin vanha ja alkoholisoitunut ja mitään parempaakaan ei enää löydä vai mikä ihme siinä on kun aina tollaisessa kierteessä elävät ihmiset ei siitä irti pääse? Mies saa aina anteeksi ja sen tekoja jopa puolustellaan. Nainen itse kuvittelee olevansa syypää tilanteeseen ja ansainneensa kaiken.

Apollonia sanoi:
Arvaapas kenelle naistenhakkaaja kostaa, jos hän saa kuonoonsa joltain wannabe sankarilta ja häntä vituttaa? Kukahan se voisi olla?

En tiedä tarkoititko minua vai vaimoaan, mutta itse ainakin veikkaisin, että vaimo siinä tulisi kärsimään. Ja kun tollaset asiat pitää virallisin tein hoitaa kuitenkin niin mitäpä siinä sankaria leikkimään. Varsinkaan kun nainen itse ei apua pyydä mistään suunnasta. Jos pyytäisi niin eipä siinä enää miehen rinnalla pyörisi. Tietysti siitä voi itsekin käydä naisen kanssa juttelemassa ja leikkiä sosiaalityöntekijää ja kertoa että apua on saatavilla, mutta ehkäpä nyt kuitenkaan en vielä lähde asioihin enempi puuttumaan.

Ja joo, ei niiden asiat mulle kuulu, mutta en aio myöskään sivusta katsoa tollasta menoa ja halveksin niitä jotka vaan sulkevat silmänsä kaikelta tuollaiselta ympärillään. Liian monet vaan kävelee ohi, kadullakin, vaikka joku tarvitsisi apua. Pari vuotta sitten oli juttukin missä pari poikaa hyppi jonkun toisen rinnan päällä ja potki sen hengiltä. Todistajia enempi kuin pahoinpitelijöitä ja kukaan ei tehnyt mitään. Taas kun vastuu on jaettu niin kukaan ei ole vastuussa mistään. Helpompi katsoa vierestä kun puuttua tilanteeseen. Ollaan jo way :offtopic: ja tuo ei tähän eiliseen asiaan liittynyt muuten, kuin esimerkkinä ihmisten välinpitämättömyydestä ja siitä miten katsotaan vaan omaan napaan eikä välitetä muista. Se jos mikä on sairasta enkä tajua miten tollaset ihmiset elää itsensä kanssa.

En tiedä tarkoititko minua vai vaimoaan, mutta itse ainakin veikkaisin, että vaimo siinä tulisi kärsimään.

Sitäpä juuri tarkoitin.

Pahoinpitelyhän ei ole asianomistajarikos (lievä pahoinpitely on), joten siinä ei tarvitse uhrin mielipidettä kuunnella syytettä nostettaessa. Eli ulkopuolinen voi tehdä ilmoituksen.

Siihen, miksi naiset jäävät väkivaltaisiin suhteisiin, on paljon syitä, joita on hyvin vaikea ymmärtää, jos ei ole siihen tilanteeseen itse ikinä joutunut - itse valitettavasti olen ja ymmärrän erittäin hyvin. Kuvioon kuuluu hyvin usein uhkailu: "tapan sinut/lapsesi, jos lähdet" ja nämä uhkaukset eivät ole tyhjiä, kuten iltapäivälehtiä lukevat tietävät - katsokaapa miten usein henkirikoksen tekijä on nimenomaan entinen puoliso ja miten uutisissa toistuu se, että eroprosessi oli kesken, tekijä oli jätetty, uhriksi joutuvat myös lapset tai uusi kumppani... Ero on suhteessa kaikkein vaarallisin vaihe, jolloin väkivalta puhkeaa tai pahenee. Se nostaa kynnystä lähteä.

Toinen vaikea asia ymmärtää on se, miten väkivallan uhrin itsekunnioitus nitistetään eikä hän tunne ansaitsevansa parempaa, varsinkin jos henkinen väkivalta on jatkunut pitkään ja päähän on moneen kertaan konkreettisesti paukutettu, että sinä olet tämän arvoinen etkä yhtään enempää, etkä mitään parempaa ikinä saa. Siitä tulee omassa päässä totta.

Ja kyllä, väkivaltaistakin ihmistä voi rakastaa ja silloin haluaa vaikka väkisin uskoa kaikki lupaukset ja hyväksyä anteeksipyynnöt. Lähipiiri, vaikka saisikin tietää, ei taas usein halua uskoa ja tukea ei välttämättä saa, vaikka kertoisikin asiasta. "Eihän hän ikinä tekisi sellaista."

Bonuksena tulevat tietysti vielä päihdeongelmat. "Selvin päin hän on aivan ihana ihminen." Kännissä koheltamaan taipuvaiset tietävät, miten helppo on luvata, ettei ikinä enää vedä överiksi, kunnes se taas lähtee käsistä ja herää miettien, mitä helvettiä on taas tullut tehtyä (vaikka ei olisikaan väkivaltainen humalassa, ilmiö on silti sama).

Kaikkiin näihin ongelmiin saa apua, mutta sitä pitää itse hakea. Valitettavasti ketään ei voi siihen pakottaa.

Voi kyllä nyt on kaikki vihaisia. Joo toi eka viesti oli yli-innokkaana he-man -vaihe päällä tehty ja pyydän sitä anteeksi, mutta pipo ja huppu pääs treenamista en silti ymmärrä. Sisätiloissa, varsinkin salilla, hatut ja huput pois päästä. Kyllä toi "kuuri-juttu" taitaa kummitella mua tääl koko loppu ajan :D Heti kun sanon jotain niin otetaan vanha "hera- kuuri" esiin, vittu tätä. Tällanen: "Vittusä töpeksit eikä sul oo enää ikinä mitään oikeutta pätee tääl, alistu paska!" -meno. Joo että onnea vaan kaikille jotka olette onnistuneita.

Siihen, miksi naiset jäävät väkivaltaisiin suhteisiin, on paljon syitä, joita on hyvin vaikea ymmärtää, jos ei ole siihen tilanteeseen itse ikinä joutunut - itse valitettavasti olen ja ymmärrän erittäin hyvin.
Ja kyllä, väkivaltaistakin ihmistä voi rakastaa ja silloin haluaa vaikka väkisin uskoa kaikki lupaukset ja hyväksyä anteeksipyynnöt.
Näyttäkää mulle nainen, jota mies hakkaa, niin näytän teille naisen joka "ei pidä liian kilteistä miehistä". Maailman pienin viulu soi. Tietysti naapureiden vittumaista kuunnella, joten heille irtoaa sympatiaa.

Ei nyt ihan ankarasti vituta, mutta kismittää pitää lepopäiviä, kun treeni kulkee. Perse, edellinen kunnon treeni oli ehdottomasti elämäni paras treeni, jäi ihan vitun hyvä fiilis, tekis mieli vaan salille.

Mut joo, töissä oleminen 5pvä/viikko + opiskelut + kaikki muut hommat jättää ihan pirun vähän vapaa-aikaa että se vähän vituttaa.

Mä en ole tiennytkään, että flunssa voi kestää kolme viikkoa. Mutta kyllä se vaan voi. Tälläkin hetkellä päätä särkee, kurkku on kipeä, nenä tukossa ja väsyttää. Ei kuitenkaan kuumetta, joten töissä pitää käydä.
Ei nyt flunssa, mutta nuha kestänyt sen 15 vuotta, tai niin kauan kuin muistan. Mukavaa. Aina enemmän tai vähemmän. Nenän kautta hengitelty kun sitä ei kerran vuoteen ole.

Ja joo, ei niiden asiat mulle kuulu, mutta en aio myöskään sivusta katsoa tollasta menoa ja halveksin niitä jotka vaan sulkevat silmänsä kaikelta tuollaiselta ympärillään. Liian monet vaan kävelee ohi, kadullakin, vaikka joku tarvitsisi apua. Pari vuotta sitten oli juttukin missä pari poikaa hyppi jonkun toisen rinnan päällä ja potki sen hengiltä. Todistajia enempi kuin pahoinpitelijöitä ja kukaan ei tehnyt mitään. Taas kun vastuu on jaettu niin kukaan ei ole vastuussa mistään. Helpompi katsoa vierestä kun puuttua tilanteeseen. Ollaan jo way :offtopic: ja tuo ei tähän eiliseen asiaan liittynyt muuten, kuin esimerkkinä ihmisten välinpitämättömyydestä ja siitä miten katsotaan vaan omaan napaan eikä välitetä muista. Se jos mikä on sairasta enkä tajua miten tollaset ihmiset elää itsensä kanssa.
Tämähän on juuri sitä nykyistä perussuomlaista menoa. Omaa napaa vain katsotaan ja kenestäkään paskaakaan välittämättä, aivan sama mikä on tilanne. :david: Ainoa asia mihin kiinnitetään toisissa huomio, on kateus kun katkerana kirotaan ja jauhetaan paskaa toisten selän takana. Way to go Suomi! :rolleyes:

Hajottaa NIIN paljon yks duunipaikka. Olin ihan satavarma, että irtisanoudun sieltä, mutta zoomasin äsken sopparia, ja mulla on sitten kuukauden irtisanomisaika (mitä vittua!!?). Kiva juttu, kun homma jatkuis "vaan" huhtikuun loppuun, pitäiskö jaksaa sinnitellä. Mut toisaalta, kerranhan sitä vaan eletään, ja sain niin hyvän työtarjouksen (mikäli se nyt edelleen on voimassa) että mieluummin ottasin sen.

Ei saatana kun voi olla vaikeeta.

Ei nyt flunssa, mutta nuha kestänyt sen 15 vuotta, tai niin kauan kuin muistan. Mukavaa. Aina enemmän tai vähemmän. Nenän kautta hengitelty kun sitä ei kerran vuoteen ole.

Sama juttu... Lääkärit antaa aina vaan mielenkiintosempia analyyseja. Viimeisin lääkäri (siis yksityinen) sanoi: "Ainahan pojilla vähän nokka vuotaa.":jahas:

Sama juttu... Lääkärit antaa aina vaan mielenkiintosempia analyyseja. Viimeisin lääkäri (siis yksityinen) sanoi: "Ainahan pojilla vähän nokka vuotaa.":jahas:

Itellä kestänyt nuha kohta 15 vuotta ja kävin viime kesänä juttelemassa kurkku/nenälääkärillä (yksityinen tämäkin). Sitä tarkkaa diagnosia en enää muista kansankielellä se tarkoitti, että nenu reagoi herkästi lämpötilan vaihteluihin ja nokka vuotaa tämän takia kesät talvet. Todella perseestä kantaa nessuja taskussa vaikka ulkona on +30.

perkele mulla tipahti puhelin vessanpönttöön aamulla! Sainpahan kuitenkin syyn ostaa uuden luurin...

Pelasin melkein 2h freerollia, ihan jees palkinot siinä, ja jäin viimeiselle sijalle josta ei palkita hävittyäni AA:lla JJ:lle

Joku nainen tuli sanomaan mua ja frendiä homoks. Millä perusteella perkele, eikä sitä miehet saa enää puhua paskaa ees? Jokatapauksessa, ei hyvin mene, pakko muuttaa samantien jotain käytöksessä/ulkonäössä.

Itellä kestänyt nuha kohta 15 vuotta ja kävin viime kesänä juttelemassa kurkku/nenälääkärillä (yksityinen tämäkin). Sitä tarkkaa diagnosia en enää muista kansankielellä se tarkoitti, että nenu reagoi herkästi lämpötilan vaihteluihin ja nokka vuotaa tämän takia kesät talvet. Todella perseestä kantaa nessuja taskussa vaikka ulkona on +30.

Mullakin diagnosoitu krooninen nuha joskus muinoin 80-luvulla. Nessua menee pakkaus jos toinenkin.

1. moderni maailma
2. lapsien väkisinkastaminen ja esim. kristinuskon levittäminen ja tätä kautta pohjoismaiden vanhojen perinteiden raiskaaminen
3. monikulttuurisuus
4 kipeät olkapäät ajoittain
5.jumissa olevat takareidet

Back
Ylös Bottom