Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitää mennä puhumaan järkeä yhdelle ihmiselle kenen elämä menee vähän sivuraiteelle. Moni hänestäkin välittää, mutta joko ei ole tarpeeksi kokemusta tai sitten ei tarpeeksi munaa mennä puhumaan. No, minä menen, vaikka vähän sattuukin. Ja taitaa olla kuten yleensä turhaa koko yritys.

Kiitoksia vaan sille naisihmiselle joka mut eilen vahigossa tönäis onnelassa pöydältä. Oli kivaa istua jorvissa kokopäivä. Ois ollu plussaa jos se lääkäri olis puhunut ymmärrettävää suomenkieltä! Ihme vaan ettei nilkkasta mitään murtunu, sentään koko elopainolla sen päälle tipuin. Eipä pitkään aikaan ole saanut kokea yhtä mojovaa kipua :hyper:

OIS EES OLLU OMA MOKA, NIIN OIS VOINU ITTEÄ SYYTTÄÄ!

Mutta ei, vituttaa...

Eipähän tarvi muutamaan viikkoon edes ajatella mitään treenaamista.

Pitää mennä puhumaan järkeä yhdelle ihmiselle kenen elämä menee vähän sivuraiteelle. Moni hänestäkin välittää, mutta joko ei ole tarpeeksi kokemusta tai sitten ei tarpeeksi munaa mennä puhumaan. No, minä menen, vaikka vähän sattuukin. Ja taitaa olla kuten yleensä turhaa koko yritys.

Iso käsi sulle, kun otat vastuuta. Toivottavasti onnistut.

Syys/talvimasennu... Jo pitkään. Miten sitä kestää koko talven.

Seittemän läheistä neljän vuoden sisään. Eikö tää helvetin paska ikinä lopu?!?!?:curs: :itku:

Hengessä mukana ,mullekkin kaksi suruviestiä samana päivänä ,ei enää lisää kiitos :(

East Bodyssa käyvä eräs kaljupää alkaa olemaan melkoista komediaa. Sama mies näkyi joskus Vuosaaren uimahallilla treenaamassa. Harmaat collegehousut, sininen(harmaaksi kulahtanut) huppari, ja vaelluskengät. Aina ihan samat vaatteet. Ei haise silti hielle, vaan ihan helvetisti valkosipulille.

Selittää kaikille kaikkea, myös itselleen. Viimeinen avautuminen koski mustaihoisia, siitähän sitä tilitystä riitti. Välillä piti hiukan raamattuakin lainata. Ja samat jutut erikseen kolmelle eri ihmiselle. vaikka äänen käyttö on sellaista, että kertakin olisi riittänyt.

No eihän tossa nyt mitään komediaa ollutkaan, mutta osaakohan joku kertoa, että onko sillä kaikki hyvin...? Itse en uskalla kysyä.

Jutut sillä ei koskaan kyllä lopu koskaan. On nk. latva-b, mutta kuitenkin ihan harmiton kaveri. Sille on tapana myös piinata "tuttuja" ovimiehiä keskustassa jutuillaan. Saattaa jäädä siihen narikan viereen "jututtamaan" tuntikausiksi.

Kiukuttelin tuossa, että kun pitää pakolliselle luennolle mennä, vaikka muutenkin työt kaatuu päälle, niin sain niin mojovasti henkisesti turpiini että soi.

Luennolla huomasin, että mitä hittoa urputtamista minulla on, kun olen tässä terveenä, nuorena ja niin etuoikeutettuna, että saan opiskella. Luennoitsija pyörätuolissa ja kuolemassa lihassurkastumatautiin :itku: .

Kyllä ihminen voi olla pikkumainen natisija joskus! Siitäs sain ja lujasti...:curs: ! Jäpähän narinat vähemmälle vähäksi aikaa...:whip:

Tuo on kyllä ihmeellistä, että tullaan kyselemättä väliin tekemään.
On toki kohteliasta kysyä, että saako välissä tehdä, mutta en kyllä ymmärrä sinänsä miksei saisi. Tottakai saa, jos paikka on vapaa kun toinen lepää. Ja tuo kahvanvaihto nyt on ihan normaalia. Kyllä sen voi sen jälkeen vaihtaa siihen takaisin.

Yleensäkin ihme kyräilyä näkee liian usein. Ei se, että sattuu jossain jotain tekemään tarkoita sitä, että omistaa kyseisen paikan. Tietysti jos välissä tekeminen ei onnistu ilman suurempia manööverejä (kuten vinopenkin roudaaminen kyykkypaikalle vinopenkkiä vartem yms.) niin sitten homma menee omituiseksi, mutta joku kahvanvaihto välissä ei nyt kenenkään treeniä pilaa.

Sitten itse aiheeseen. Alasalille on pesiytynyt joku uusi lehdenlukijatapaus. Harvemmin tuollaisiin siellä törmää, mutta tämä mies käyttää näppärästi eri penkkejä lendenlukualustana rinta-hauistreenin lomassa. Muuten ok, mutta ärsyttää kun se laittaa aina mankasta rässiä pienemmälle... ei varmaan saa keskityttyä rauhassa artikkeleihin.

pitkän tauon jälkeen pari kuukautta tehny etunojapunnerruksia joka 2. tai 3. ilta 15-20 toiston sarjoja, elopainoakin vajaa markka ja tuntui että kunto nousi. Sitten pitkästä aikaa salille ja vinopenaa smithiin tekemään. Lämmittelinkin etunojapunnerruksilla, 3 x 10 toistoa. Ei siis liikaa, mutta tuli kuitenkin vähän lämpöä. Sitten itse juhlalliseen suoritukseen: Ensimmäisen sarja, 50 kiloa : nousi tuskaiset 8 toistoa.... :itku: Mun kokoisen miehen pitäis saada harjoittelematta kylmiltään 50 kilolla vedettyä kympin sarjaa vinopenassa....

Viime viikolla oli joku outu jannu
Kokoajan kuulu TSI TSI ääni joka toistossa mitä se teki , kaikissa liikkeissä
En ollut kyllä ainoa, joka katsoi tota vähän kummaksuen :jahas:
Siinä ei mitään jos ärjyy tai karjuu mut tollanen ihan hämy äänen pitäminen rupes naurattamaan.

Ite teen just tota puhallusta hampaitten välistä.

Viime viikolla oli joku outu jannu
Kokoajan kuulu TSI TSI ääni joka toistossa mitä se teki , kaikissa liikkeissä
En ollut kyllä ainoa, joka katsoi tota vähän kummaksuen :jahas:
Siinä ei mitään jos ärjyy tai karjuu mut tollanen ihan hämy äänen pitäminen rupes naurattamaan.

Mitäs vittua, mitä vikaa nyt tuossa on?

Eräällä porilaisella salilla käyvän "voimailijan" tavaramerkki on joka liikkeessä tehokeinona käytettävä kiroaminen ja pärrääminen, kaikki mahdolliset voimasanat käydään läpi, varsinkin apuliikkeissä (joita ei ees tehdä erityisen kovilla raudoilla). Taatusti samassa salin osassa kaikki kuulee (ja luultavasti myös sitten katsoo) kun kyseinen herra "ottaa sarjaa" V**TTU STNA PRKLE! :whip:

Toi on mun mielestä se ainoa järkevän kuulonen ääni mitä treenin aikana voi suusta tulla. Kaikki karjumiset ja huutamiset on jo komediaa, mutta tollanen "TSI TSI" -äänihän siitä tulee, kun päästelee hiljalleen ilmoja pihalle toistojen aikana (varsinkin jos on iso etuhampaiden väli :D).

Back
Ylös Bottom