setae
VIP
Eli me saatetaan olla luiskahdettu mustaan aukkoon as we speak, muttei edes huomata sitä, kun painovoima pysyy samana?
No, jos maapallo muuttuisi mustaksi aukoksi, niin kaipa sen huomaisi kun lähtisi maa jalkojen alta
Mutta planeetan - tai no nyt mustan aukon - vetovoima olisi edelleen sama, joskin se olisi aika pirun pienessä pisteessä. Eipä tämä nykyinenkään ole astronomisessa mittakaavassa mitenkään "merkittävä" 
Se on kiva tietää miten sitä on niin pieni, jos katselee vaikka youtubesta noita videoita
(mutta kun CERN mainittiin, niin nappasin) Löytyykös täältä muita jotka ovat käyneet/olleet CERNissä? Itse olin siellä aikavälillä 8/92-2/93 tekemässä inssityötä. Olin silloin "technical student"-statuksella ja ilmeisesti ensimmäisiä jotka meni sinne ohi Helsingin yliopiston suurenergiafysiikan laitoksen (vai mikä lie mestan virallinen nimi) jonka kautta aiemmin oli Suomesta CERNiin menty. Sen sitten huomas kyllä siellä kun noi yliopiston kautta tulleet katteli meikäläisen "tekusta tullutta" vähän nenänvartta pitkin... ;)