Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.

Valituksia ei omasta huutamisesta ole vielä tullut, mutta eiköhän se liene vain ajan kysymys...

Täytyy oikeasti ihmetellä, miten ihmiset voivat olla huutamatta esim. maksimimavessa. Viimeksi kun maksiminostoa maastavedossa kokeilin, niin kyllä se huuto tuli aivan automaattisesti, tajusin sen vasta noston jälkeen. Rauta liikkuu paljon paremmin kun on oikeaa vihaa ja aggressiivisuutta pelissä.

Sen verran kyllä katson aina failuresarjoissa, ettei salilla ole vanhoja mummeleita tai muita, jotka huutamista saattavat ihan oikeasti jopa pelätä. Silloin pidän suun kiltisti kiinni (tosin sarjat ovat silloin todennäköisesti vähemmän failureita...).

Noh, nyt ovat huutamiset jääneet vähemmälle siirryttyäni yksijakoiseen, sillä sarjoja tulee harvemmin vedettyä loppuun asti.

Junnut pelas kaksi erää loistavaa hokia, mutta jalat loppui kolmannessa ja takkiin tuli. Tämän siitä saa kun pitää säästää niissä jäävuoroissa, vastustajat treenat puolet enemmän, mutta silti pitäis pystyä haastamaan. Ei näillä resursseilla, ...tu.

Onko hulkilla jo isokin faniclubi? Onko tämä jo elämäntapa?

Fanclubi??? WTF?

Jos hulkki on tätä mieltä niin on kai pakko tehdä ekskursio PK-arealle ja kasaan "itseinhilla tuloksiin" opusta.

Tää on mun juttu, ei sen ihmeempää.
Sellainen suo kuokka ja verta-meininki...

joo... on se elämäntapa

Ollaankohan seurusteltu saman jampan kanssa?
Lohdullista tietysti, että jos ei, on muitakin samanlaisia olemassa.
Tosin toi yösoittelu on ollut nyt jo kohta vuoden tauolla, että ehkä se siitä jo pikkuhiljaa..

älä koskaan huokase helpotuksesta!!! sen mä oon oppinu tän jampan kans,just ku luulee et se on vihdoin päästäny irti ni show alkaa.
huvittaa ja ällöttää et ihminen käyttää vielä sanaa rakkaus,ite oon ainaki suhteellisen erilainen ku sillon,osaan vaatia jo itellenikin jotakin.
mä luulen et ton hepun ongelmat on paljon syvemmällä ku siinä et me ei enää seurustella...
tää kehtas sentää päiväl pyytää anteeks kännihäröilyään,mut ehdotti taas että tulis illalla mun luo.mitäs vittua,joo hei vuokrataa leffa ja ollaa niiku aina ennenki :D...ei tuu tapahtuu!

Voimia sinulle tuo on vittua... Itsekkin joskus vajaa parikymppisenä otin niin kovin "turpiin" että kävin lataamassa päätä kerran jopa osastolla. Kyllä niistä silti yli pääsee ja aika on se mikä noihin auttaa. Jos sulla on pätäskää niin lähde pariksi viikkoo ulkomaille. Toinen hyvä lääke on koittaa löytää nopeasti vaikka treffipalstan kautta joku väliaikainen suhde... Siinä tietysti helposti taas rikkoo jonkun toisen sydämmen...

Niin tai sitten alat vaan tämmöiseksi "luotaan työntäväksi" tyypiksi, joka pitää kaikkia naisia automaattisesti kuspäinä, ettei vaan pääse kukaan satuttaa. :(

Odottavan aika on pitkä.. "joo mä meen tänää leffaa mut hey voisin tulla teille kuiteki yöks? turha sun on tosta suuttuu ku pääset vast kymmenelt oon sit samoihi aikoihi jo pois leffast ja näkee sua.."

ja paljonkohan kello on? koht 12. kiitos taas aivan vitun loistavasta lauantai-illasta. ei olla vietetty pitkiin aikoihin kahestaan lauantaita tai perjantaita :-(

avaanpa lonkeron. tekis mieli lähtee oopperaan kääntyy, mutten tiedä mis mun henkkarit on. huoh.

edit: kaiken huippu.. join puolet lonkerost ja iski sairaan huono olo. pakko mennä nukkuu. kivaa..

Puhelin soi vähän väliä, että pitäisi lähteä liikenteeseen.
Mutta eipä täältä töistä pääse ennen aamua minnekkään karkaamaan.

Väsyttääkin jo enemmän kuin laki sallii, kun päivällä ei saanut nukuttua.

Huoh...

Nii tosiaan toi juttu mikä tuos ylemässä on palkissa tapahtu vuos sitte. Ja nämä jutut mitä tässä nyt kerron tapahtui suhteen parhaimpina aikoina !

Selvisi hienoja juttuja ammä saatana oli suhteen lopussa pettänyt hienoa saatana, JOJO oli kyllä todella lähellä. Niin sain tietään että juuri kun tämän kyseisen naisen, kanssa meni paremmin kuin koskaa, nii juuri tänä iltana tämä EX rouvani oli baarissa viihteellä NIIN tämä oli mennyt välyttämään 2 sällille RYHMÄ SEKSIÄ. SIIS voi jumalauta. 2 Viimeistä naista pettänyt joiden kanssa oli pitkä parisuhde. + 4 tälläistä lyhyempää seurustelu juttua kaatuivat naisten uskottomuuteen.

Tässä menee nyt todella kaikki luottamus naisiin, ei tässä enää uskalla luottaa enää kehenkään naiseen. USKON että maailmassa ei löydy naisia Jotka olisivat oikeesti USKOLLISIA.

En tiedä miten tästä enää selviää nyt ottaa taas niin saatanan koville, ONKO ELÄMÄSSÄ oikeesti asiat todellakin näin, että kaikki naiset on tuollaisia paskoja.

PS. joku nyt millää jaksais/haluis auttaa niin kertokaa nyt hyvät ihmiset miten tästä eteenpäin???
Max, mulla päättyi avioliitto muijan pettämiseen ja se oli aivan hirveetä. Kaikki sanoi, että aika parantaa, mutta ei sitä osaa ajatella kun pohja lähtee elämältä. Kortit menee niin uusiksi tuossa vaiheessa, että vaikea selvitä henkisesti ylitse. Mutta kummasti se aika paransi vaikka ite en kerennyt kuin 2kk sinkkuna olemaan. Nyt on sitten onnellisesti 4 vuotta prinsessan kanssa kasassa oltu.

Uutta kiertoon ja puhu ihmisille asiasta, puhuminen helpottaa. Avaudut vitutusta ihan vaikka ventovieraille, yllättävän hyvin niiltä tulee sympatiaa. Kavereille kantsii sanoa, että ovat yltiöiloisia sun seurassa eivätkä puhu omasta aloitteesta asiasta mitään.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1271963

Tämmöiset ottaa päähän, että tämmöistä tapahtuu. Nuoret ihmiset, heidän perheiden puolesta ja kuljettajan puolesta surettaa.

:curs: Niin turhaan,niin nuorena.....

edit - ajattelin kanssa itsaria,mut junan kuskihan sanoi:" Veturinkuljettajan kertoman mukaan nuoret olivat jo poistumassa kiskoilta mutta eivät ehtineet vaan jäivät junan alle. Junalla oli vauhtia 120 kilometriä tunnissa". (c) IS, (STT)

Kuulostaa itsemurhalta. Lähestyvän junan tuntee jo kaukaa, jotain Romeo&Julia-tapaista tais nuoripari yrittää ja onnistuikin siinä.

Itse asiassa ei välttämättä tunne eikä kuule, jos sattuu olemaan taustahälyä tai keskittynyt johonkin muuhun. Varsinkin sähköveturilla liikkuvat junat ovat erittäin äänettömiä. Ja nämä nuorethan olivat veturinkuljettajan mukaan yrittäneet alta pois.

Max, mulla päättyi avioliitto muijan pettämiseen ja se oli aivan hirveetä. Kaikki sanoi, että aika parantaa, mutta ei sitä osaa ajatella kun pohja lähtee elämältä. Kortit menee niin uusiksi tuossa vaiheessa, että vaikea selvitä henkisesti ylitse. Mutta kummasti se aika paransi vaikka ite en kerennyt kuin 2kk sinkkuna olemaan. Nyt on sitten onnellisesti 4 vuotta prinsessan kanssa kasassa oltu.

Uutta kiertoon ja puhu ihmisille asiasta, puhuminen helpottaa. Avaudut vitutusta ihan vaikka ventovieraille, yllättävän hyvin niiltä tulee sympatiaa. Kavereille kantsii sanoa, että ovat yltiöiloisia sun seurassa eivätkä puhu omasta aloitteesta asiasta mitään.

Tota kiinnostaa tietää miten selvisit eron yli vaikka nopeasti löysitkin uuden kumppanin???

Se on totta että uutta kiertoo mutta helpommin sanottu kuin tehty, tiedä sitten miks rouvat kiertää kaukaa kun niitä yrittää lähestyä, mahdollisimman ystävällinen kaikille yritän olla, ja ulkonäöltäkään tuskin pahimman näköinen olen, eli niin sanoakseni normaali näköinen jamppa onpa joku komeeksiki kehunu :). Jatkosta ei mitää tietoa miten tästä eteenpäin ajatukset aivan sekaisin, mikää ei huvita/kiinnosta.

Näin tässä yks päivä kun eräsmies teki mavea aika oudolla tekniikalla (ainakaan itse en ole eläessäni nähnyt semmosta tekniikkaa), sillä meni tanko oikean jalan edestä ja tuli vasemman jalan takaa, sillai että se tanko meni haarojen välistä. Kutankuinkin / tuommosessa asennossa oli se tanko paitsi vähän loivemmassa kulmassa.

Sitten se vielä totes, että miten joku voi vetää tankoa tuosta jalkojen edestä (tarkoitti sitä oikeaa mavetyyliä)

Edit: Ainiin, aloin sitten ite tekeen kyykkyä niin se tokas mulle, että kyykkyyn pitää laittaa ainaki 100kiloa että se vaikuttaa.

pitäisiköhän kokeilla tota tekniikkaa? :rolleyes:

Tuolla parisuhdepuolella on oikein erikseen ketju näitä pettämisiä ym muita ongelmia varten ;)

Yhtä asiaa ihmettelen... Miten sinua häiritsee se että entinen kumppanisi on halukas ryhmäseksiin? Se meni jotenkin multa ohi, tai sitten en tajunnut viestiä oikein...

Back
Ylös Bottom