Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään oli Lightilla todellista komediaa. Jacen kanssa treenattiin ja se oli vähentämässä kyykkytangosta painoja reilummin. Joku kaiffari vissiin luuli että on lopettamassa ja tuli repiin levyjä tangosta pois ja änkes siihen ite. Katottiin siinä suu auki molemmat, johon Jace vaan totes että jaa, enpä mä sitten oiskaan enempää tehny. No sama sankari latas aina vaan lisää ja lisää rautaa ja teki jotain 1/4 kyykkyä ja vielä suht tiukat farkut jalassa.

Jos luet tätä ja tunnistat itsesi, niin ei näin! ;)

Melkonen mestari oli. Sen kummemmin mitää sanomatta ja kyseletämättä autto multa levyt tangosta vaikka meinasin vielä vähä kevyemmällä tehdä. Mutta ku ei ollu niin tarkkaa oma reeni tällä kertaa, niin aattelin et tehköön ny ku kerran noin on kiire.
Ja oli kyllä varsinainen King of Quarter Squats, todella vapisevin jaloin niiaili vähä.
En keriinny ku viimesen sarjan näkeen, vaikka piti oikein varta vasten vähä kattoo et mitä se meinaa tehdä ku nosti rackin pinnat niin korkeelle.

Mä olen varmaan aiheuttanut aikamoista salikomediaa/-ärsytystä tällä viikolla. Yleensä pyrin olemaan aiheuttamatta mitään kohtauksia ja niin sanotusti näkymätön, mutta...
Maanantai:
- Tiukan olkapäätreenin jälkeen rupean tekemään kapeaa penkkiä ojentajille. Samoilla painoilla kuin edellisellä viikolla, mutta kas - neljäs toisto jääkin rinnalle. Yritän leventää otetta jos vaikka saisin rintalihoilla nostettua nämä säälittävät painot, mutta ei. Ajattelin siinä lepäillä ja olla kuten painot olisivat tarkoituksella rinnalla, "osa treeniäni". Iso mörssäri viereisellä penkillä keskeyttää sarjansa ja kysyy "tarvitsetko vähän apua" johon vastaan "aika paljonkin oikeastaan" :nolo: . Painot eivät olleet kovinkaan isot (80kg), edes minulle, mutta jostain syystä kävi vaan hassusti...
- Teen ranskalaisia punnerruksia kulmatangolla, ja sama mörssäri tulee tekemään kyykkyä siihen viereen. Lopetin jo, joten päätän siirtyä purkamaan kulmatankoa vähän sivumpaan että mukava mies saa tehdä rauhassa. Nostaessani kulmatankoa paikasta a paikkaan b (ilman lukkoja tietysti) tippuu 10kg:n levy tangosta ja pomppii melkein kyykkäävän korston jalkoja päin. :nolo:
Sama meininki on jatkunut koko viikon, vahingossa tiputtelen painoja ja unohtelen painolevyjä tankoihin, jne.. tahatonta, mutta harmillista. Musta on tullut viimein 100% :david: :wall:

Eilen sai nauttia taas hauiskäännön monimuotoisesta maailmasta. Jamppa teki istuen kässäreillä hauiskääntöä ja ensin oli vuorossa 20kg painot. Mä en tiennytkään, että rinnallevetoa voi tehdä myös istuen. Ainakin näki, että kaverilla on olkapäiden liikkuvuus kohdallaan, siihen malliin ne teki sellaista niiavaa liikettä. Mutta eihän 20kilon painot riittäneet millään, senhän piti ottaa vielä 25kg käyttöön ja ei muuta ku heiluttelemaan. Ei hirveästi ollut mitään järkeä siinä heijarikäännössä. Kukin tavallaan.

Kiitos! Aikaahan tämä vie ja paljon, mutta nousu ei ole kuin ylöspäin. Mies oli kaikkea muuta kuin lipevä; kiltti, tunteikas ja kaikessa tukena. Sehän tässä uskomattominta onkin. Ehkäpä siellä jossain on minullekin treenikaveri ja mies joka osaa arvostaa sitä mitä tarjoan. Mutta nyt eteenpäin ja ensimmäistä kertaa salille tämän kaiken paskan jälkeen.

Tuolla meidän salilla herättää hymyilyä,ku siellä muutama jamppa on ilmeisesti kattonu jotain Vilposen videoita tai muita vastaavia...
Esim.Alataljaa revitään aivan kauheilla painoilla aivan kauheella heijarilla.
Toinen sankari sitten vieressä vähentää painoja sitä mukaa kun toinen ei jaksa enää heilua.
Erityisen koomista tästä tekee se,että:
-painot ovat n.50-60 kg liian suuret
-hirveä vauhti selällä
-vetomatka on n.1/10,koska a)maha ottaa kiinni,ja b)painot ovat ylisuuret.
-sitten ähistään ja puhistaan niinkuin kovemmatkin sankarit

Ja sama homma jatkuu muissa liikkeissä:hyper:
Miksi niitä liikkeitä ei voi tehdä puhtaasti?Joka liikkeessä pitää olla ylisuuret painot voimiin nähden,ja tekniikka on aivan syvältä.

Ilmeisesti on jääny takaraivoon lause:suuret painot,suuret lihakset:D

Kiitos! Aikaahan tämä vie ja paljon, mutta nousu ei ole kuin ylöspäin. Mies oli kaikkea muuta kuin lipevä; kiltti, tunteikas ja kaikessa tukena. Sehän tässä uskomattominta onkin. Ehkäpä siellä jossain on minullekin treenikaveri ja mies joka osaa arvostaa sitä mitä tarjoan. Mutta nyt eteenpäin ja ensimmäistä kertaa salille tämän kaiken paskan jälkeen.

Jep, tuollaisessa tilanteessa kun mies on maailman ihanin ja mukavin, se puukko selässä tuntuu kaiksta pahimmalta... Itselläni tuli myös vastaava suoraan päin naamaa tuossa vastottain, joten epätoivo ja ahdistus on minulle tuttua, vaikka loppujen lopuksi kaikki ei ollutkaan niinkuin ensin käsitin (tai sitten olen tärmännyt pahimman luokan sosiopaattiin)...

Eilen sai nauttia taas hauiskäännön monimuotoisesta maailmasta.

Samanlainen tapaus täälläkin eilen. Oli pakko katella jonnekki muualle ettei ois revenny kun äijä heiluu ku paloletku. Myös ojentajapunnerrus ylätaljassa saman jampan suorittamana oli vähintäänkin mielenkiintoisen näköistä. Suoritustekniikkaa ei voi sanoin kuvailla:rolleyes:

Melkonen mestari oli. Sen kummemmin mitää sanomatta ja kyseletämättä autto multa levyt tangosta vaikka meinasin vielä vähä kevyemmällä tehdä. Mutta ku ei ollu niin tarkkaa oma reeni tällä kertaa, niin aattelin et tehköön ny ku kerran noin on kiire.
Ja oli kyllä varsinainen King of Quarter Squats, todella vapisevin jaloin niiaili vähä.
En keriinny ku viimesen sarjan näkeen, vaikka piti oikein varta vasten vähä kattoo et mitä se meinaa tehdä ku nosti rackin pinnat niin korkeelle.

Tuo on kyllä ihmeellistä, että tullaan kyselemättä väliin tekemään.

Itse tein kerran pushdownia ristikkäistaljassa, ehdin yhden sarjan tehdä ja sitten sarjatauolla norkoilin aivan siinä vekottimen vieressä. Aikani norkoiltuani (ei pitkään) joku häiskä tulee ja ihan pokkana irroittaa mun käyttämäni kahvan! Ei mitään kysynyt, oli niinkuin mua ei olisi olemassakaan! Sanoin sitten tietysti, et "hei, mulla kyllä oli siinä kesken." Häiskä laittoi kahvan takaisin, sanoi "jaa" ja meni reisikoukistuslaitteeseen istumaan ja töllötti siinä sitten minua kun tein kaksi sarjaa vielä ja häippäsin siitä... En kyllä muista mitä se siinä sitte rupesi tekemään, mutta taisi olla jotain mihin tarttes vain yhden puolen ristikkäistaljasta. Ja se toinen puoli oli silloin vapaa, miksi ei siihen voinut mennä, vaan piti sitä puolta rueta käyttää missä minä olin, ja selkeästi olin siinä tekemässäkin jotain! :david: :david: :david: Terkkuja vaan sulle jos tätä luet!

ohoh.eipä vituta, lähinnä olo on hämmentynyt...
olinpas aamulla mammaseni kanssa sopinu koiran ulkoilutus treffit.kävelin sitte tuttua hiekkatietä pitkin ja huomasin jotaki outoa kaukaa näkyvän kerrostalon seinällä.lähemmäs ku pääsin ni huomasin et tuohan on jumaliste ihminen joka on hirttäny ittensä.siinä se roikku parvekkeelta 1.kerroksesta köysikaulanympärillä,jonkun sinisen kankaan oli laittanu naamansaeteen. paikal ei muita tietenkää ollu ja mullaki onneks sattu olemaan puhelin mukana.hätänumeroon soitin ja kerroin olevani elvytys taitonen et saako koskea ja kokeilla pulssia.luvan sain kokeilin mut mitää ei tuntunu.ainoo mikä mua hämäs et se sininen kangas tän häiskän naamalla oli suun kohalta vähän mielä märkä.mut joo.huh.
eipä siinä muuta ku odottelin kytät ja ambulanssin paikalle.täs vaihees paikalle oli jo tullu muitakin,kävelipä ohi pari pientä koululaistakin.. :(
jäi vähä hämmentyny olo.oon kuolleita aiemminkin nähny,mutten tollalailla kuolleita.
rauha hänelle siis.

Meika tuli just salilta. Kyykytelineen vieresta oli 3 puolapuuta poikki !! Heh, tuon tietaa kylla miksi. Joku on ladannu tankoon jonkun 80kg, siis vaan samalle puolelle :)

ohoh.eipä vituta, lähinnä olo on hämmentynyt...
olinpas aamulla mammaseni kanssa sopinu koiran ulkoilutus treffit.kävelin sitte tuttua hiekkatietä pitkin ja huomasin jotaki outoa kaukaa näkyvän kerrostalon seinällä.lähemmäs ku pääsin ni huomasin et tuohan on jumaliste ihminen joka on hirttäny ittensä.siinä se roikku parvekkeelta 1.kerroksesta köysikaulanympärillä,jonkun sinisen kankaan oli laittanu naamansaeteen. paikal ei muita tietenkää ollu ja mullaki onneks sattu olemaan puhelin mukana.hätänumeroon soitin ja kerroin olevani elvytys taitonen et saako koskea ja kokeilla pulssia.luvan sain kokeilin mut mitää ei tuntunu.ainoo mikä mua hämäs et se sininen kangas tän häiskän naamalla oli suun kohalta vähän mielä märkä.mut joo.huh.
eipä siinä muuta ku odottelin kytät ja ambulanssin paikalle.täs vaihees paikalle oli jo tullu muitakin,kävelipä ohi pari pientä koululaistakin.. :(
jäi vähä hämmentyny olo.oon kuolleita aiemminkin nähny,mutten tollalailla kuolleita.
rauha hänelle siis.

Huhhuh! Varmaan aika rankka näky. Voimia sinulle.

Itseä vituttaa tällä hetkellä, että pääsi pikkainen asiavirhe lipsahtamaan erääseen paikallislehteen. (olen työharjoittelijana)Haastattelin erästä nuorta kaveria ja jutussa sekoitin hänen isän ja isäpuolen. Sitten alkoi kaverin äidiltä satamaan paskaa niskaan :jahas:

Oli kuulemma isä saanut turhaa maineenkohotusta.

No, jokusen kerran syyllistynyt tuohon "varastamiseen", mutta aina anteeksi pyytänyt ja :nolo: mennyt kun huomautettu.

Toisaalta salilla porukka jättelee kahvoja ja painoja laitteisiin ja tankoihin jatkuvasti. Tiedä sitten siinä käyttävätkö vai eivät. Ja kyllä, useimmin kysyn kuin en. Jotkut jopa hortoilevat toiselle puolen salia keskustellakseen muiden kanssa _useita_ minuutteja.

Hauskinta oli pari kuukautta sitten. Kulmasoutulaitteeseen oli joku laittanut sellaiset 90kg molemmin puolin. Alataljan jälkeen kun teen tuon, niin katselin aina välissä onko laite käytössä. No, ei liikkuneet painot ja menin sitten nostelemaan levyjä pois. "Hei, mulla olis vielä kesken siinä". No, lopputuloksena anteeksipyytely :david: :nolo: , painojen palauttaminen ja selitys siitä, miten kuvitteli jonkun sekoittaneen laitteen telineeseen. Ystävällisesti olisi antanut tehdä välissä :thumbs: , mutta painoa sellaiset 45kg liikaa per puoli. Jos luet tätä, ei tosiaan ollut tarkoitus sekoittaa tahtia.

Kaipa sitä minunkin pitää pelletekniikoille nauraa.

Joskus pikkupainoilla kyykätessäni (kun en uskonut polveni kestävän kunnon rautaa) siihen väliin tuli yksi heppu, joka kysyi saako lämmitellä sarjojeni välissä painoilla joita käytin. Ystävällisenä miehenä annoin tietenkin luvan siihen. Tarkemmin ajateltuna olisi tyypiltä pitänyt kyykkäys kieltää kokonaan. Tekniikasta kertonee tarpeeksi se että tanko oli niskassa (siis tosissaan niskassa), selkä köyryssä ja kyykky oli ihan kunnon kyykky, joskin lähinnä hindu semmoinen, ja melko pinallinen. Koska heppua ei salilla ole juuri näkynyt, niin toivon että tämä päätti lopettaa vaarallisen harrastuksensa.

East Bodyssa käyvä eräs kaljupää alkaa olemaan melkoista komediaa. Sama mies näkyi joskus Vuosaaren uimahallilla treenaamassa. Harmaat collegehousut, sininen(harmaaksi kulahtanut) huppari, ja vaelluskengät. Aina ihan samat vaatteet. Ei haise silti hielle, vaan ihan helvetisti valkosipulille.

Selittää kaikille kaikkea, myös itselleen. Viimeinen avautuminen koski mustaihoisia, siitähän sitä tilitystä riitti. Välillä piti hiukan raamattuakin lainata. Ja samat jutut erikseen kolmelle eri ihmiselle. vaikka äänen käyttö on sellaista, että kertakin olisi riittänyt.

No eihän tossa nyt mitään komediaa ollutkaan, mutta osaakohan joku kertoa, että onko sillä kaikki hyvin...? Itse en uskalla kysyä.

meidän historian ope ottaa kyllä vähän päähän.:curs:

sillä on niin perseestä ne sen "faktat" koskien muunmuassa tätä sali touhua.

tänään väitti jonkun voimanostajan sanoneen että banaanissa on niin paljon hiilareita, ettei sitä missään nimessä saa syödä kerralla kokonaan..

kerran oli vähän kinaa siitä, että miksi salilla on seinät peilejä täynnä.
ope väitti että siksi että botareiden on pakko pullistella peilin edessä..

sitten että makaroonilaatikko on lapsellista ruokaa..:confused:

historiaa ei olla pahemmin opiskeltu:D

Ei varsinaista komediaa, mutta vinopenkkiä tehdessäni penkin yksi osa petti rungosta (meillä on sellanen säädettävä) ja seurauksena luiskahdin hieman taaksepäin/alas :rock: ...55 kg pysyi kyllä suorilla käsillä (55 kg, tällanen kynis kun olen :)...tilanteesta muistui mieleeni Pulttibois-sketsi, jossa Aake Kalliala sanoi Peteliukselle "olisitpa nähnyt ilmeesi", meinaan kyllä varmaan oli aika vitun hämmästyny ilme meikäläisellä...että tällanen tapaus tällä kertaa ;)

Viimeksi muokattu:
Eilen sai nauttia taas hauiskäännön monimuotoisesta maailmasta. Jamppa teki istuen kässäreillä hauiskääntöä ja ensin oli vuorossa 20kg painot. Mä en tiennytkään, että rinnallevetoa voi tehdä myös istuen. Ainakin näki, että kaverilla on olkapäiden liikkuvuus kohdallaan, siihen malliin ne teki sellaista niiavaa liikettä. Mutta eihän 20kilon painot riittäneet millään, senhän piti ottaa vielä 25kg käyttöön ja ei muuta ku heiluttelemaan. Ei hirveästi ollut mitään järkeä siinä heijarikäännössä. Kukin tavallaan.

Haha, voisin melkein tunnustaa
Tein hauista ensin kaksi sarjaa käsipainoilla istuen pienillä painoilla ja
myöhemmin kaksi sarjaa cheattaamalla, keskittyen hitaaseen negatiiviseen tein noi tolla 20kg:lla,
Mutta kuitenkaan kyseessä en voinut olla minä , kun 25:silla en tehnyt :)

Joku helvetin idiootti on varastanut mun pakkis-sheikkerin yhteisestä keittiöstä. Pitkälle varmaan pötkiikin kun taitaa olla tän paikan ainoa pakkis-sheikkeri. Milläs sitä huomenna palkkaria juodaan? Varmaan helppo löytää uusi, kun protskutkin piti hakee Brysselistä. Voi perkele mulla palaa hermo näihin idiootteihin :curs: :curs:

edit: voi helvetti ihan oikeesti, kuka pöllii sheikkerin missä lukee jotain hepreaa ja nää ei varmaan edes tiedä mitä sillä on tarkoitus tehdä. Tai ainakaan kukaan ei treenaa...

juu ja vituttaa sekin että ei tartte nyt ihan heti haaveilla nukkumisesta kun kiehahti sen verran pahasti yli, että väsymys häipyi sen siliän tien ja oon pirteä kuin peipponen :curs:

Aiva ku ei muutenki olisi kiirus kämppää täs pistää kuntoon...

Liitteet

• IMG_0208_.webp
    IMG_0208_.webp
    74 KB · Katsottu: 379
Back
Ylös Bottom