Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

En tiedä onko komediaa, mutta ainakin yks omituisimmista jutuista mitä salilla on osunu vastaan. Yks köriläs, joka treenaa aika usein samaan aikaan kuin mä, saapui salille puukengissä. Ei siis missään pienissä kengissä, vaan kunnon kopisevissa paksupohjaisissa puukengissä. Muuten kaikki treenivaatteet normaalit. Kattelin monttu auki pohkeet seisten-koneessa kun kaveri tallusteli kopisten mun ohi kyykkypaikalle, latoi aloitukseen 130kg ja rupes kyykkimään. Ei vaikuttanu olevan millään hirveän hyvällä tuulella.
Tehtyään vissiin jotain pyramidia (karjahdusten voimistumisesta päätellen) hän käppäili kengät kopisten mun ohi murahtaen "älä sano mitään" ja sitten suoraan salin ovesta ulos. Kopisevat askeleet katosivat aamu-usvaan...
Pitää myöntää että treenit pysähtyi mulla joksikin aikaa kun jäin ihmettelemään.
WTF??!

Hävitty veto? Tai sitte puukenkien tarkotus oli antaa paremmat jalkakulmat tai jotain...
Saako siellä turpaan jos ei juo (liikaa)?Risteilylle koulusta Torstaina, sen tietää taas millainen olo perjantaina ja lauantaina. Vituttaa nyt jo. :thumbs:
Ei noilla reissuilla voi olla selvinpäin. Oot itekin yrittänyt, ja tullut silti juoneeksi (liikaa)Saako siellä turpaan jos ei juo (liikaa)?

Oisin varmaan reagoinu ite samalla tavalla kuin ko körmy. Miten voi olla uus soitin joka ei toista poltettuja? Eihän sellaisia oo tehtykään sitten 70-luvun.
Sama täällä. Mulla on varmaan markkinoiden eka DVD soitin ja se ei soita mitään poltettuja, muita vastaavia ei sitten ole aikoihin vastaan tullut.
Sonyn soitin?
Saatanan täysikuu, menen aina ihan ulalle kun se möllöttää.
Mikä vittu siinä kuussakin on!?!
Loistavaa