Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele kun aamusta herää siihen että naapurissa tapellaan. Eka kuuluu miten joku paukuttaa ovia, sitten hakataankin ovea 10min ja mekastetaan niin perkeleesti.

En tiedä onko komediaa, mutta ainakin yks omituisimmista jutuista mitä salilla on osunu vastaan. Yks köriläs, joka treenaa aika usein samaan aikaan kuin mä, saapui salille puukengissä. Ei siis missään pienissä kengissä, vaan kunnon kopisevissa paksupohjaisissa puukengissä. Muuten kaikki treenivaatteet normaalit. Kattelin monttu auki pohkeet seisten-koneessa kun kaveri tallusteli kopisten mun ohi kyykkypaikalle, latoi aloitukseen 130kg ja rupes kyykkimään. Ei vaikuttanu olevan millään hirveän hyvällä tuulella. :)

Tehtyään vissiin jotain pyramidia (karjahdusten voimistumisesta päätellen) hän käppäili kengät kopisten mun ohi murahtaen "älä sano mitään" ja sitten suoraan salin ovesta ulos. Kopisevat askeleet katosivat aamu-usvaan... :eek:

Pitää myöntää että treenit pysähtyi mulla joksikin aikaa kun jäin ihmettelemään.

WTF??!

En tiedä onko komediaa, mutta ainakin yks omituisimmista jutuista mitä salilla on osunu vastaan. Yks köriläs, joka treenaa aika usein samaan aikaan kuin mä, saapui salille puukengissä. Ei siis missään pienissä kengissä, vaan kunnon kopisevissa paksupohjaisissa puukengissä. Muuten kaikki treenivaatteet normaalit. Kattelin monttu auki pohkeet seisten-koneessa kun kaveri tallusteli kopisten mun ohi kyykkypaikalle, latoi aloitukseen 130kg ja rupes kyykkimään. Ei vaikuttanu olevan millään hirveän hyvällä tuulella. :)

Tehtyään vissiin jotain pyramidia (karjahdusten voimistumisesta päätellen) hän käppäili kengät kopisten mun ohi murahtaen "älä sano mitään" ja sitten suoraan salin ovesta ulos. Kopisevat askeleet katosivat aamu-usvaan... :eek:

Pitää myöntää että treenit pysähtyi mulla joksikin aikaa kun jäin ihmettelemään.

WTF??!

:hyper:

Se ties varmaan mitä teki. Ehkä sillä tosiaan oli käynyt jotain murheellista elämässä.
Et varmaan sitten sanonutkaan mitään? :)

Hävitty veto? Tai sitte puukenkien tarkotus oli antaa paremmat jalkakulmat tai jotain...

Noiden vetojen tulokset voi olla suht legendaarisia.

Esim. semmonen 120kg lihasmöykky teki viikon ajan kaikki "tiukat" sarjansa
helvetin pienillä painoilla. Penkki esim. 40kg jne.

Vituttaa että eiliset vitutukseni olin nohevasti kirjannut tonne mimmien puolen vitutus-trediin. Kokonaista kolme viestiä väärään osoitteeseen. Saatanan täysikuu, menen aina ihan ulalle kun se möllöttää. En edes tiennyt alkuun että on täysikuu, mutt akun joskus 11 aikaan illalla soitin kaverille (yötöissä) ja valittelin levottomuutta, niin se tokasi vaan
"Odottelinkin koska soitat kun alkaa taas olemaan melkein täysikuu"

Mikä vittu siinä kuussakin on!?!

Noin 5 vuotta tullut huutonettiä käytettyä ja nyt se sitten tapahtui. Rahat meni mutta tuotetta ei kuulunut. Tämän siitä saa kun tulee liian luottavaiseksi ja unohtaa että näitä kunnon kusipäitäkin tellukselta löytyy.

Vielä kun tahtoo näissä tapauksissa olla niin että rahojaan ei saa ikinä takaisin. Rikosilmoituksen teen ensi viikolla.

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Pienet on mullakin vitutuksen aiheet, mutta kuitenkin: Minkä vitun takia kaupasta ei voi saada kypsiä mangoja? Jos mä ostan mangoja, niin syön ne samana tai seuraavana päivänä, eikä mulla todellakaan ole íntohimoja odotella niiden kypsymistä, vittusaatana.

Yli 3 vuoden parisuhde loppui sitten tänään. Kavereina jatketaan, ainakin niin kauan kun se onnistuu. Ei sinänsä vituta, mutta melkosen haikea ja tyhjä olo. Ei se kaukosuhde sitten kuitenkaan ikuisesti kestä sitä jatkuvaa erossaoloa. Elämä on toisinaan melko kovaa.

Terosta..

Itselläni on lukuisia muistoja tuosta paljon parjatusta Terosta.
Muistan Teron n. 16 vuotiaasta saakka Espoon kannussillanmäen puntilta.
Hauskin, mutta myös hieman ärsyttävä treenikertani oli kun Tero heitti, kun venyttelin rintaani, että "varo ettei tolppa kaadu".
Vähän tuon jälkeen, kun tein alavatsoja penkillä maaten, tangosta kiinni pitäen 20kg levy jalkojeni päällä, Tero heitti, että "miksei tuo tyyppi tee tuon urpon liikkeen lisäksi myös penkkipunnerrusta samaan aikaan"?
Meinasin revetä ja suuttua samaan aikaan, harvoin sellainen tunne päälle iskee :hyper:

Oisin varmaan reagoinu ite samalla tavalla kuin ko körmy. Miten voi olla uus soitin joka ei toista poltettuja? Eihän sellaisia oo tehtykään sitten 70-luvun.

Sama täällä. Mulla on varmaan markkinoiden eka DVD soitin ja se ei soita mitään poltettuja, muita vastaavia ei sitten ole aikoihin vastaan tullut.

Kuka vittu tosta lähiärrältä ostaa karkkia ja tupakkaa ja kotiin (?) kävellessään heittää aina roskat kadulle ja tietty meidän talon eteen? Roskiksia on saatana kadun varsi täynnä. Saa niitä käyttää. Kusipäistä touhua.

-kiukku-k

Vasen epäkäs revähti hemmetin kivuliaasti eilen. Sekä töistä eräs järjen jättiläinen päätti soittaa minulle tänä aamuna 7:12..
+ muut normi vitutukset päälle :)

Back
Ylös Bottom