Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nousin kunnolla sängystä ylös vasta äsken. En ymmärrä miten mulla on näin paska olo. Olin kyllä viime yönä baarissa, mutten juonut paljon mitään. Tuntuu vähän että ois kuumetta ainakin :\

Exä jonka kanssa meni poikki tammikuussa, ja jonka halusin takaisin, kertoi tänään menevänsä uuden miehen kanssa naimisiin ensi kesänä. VITTU VITTU VITTUJEN VITTU PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lohduttaudu sillä, että exäsi uusi avioliitto ei ainakaan näillä tiedoilla ja todennäköisyyslaskennalla sekä tilastoja tiirailemalla tule kestämään.

Ja vitutukseni aihe on: Asuntolainan korko nousee (kuten jo aikaisemmin maanittelin) ensi kuussa ja maksut siis kasvaa n. 630 eurosta sadalla eurolla ylöspäin, 730 euroon kuussa.

Mikä moottoripyöräilijöitä oikein vaivaa? Tänään töistä tullessa pari sankaria veti mutkaisella metsäpätkällä ohi. Parasta tässä oli vielä se, että vauhtia oli varmasti yli 140km/h, kun itsekin tuttua pätkää aina ajan vähän ylinopeutta (80km/h rajoitus, en itse kuitenkaan ajanut tuota 140km/h :D), tuossa kohtaa oli ohituskielto, sekä täysin pimeä mutka edessä. Eikä oo eka kerta kun näin käy. Myös pari asiallista ohitusta tullut kesän aikana, mutta enimmäkseen näitä idiootteja. Saatana kun sieltä olisi tullut auto vastaan niin olisi koko porukka ollut lihoina :haart: Juu ja löytyy niitä mulkkuja autoilijoittenkin joukosta...

Mikä moottoripyöräilijöitä oikein vaivaa? Tänään töistä tullessa pari sankaria veti mutkaisella metsäpätkällä ohi. Parasta tässä oli vielä se, että vauhtia oli varmasti yli 140km/h, kun itsekin tuttua pätkää aina ajan vähän ylinopeutta (80km/h rajoitus, en itse kuitenkaan ajanut tuota 140km/h :D), tuossa kohtaa oli ohituskielto, sekä täysin pimeä mutka edessä. Eikä oo eka kerta kun näin käy. Myös pari asiallista ohitusta tullut kesän aikana, mutta enimmäkseen näitä idiootteja. Saatana kun sieltä olisi tullut auto vastaan niin olisi koko porukka ollut lihoina :haart: Juu ja löytyy niitä mulkkuja autoilijoittenkin joukosta...

Moottoripyöräilijlillä on tarve näyttää ja koittaa, miten se pyörä liikkuu. Eli esim. ei kukaan motarilla aja moottoripyörällä auton perässä. Näin kyllä tekisin itekkin jos pyörä olis. :D

Mun elämä. Työnteko ei kiinnosta, opiskelut ei etene, syön miten sattuu, en treenaa, yksinäisyys ja SM-liigakin on lähteny käyntiin heikosti.

Joku oli taas tupsutellut päälleen kunnon annoksen jotain hermokaasua (eli hajuvettä :jahas: ) ja ängennyt bussiin, jossa siis minäkin olin. Siinä löyhkässä sitten jouduin istumaan puolitoista tuntia ja siitä lähtien on ollut pönttö ihan sekaisin ja kipeä sekä vuotanut verta nenästä. Jo 5 tuntia :curs: Saiskohan löyhkäallergiset kela-korvausta omaan autoon koulumatkoja varten, ei tästä tuu v*ttuakaan jos jatkuvasti joutuu kärsimään :(

Viimeksi muokattu:
En tajuu miten voin olla niiin älyttömän huono kuulantyönnössä :( vituttaa saatanasti kun puolta heikommat työntää pidemmälle .. Mistä tämä voi johtua, kun oon vielä salilla tehny todella paljon räjähtävää voimaa auttavaa reeniä ..

:eek: en tunnusta mitään...
Pitääki lähtee kohta pommittaa uudella mopolla:D

Joo ja vituttaa bensan hinta.:curs:

En oikeastaan tiedä vituttaako vai surettaako, mutta tuli niin rankka ihmiskohtalo vastaan, että en tiedä mistä yliluonnollisesta jotkut pystyvät repimään voimia jaksaakseen. Miten voi päästä normaaliin yhteiskuntaan vielä mukaan, ja pärjätä vielä todella hyvin mm. opiskeluissa tuollaisen jälkeen. On se ihminen vaan outo olento.

Pyörällä vaan ajetaan niinku halutaan, vituttaako nami nami :D

Jos nyt tarkkaan lasket niin noilla nopeuksien eroilla ei ohitus kauaa kestä.
:eek: en tunnusta mitään...
Pitääki lähtee kohta pommittaa uudella mopolla:D

Joo ja vituttaa bensan hinta.:curs:
Halpaahan toi nyt on, 1,19 taisin viimeksi ottaa tankin täyteen. :)

En oikeastaan tiedä vituttaako vai surettaako, mutta tuli niin rankka ihmiskohtalo vastaan, että en tiedä mistä yliluonnollisesta jotkut pystyvät repimään voimia jaksaakseen. Miten voi päästä normaaliin yhteiskuntaan vielä mukaan, ja pärjätä vielä todella hyvin mm. opiskeluissa tuollaisen jälkeen. On se ihminen vaan outo olento.

Surettaa enemmänkin ne, joilla ei riitä voimia eteenpäin.
Epäreilua on elämä.

Yritin äsken käydä tankilla, mutta eipä onnistunu ku jotkut valopäät oli jättäneet autot mittareiden eteen ja lähteneet maksamaa :wall: Varmaan vielä juovat kahvit siihen päälle. Miten sitä ei voi siirtää sivuu ja maksaa vasta sitten, ei ne poliisille soita, et joku varastaa bensaa, Prkl!! :curs:

Heräsin vasta äsken. Jäin työttömäksi pari viikkoa sitten ja suunnittelin, että herään joka aamu yhdeksältä. Ja vitut. Herästyskello oli kyllä soimassa klo 9, mutta olin ilmeisesti taas vain painanut sen pois ja jatkanut unia. No eipä ollut ensimmäinen kerta. Haluaisin mennä aikaisin nukkumaan, mutta jos menen sänkyyn esim. klo 23, pyörin sängyssä varmasti sen 3 tuntia.

Miten saisin unta jo aikaisemmin illalla?

Ampiaiset huom! SINÄ raitaperse, joka kuvittelet tulevasi lämmittelemään kylmästä syysilmasta minun reviirilleni(16 neliön yksiö). SINULLA on noin 60 sekuntia elinaikaa jäljellä ylittäessäsi rajailmatilan välillä kaupunki-edellä mainittu reviirini. Avoin ikkuna ei ole sitä varten, että sinä voisit paeta väistämätöntä kohtaloasi eli paleltumista kuoliaaksi. Ymmärrän hyvin, että nykyajan pullamössöampiaissukupolvella alkaa puntti tutista tosipaikan edessä, mutta yrittäkää edes. Mun naapuritalon mummon kissakin NAURAA teille!

Nim.Neljä uutta sulkaa hattuun kuluneelta viikolta

Back
Ylös Bottom