Ei tässä aiheessa minusta ole mitään "kiellettyä". Normaalikäytäntö on kaiketi yleensä ollut, että yksi aihe per foorumi samaa asiaa riittänee.
Sen toisen ketjun nimi oli "En ole rasisti jne...". Keskustelu rasismista on täysin eri asia kuin keskustelu siitä, miksi pakolaisia pitäisi ottaa, jos pitäisi.
Perustelusi a) ja b) olivat ymmärrettäviä, tosin olen niistä täysin eri mieltä, koska ne olivat paikkansa pitämättömiä ja käsittämättömiä.
Allekirjoitan Vanhan Miehen YT-neuvottelu ja PK-yritysten tukemisjutut täysin.
Eikö noista maahanmuuttoasioista voi puhua muissa asialle omistetuissa ketjuissa?
Voidaan. Mutta ootko Raejuusto oikeasti sitä mieltä, että maahanmuutto on jotenkin erillään Suomen talous-, yritys-, sosiaaliturva-, yhteiskunta- tai mistä tahansa poliitiikasta, mitä vaan on olemassa?
(Itse olen sitä mieltä, että nämä asiat nivoutuvat niin kipeästi yhteen, että ei mitään rajaa.)
Itse asiassa tulevissa vaaleissa olen vaikeuksien edessä ehdokasvalinnan kanssa. Halla-aho taitaa olla ainut suurinpiirtein täysjärkinen, mutta toisaalta en haluaisi äänestämällä häntä tukea mitään Persujen ultrapunaniskoja.
Sikäli kuin minä ymmärrän, Halla-aho on SITOUTUMATON ehdokas perseiden listalla. En ota kantaa siihen, kuka on ultrapunaniska, mutta uskoisin, että Halla-aho vetää eri rokkenrollia kuin vanhat SMP:läiset.