Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.
Onko hulkilla jo isokin faniclubi? Onko tämä jo elämäntapa?
Ollaankohan seurusteltu saman jampan kanssa?
Lohdullista tietysti, että jos ei, on muitakin samanlaisia olemassa.
Tosin toi yösoittelu on ollut nyt jo kohta vuoden tauolla, että ehkä se siitä jo pikkuhiljaa..
Voimia sinulle tuo on vittua... Itsekkin joskus vajaa parikymppisenä otin niin kovin "turpiin" että kävin lataamassa päätä kerran jopa osastolla. Kyllä niistä silti yli pääsee ja aika on se mikä noihin auttaa. Jos sulla on pätäskää niin lähde pariksi viikkoo ulkomaille. Toinen hyvä lääke on koittaa löytää nopeasti vaikka treffipalstan kautta joku väliaikainen suhde... Siinä tietysti helposti taas rikkoo jonkun toisen sydämmen...
Tekisi mieli lähteä johonkin baariin istumaan, mutta kaikilla kavereilla tuntuu olevan muuta menoa.
Max, mulla päättyi avioliitto muijan pettämiseen ja se oli aivan hirveetä. Kaikki sanoi, että aika parantaa, mutta ei sitä osaa ajatella kun pohja lähtee elämältä. Kortit menee niin uusiksi tuossa vaiheessa, että vaikea selvitä henkisesti ylitse. Mutta kummasti se aika paransi vaikka ite en kerennyt kuin 2kk sinkkuna olemaan. Nyt on sitten onnellisesti 4 vuotta prinsessan kanssa kasassa oltu.Nii tosiaan toi juttu mikä tuos ylemässä on palkissa tapahtu vuos sitte. Ja nämä jutut mitä tässä nyt kerron tapahtui suhteen parhaimpina aikoina !
Selvisi hienoja juttuja ammä saatana oli suhteen lopussa pettänyt hienoa saatana, JOJO oli kyllä todella lähellä. Niin sain tietään että juuri kun tämän kyseisen naisen, kanssa meni paremmin kuin koskaa, nii juuri tänä iltana tämä EX rouvani oli baarissa viihteellä NIIN tämä oli mennyt välyttämään 2 sällille RYHMÄ SEKSIÄ. SIIS voi jumalauta. 2 Viimeistä naista pettänyt joiden kanssa oli pitkä parisuhde. + 4 tälläistä lyhyempää seurustelu juttua kaatuivat naisten uskottomuuteen.
Tässä menee nyt todella kaikki luottamus naisiin, ei tässä enää uskalla luottaa enää kehenkään naiseen. USKON että maailmassa ei löydy naisia Jotka olisivat oikeesti USKOLLISIA.
En tiedä miten tästä enää selviää nyt ottaa taas niin saatanan koville, ONKO ELÄMÄSSÄ oikeesti asiat todellakin näin, että kaikki naiset on tuollaisia paskoja.
PS. joku nyt millää jaksais/haluis auttaa niin kertokaa nyt hyvät ihmiset miten tästä eteenpäin???
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1271963
Tämmöiset ottaa päähän, että tämmöistä tapahtuu. Nuoret ihmiset, heidän perheiden puolesta ja kuljettajan puolesta surettaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1271963
Tämmöiset ottaa päähän, että tämmöistä tapahtuu. Nuoret ihmiset, heidän perheiden puolesta ja kuljettajan puolesta surettaa.
Kuulostaa itsemurhalta. Lähestyvän junan tuntee jo kaukaa, jotain Romeo&Julia-tapaista tais nuoripari yrittää ja onnistuikin siinä.
Max, mulla päättyi avioliitto muijan pettämiseen ja se oli aivan hirveetä. Kaikki sanoi, että aika parantaa, mutta ei sitä osaa ajatella kun pohja lähtee elämältä. Kortit menee niin uusiksi tuossa vaiheessa, että vaikea selvitä henkisesti ylitse. Mutta kummasti se aika paransi vaikka ite en kerennyt kuin 2kk sinkkuna olemaan. Nyt on sitten onnellisesti 4 vuotta prinsessan kanssa kasassa oltu.
Uutta kiertoon ja puhu ihmisille asiasta, puhuminen helpottaa. Avaudut vitutusta ihan vaikka ventovieraille, yllättävän hyvin niiltä tulee sympatiaa. Kavereille kantsii sanoa, että ovat yltiöiloisia sun seurassa eivätkä puhu omasta aloitteesta asiasta mitään.
. Jatkosta ei mitää tietoa miten tästä eteenpäin ajatukset aivan sekaisin, mikää ei huvita/kiinnosta.Näin tässä yks päivä kun eräsmies teki mavea aika oudolla tekniikalla (ainakaan itse en ole eläessäni nähnyt semmosta tekniikkaa), sillä meni tanko oikean jalan edestä ja tuli vasemman jalan takaa, sillai että se tanko meni haarojen välistä. Kutankuinkin / tuommosessa asennossa oli se tanko paitsi vähän loivemmassa kulmassa.
Sitten se vielä totes, että miten joku voi vetää tankoa tuosta jalkojen edestä (tarkoitti sitä oikeaa mavetyyliä)
Edit: Ainiin, aloin sitten ite tekeen kyykkyä niin se tokas mulle, että kyykkyyn pitää laittaa ainaki 100kiloa että se vaikuttaa.