Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se on muuten sitten jämpti niin ettei lääkäriin kannata mennä jos pääsee itse kävelemään, eikä kyllä silloinkaan jos ei pääse kävelemään. Maksoin 11€siitä riemusta että käskettiin menemään uudestaan jos ei itsellään parane. Kyseessä siis vituilleen kasvanut varpaankynsi joka tekee elämästä täyttä helvettiä. Silläkin 11€:llä olisi saanut vaikka 12 pulloa kaljaa ja suolapähkinöitä.

Kuinka saatanassa on mahdollista tehdä näin paljon yhdyssanavirheitä:

ruokalista 27.10 - 3.11

Maanantai
Kinkku pasta pataa (Siis voi....)
Lohi keittoa
Parsakaali gratiinia

Tiistai
Pytti pannua
Kreikkalainen liha kastike
Tuorejuusto Keittoa

Keskiviikko
Paneroidut kala palat
Kalkkuna pihvit
Kasvis wokkia

Torstai
Hernekeittoa,pannaria
Kana viillokkia
Maissi peruna keittoa perunakkanasosekeittoa

Perjantai
Maksa kastiketta
Kasvis pihvit
Pippuri pihvi

:curs: :curs: :curs: En voi käsittää! Vielä yksi: :curs:

Ne, jotka ovat Helsingistä päin tietävät kyllä mikä täällä vituttaa! :curs:
"Kaunis" syksyinen sää!

höpöhöpö, just vetelen verkkareita jalkaa ja olen lähössä lenkille. Aivan mahtava keli lenkkeilyyn :thumbs:.

Myönnytään sen verran, että bussipysäkillä ei ollut kiva seistä.

Saatana, en millään saa aloitettua huomenna palautettavaa koulutehtävää, vaikka lähdekirjat makaa tossa vieressä ja aihekin on helppo. Ei vaan inspiroi. Kivempaa istua tyhmänä miettimässä turhia. :rolleyes: No, kyllä se tästä. Aloitan sen kello 19.00 niin saan sen just valmiiks Sopranosiin mennessä...

Vittu mikä keli! Saatana vettä tulee ku esterin perseestä ja lumiloskapaskaa maassa ja tuulee ja kylmä! Kaiken kruunaa takaluukussa makaavat talvirenkaat, oli helvetin mielenkiintoinen kotimatka.

Pitää mennä puhumaan järkeä yhdelle ihmiselle kenen elämä menee vähän sivuraiteelle. Moni hänestäkin välittää, mutta joko ei ole tarpeeksi kokemusta tai sitten ei tarpeeksi munaa mennä puhumaan. No, minä menen, vaikka vähän sattuukin. Ja taitaa olla kuten yleensä turhaa koko yritys.

Hienoa että sinussa on siihen rohkeutta, toivottavasti saat kaverisi ajattelemaan asioita. :thumbs:

Yksi sana: KOULU :curs: Aineita pitäs kirjottaa kokoajan, mutta aika ei meinaa riittää.

Samoin. Toinen vuosi lukiossa menossa ja nyt ylivoimaisesti työläin jakso meneillään. :|

Tää on paska maailma:( . Pääsis jo nukkumaan.

No nyt sitte. Voi :curs:
Varvas murtui päivällä. Se on ku prinssinakki, mut väri on muutamaa astetta tummempi. Hitto. Ei pysty kunnolla kävelemään, särkee pkl:eesti :itku:
Buranaa, buranaa - viime viikkoina olen syönyt niin hitosti särkylääkkeitä, et varmaan seur. saan vatsahaavan :(
Voi :itku: Miks` aina mulle käy näin?

Niin minäkin.

Toisaalta, tulin just Tampereelta. Muutamaa rekkakuskia saattaa vituttaa NIIN ankarasti. Laskujen mukaan neljä rekkaa ja muutamia henkilöautoja välillä Messukylä -Itä-Helsinki ojassa.

Hyh hyh, loskaa.

seisoin sitten tunnin tuolla myrskyssä ihan turhaa :jahas: kolmos tie poikki bussit ei kulje. toisaalta ei tarvinnut mennä kouluun;) (eipä tää taida vituttaa enää kohta kun paikat on sulanu)

Näin erikoisen tavan tehdä "hauisvääntöä" seisaaltaan. Reisillä potkaistiin kässärit vauhtiin ja itse limbottiin painon alle.

Cheattauksen ymmärtäisin jos painot yritettäisi laskea hallitusti alas, mutta laskukin oli samanlainen heijaus. Jokainen tyylillään.

Back
Ylös Bottom