Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootkos Max koskaan kisannut?
Tänään selailin noita sarjoja niin ei tunnu kovin kaukana olevan kärki omassa painoluokassa.
Täytyy kysyä vielä joltain kovalta nimeltä, miten minun kanattaisi jatkossa jatkaa treenaamista :P
Kyykky 165kg, maastaveto 190lg ja penkki 125kg. Ikää 17 ja painoa 95kg.
Päivitellääs: kyykky 195kg, maastaveto 205kg ja penkki 130kg.

onko kyseessä raakatulokset? kovia on kyllä vaikka penkki jääkin vähän kyykyn ja vedon varjoon..![]()
14.4.05 tommosta näköjään.Kyykky: 130x5 joten varaa on, ykkösiä en ole uskaltanut kokeilla
Penkki: 75kg (säälittävää )
Mave: 100kg
Yht: 305kg
Ja painoa n. 95kg
onko kyseessä raakatulokset? kovia on kyllä vaikka penkki jääkin vähän kyykyn ja vedon varjoon..![]()
No oon 14w ja painan 63kg ja tulokset on: penkki 60, mavessa en oo vetäny maximii mut oon tehny 70kg 5 toistoa, kyykky 75kg=205kg. En tiiä onko hyvä tulos mutt en oo käyny salilla vasta ku jotain 3kk.
Enpä nostanu ite 14-veenä tollasia rautoja. Penkistä 40 kg, mavea en kokeillutkaan ja kyykyssä pari toistoa 50 kg:lla.
Nykyään:
Penkki 140 kg x 4, maksimi 150?
Veto 210 kg (180 kg:lla helppo ysi, ykkösvoimaa ei vaan ole)
Kyykky 200+ polvisiteillä ja vyöllä. Pohjasta.
Ihan lapsellisia painoja vielä, mutta mihinkäs tässä kiire on. Kymmenen vuoden päästä oon jo tikissä. :D
Aika vaikee uskoa että kyykky ois noin paljoa enemmän kuin mave varsinkin noissa romuissa, tais olla aika korkea kyykky?
Niin siis se ei ollut "kunnon" kyykky vaan hack-kyykky. Niin alhaalla käytin kun laki salli.