blackorwhite
Banned
Ootkos ajatellu, että salillahan olis niitä kuntopyöriä, ja paljon muitakin polviystävällisiä aerobisia laitteita. Siinä samalla voisit ottaa pyöräilyn päätteeksi muutaman sarjan penkkipunnerrusta ja väännellä vähän habaakin.
Ei olis yhtään huono juttu sen pimpakan saannin kannalta.
Ja kavereitakin siellä tulee.
edit: ja onsiellä vielä niitä pirkkojakin!
Joo oon ajatellu kyllä. Siinä on vaan semmonen homma, että salit on jotenki silleen ei mua varten. Mieluummin teen omassa rauhassa. Kotona löytyy käsipainot ja tanko ja penkki mut ei niin paljoa painojakaan. Habat kyllä onnistuu kotona ja samoin penkki. Ai niin ja vieläpä vinopenkkikin jos tiukkatilanne tulee
Tarkoitus mulla ei ois niinku kasvattaa itteeni lihaskimpuks, vaan kiinteyttää ja saaha läskiä poikkeen. Ja tottakai tässä sivussahan sitten onnistuu vatsat (mahdollisesti voi laittaa painoja rinnalle ku tekee ---> ymmärtääkseni enemmän tehoa) ja sit selkää (sama juttu ku vatsoissa mut niskaan painoja). Yläselkää (vai hartioita?) voi tehä silleen, että menee mahalleen pöydälle (tai sille penkkpunnerrus penkille) makaamaan, ottaa käsipainot ja roikottaa käsiä painojen kans maata kohti ja sit nostelee sivuille? Eiköhän kotonakin voi aika paljon tehä ku on vaan kekseliäisyyttä
Just äsken hiffasin tuon, onko hullu ajatus? Kai näistäkin nyt jotain apua on? Tottakai tähän sit kaikkea leuanvetoa, punnerruksia (painoja niskan taakse) ja mitä nyt kotona voi tehä. Täällä oli joku postannu hyviä videoita mitä kaikkea voi kotonakin tehä, kiitos se joku
Vasenta kättä ja vasenta rintaa täytyy kyllä tehä perkeleesti ku ovat aivan HUOMATTAVASTI pienempiä ku oikee käsi ja rinta, oon nääs oikee kätinen. Oonki nyt ottanu sellasen vaihteen päälle justiin äsken ku heräsin, että tein vaan vasuria, sit ku se alkaa olemaan samassa kunnossa ku oikee ni sit harkitaan sitä salille menoa, vaikka sitä kyllä kammoan. Oon muutenkin tällanen vanttera rakenteeltani, mut läskiä vaan on päässy karttumaan vitusti ympärille ja se lähtee pois kevään aikana! En oo koskaan ollu sellanen hiilihanko, ymmärtänette mitä tarkotan sanalla vanttera 
Vai kavereita :D Nyt kyllä oli mulla hymy herkässä. Aiemmassa postauksessa näät syyn. Sieltä kyllä pahemmin kavereita saa, sanon minä. Sali on aina niin perkeleen täynnäkin, että siellä ees ilma kierrä.
Erittäin hienoa, että kuitenki täältä saa opastusta ja helvetisti kannustusta :D Uskomaton foorumi!
Niin, oon mä kyllä pyrkiny kolme kertaa viikossa käymään sellasella 2h 30min kävelylenkillä. Sanoisinkohan nyt, että oisko tuo joku sellanen päälle 10km, sanoisin että 12km, ei ehkä kauas menis. Sit aina tulee juopoteltua ja kaikki kusee, mut eiköhän tämä tästä nyt ku ootte puhunu mulle järkeä ;)