Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jos edelleen jatketaan tällaista fiktiivistä ajatusleikittelyä, niin kykenetkö jollain vastaavalla logiikalla ymmärtämään syitä kristittyjen, ateistien, buddhalaisten tai hindujen syihin mieltyä nuoriin tai sitä nuorempiin tyttöihin?

Notta jatketaan kuvitteellisen monologin avulla:
Kuvitteellinen monologi, jossa eräs 54-vuotias mies heittää rennon oloista läppää sohvalta vaimolleen, joka sattuu olemaan 9-vuotias.

Sä huora kuulut nyrkin ja tuon kiviuunin väliin ja et saa tuntea mitään nautintoa, kun panen sua. Ja jos et anna silloin kuin minä sanon niin otan väkisin ja saat vielä kunnolla turpaasi niin opit tavoille.
Ja niin tee mulle ruokaa ja pese mun vaatteet.

Tämä kuvitteellinen monologi osoittaa vain erään mahdollisuuden yksilöimättömässä maailman uskonnossa, jossa on avoimempi ja suvaitsevaisempi asenne yksilön seksuaalisen kypsyyden määrittelyä kohtaan.

Eli et löytänyt todisteita sille, että vaikkapa kristityillä esiintyisi muslimeja vähemmän mieltymystä nuoriin tyttöihin.

Niin arvelinkin.

No jos muslimimaissa on yleistä ja normaalia, että miehet naivat alaikäisiä tyttöjä, on minun mielestäni naivia kuvitella, että niitä pidetään hellästi kädestä kiinni siihen asti kunnes täysi-ikästyvät. Kristityissä maissa alaikäiseen sekaantuminen on paheksuttu rikos, muslimimaissa ei.

Tietysti saivartelu ja pilkunnussinta on ihan kivaa, ei siinä mitään.:david:

Kuten mutuilu. :david: :david: :david:

Jos et ole muslimi ja elä minkäänlaisessa muslimiyhteisössä niin miltä pohjalta/mielellä omat kommenttisi kirjoitat?
Olisikohan mutua?

:goljat: :goljat: :goljat:

Ps. Eräästä jengistä kertovassa kirjan johdannosta lainaus:
Olen jengiasiantuntija - piste. Ei ole muita jengiasiantuntijoita kuin jäsenet.

Oma mutusi ei siis kumoa Sapon kirjoitusta, jonka sinä oletat mutuksi.

=Pohjoisvirta;1368062]Jos et ole muslimi ja elä minkäänlaisessa muslimiyhteisössä niin miltä pohjalta/mielellä omat kommenttisi kirjoitat?
Olisikohan mutua?

Onneksi tämä on kuitenkin väärä käsitys eikä pohjaudu todellisuuteen.

Viittaatko tähän väittämääni? Oletan näin kunnes joku todistaa Sapon väitteen paikkansapitävyyden.

Oma mutusi ei siis kumoa Sapon kirjoitusta, jonka sinä oletat mutuksi.

Minun ei onneksi tarvitse Sapon kirjoitusta kumota, koska käänteisen todistustaakan edellyttäminen on argumentaatiovirhe. Hänen täytyy todistaa väittämänsä oikeaksi.

Näissä asioissahan voi myös käyttää maalaisjärkeä. Minulle se sanoisi, että mikäli uskonopin ottaa kaikilta muilta osin kirjaimellisesti, tukenaan koko kulttuuripiirinsä, miksi tekisi eron juuri tässä asiassa. Mitä sanovat imaanit nykypäivänä asiasta? En tiedä, löytyisikö jostakin?

Minun ei onneksi tarvitse Sapon kirjoitusta kumota

Jos ajatusleikkinä haluaisit (ei edellytys) kuitenkin väitteen kumota (argumentaatiovirheen hetkeksi unohtaen), kuinka sen tekisit?

Eiks sun vanha-akv-kekkuli pitänyt pitää taukoa pakkiksesta? Muahan ei se haittaa että tulit takaisin pitämään keskusteluja yllä, mutta saako kysyä mikä sai sut tulemaan takaisin?

Eiks sun vanha-akv-kekkuli pitänyt pitää taukoa pakkiksesta? Muahan ei se haittaa että tulit takaisin pitämään keskusteluja yllä, mutta saako kysyä mikä sai sut tulemaan takaisin?

En tunne herra AKV:tä. Et ole ensimmäinen joka erehtyy henkilöstä.

Itse asiassa sain kyllä selville kuka hän on. Lahtelainen kaveri joka oli alentunut vääristelemään Wikipedian tietoja todistellakseen väitteitään. Ei hyvä...

Niin mitä minun pitää todistaa nyt? Onko relevanttia kuulustella minun todistusta 1400 vuotta sitten tapahtuneelle asialle, jota muslimit pitävät paikkansa pitävänä. Se, että muslimit tuohoon tietoon pohjaavat nykyelämäänsä riittää minulle. Se on ainut asia mikä minua tuossa kiinnostaa. Tuohon aikaan varmasti on ollut muitakin vanhojen miesten uhreja kuin tuo yksi ja varmasti uskonnosta riippumatta.

Se mikä minua tuossa kiinnosti on se, että sitä ei ole jyrkästi tuomittu muslimien keskuudessa. Ties vaikka raamatussa olisi ollut oikeutus pikkupoikien hyväksikäyttöön mutta maailman muuttuessa raamattu on muuttunut ja uudelleen kirjoitettu moneen kertaan ennen kuin se annettiin rahvaan käsiin.

Eli erona nyt se, että olit sitten ateisti, hindu tai kristitty niin yleisesti ottaen nuo ovat asioita joita ei yhteisöissä hyväksytä. Vai hyväksytäänkö katolisessa kirkossa julkisesti suhteet kuoropoikiin?

Sitä paitsi, tämä on keskustelufoorumi, eikä perustelufoorumi. Kai itsekin pystyt ihan mutuiluunkin? ;)

Kato join datea, kyl se on AKV-täti.

Watta vuk! Good ol' AKV! Tervetuloa takaisin! Jatketaan siitä mihin jäätiin, mutta tällä kertaa Wikipediaa ei saa käyttää lähteenä...

Ai niin, tuli tossa päivänä yhtenä mieleen että Lahdessa toimi nuoruudessani semmonen järjestö jonka nimen lyhennys oli AKV(Arjalais Kermaaninen Veljeskunta). Silloin en sitä tukenut, nyt miettisin uudestaan. Vai olikohan se kuitenkin AGV...

Onneksi tämä on kuitenkin väärä käsitys eikä pohjaudu todellisuuteen.

Ja jos olet asiastasi varma ja sinulla on jotain faktaa heittää kumoamaan esim koraanin asiaa käsittelevät kohdat niin onneksi olkoon, sillä tuolla linkissä jonka laitoin (Nro 3 muistaakseni) tarjoaa setä 50 000 taalaa sille joka kumoaa tuon asian. Siellä on käyneet jos jonkun asteiset islamin ylipapit yrittämässä ja kaikilla niillä sitä mutuilua onkin oikein olan takaa. Eli jos kerran näin on, että tuo Muhammad episodi on tapahtunut niin kai sen saa myöntää ja todeta, ettei sellanen peli vetele nykyään... Tämä siis IMO/mutu/luulisin.

Pitäisi kai laittaa siguun "Yllä oleva teksti ei nojaa mihinkään tieteelliseen saati uskonnolliseen faktaan eikä täten tule todistetuksi".

Siinä on vaan kavereillä melkoinen dilemma joten vastaukset ovat sen mukaisia.

Back
Ylös Bottom