Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Riitelin just tosa exän kanssa ja kyllä pisti vituttamaan kun sekin riita lähti aivan täysin turhasta aiheesta, vaikka yleensä ollaan hyvää pataa.

Pohkeet on niin tukossa ettei tosi :itku: .
Maanantain riemu nousseista sarjapainoista kostautui viimeyönä. Heräsin tuskaan tunnin unen jälkeen kun käännyin unissani ja pohkeet osuivat toisiinsa. Ne on kivikovat ja kosketusarat, kylmäsalvastakaan ei apua. Molempia jomottaa nyt paikallaanollessaankin niin ettei uskalla liikahtaa, polvien suoraksisaaminen liikkeellelähtiessä vie viisminuuttia, köpöteltävä eteenpäin polvet koukkussa.
Treenikipu on ihan kiva homma, tietää tehneensä jotain, mutta tää on jo liikaa ! :itku:

Kesällä kahden työterveyslääkärin toteama lievä välilevyn pullistuma vituttaa ja ankarasti. Sotkee koulunkäyntiä, seurustelua sekä kuntoilua aivan helvetisti. Ärsyttää, pinna kireällä koko ajan ja olen säikähtänyt itseäni, kun hermot menevät aivan mitättömissä asioissa. Särky ei ole aivan pahimmasta päästä, mutta jatkuva jomotus ja yölliset kääntyilyt ja vääntyilyt sängyssä alkavat kaatamaan tätä miestä henkisesti ja fyysisesti.
Ja mitä vittua tässä voi tehdä? Mennä nyt YTHS:n kautta kuulemaan kolmannen lääkärin mielipiteen: "joo viittaaisi välilevyvammaan" NIINKÖ? Fysioterapiaan jumppaamaan perkeleleen kovilla hinnoilla vaiko vain kylmästi jatkaa tätä vitutus-threadin seuraamista ja sillä tavoin lieventää omia vitutuksen tuntemuksiani?

Auttakaa nyt vittu joku.:(

Mennä nyt YTHS:n kautta kuulemaan kolmannen lääkärin mielipiteen: "joo viittaaisi välilevyvammaan" NIINKÖ? Fysioterapiaan jumppaamaan perkeleleen kovilla hinnoilla vaiko vain kylmästi jatkaa tätä vitutus-threadin seuraamista ja sillä tavoin lieventää omia vitutuksen tuntemuksiani?

Auttakaa nyt vittu joku.:(

Eikö YTHS:n tms. kautta löytyisi joku kohtuuhintainen fysioterapiajuttu jos katsot että se auttaisi? Itse ainakin kerran kävin niska- ja selkäongelmien takia ja oli täysin ilmaista. Myönnän kyllä että sinun juttusi taitaa olla pahempi ja paraneminen saattaa kestää kauan.

Ei oikein treeni sujunut. Jännä juttu kun 15 tunnin yövuoron jälkeen sai nukuttua jopa 4 tuntia. Kuka haluis alkaa arvailemaan mistä johtuu huono kehitys?

Eikö YTHS:n tms. kautta löytyisi joku kohtuuhintainen fysioterapiajuttu jos katsot että se auttaisi? Itse ainakin kerran kävin niska- ja selkäongelmien takia ja oli täysin ilmaista. Myönnän kyllä että sinun juttusi taitaa olla pahempi ja paraneminen saattaa kestää kauan.

Näin uskon minäkin, eikä niitä käyntejä tarvitsee montaa kun sä olet oppinut ne kuntouttavat liikkeet. Sen jälkeen teet niitä himassa vaan.

Jos homma pitkittyy useamman kuukauden ajaksi, harkitsisin magneettia. Yleiseltä jonotus on varmasti pitkä mutta esim. mun tyttöystävä meinaa nyt kustantaa sen omasta pussistaan (n 350egee) koska ei enää pysty elämään vamman kanssa.
Hänellä on jo puolitoista vuotta helvettiä takana, fysioita, lääkkeitä jne. Kävelemään pystyy jonkun matkaa jos on hyvä päivä...

Ota siis Fabien asia tosissasi ja hoida(ta) se kuntoon !

Näin uskon minäkin, eikä niitä käyntejä tarvitsee montaa kun sä olet oppinut ne kuntouttavat liikkeet. Sen jälkeen teet niitä himassa vaan.

Jos homma pitkittyy useamman kuukauden ajaksi, harkitsisin magneettia. Yleiseltä jonotus on varmasti pitkä mutta esim. mun tyttöystävä meinaa nyt kustantaa sen omasta pussistaan (n 350egee)

Itsekin tuota magneettia mietin, sillä turhaan tässä enää mitään lääkärin lausuntoja keräilen mappiin. Eli joko lääkäri tai fysioterapeutti. Sekin on vain sitten sellainen homma, että eihän tuo magneettikuva selkää paranna, vaan kertoo mikä on tilanne. Onko kenelläkään tietoa/mutua/arvaushalua mahdollisen leikkauksen kustannuksista??

Onko kenelläkään tietoa/mutua/arvaushalua mahdollisen leikkauksen kustannuksista??

Itä-suomen lääkärikeskuksen sivuilta:

Discus extirpatio (välilevyleikkaus) 2645 eur

Voisin arvailla että pulssi, mehiläinen jne on tyyriimpi. Riippuu kuka leikkaa.

Oma olkapää maksoi reilun 5000, onneksi vakuutus maksoi kaiken.

Vituttaa alakerran naapuri, joka ei osaa tervehtiä. Lisäksi vituttaa koulun tulostimet, jotka ei suostu koskaan tulostamaan mulle. Viikonloppuna vois käydä hakemassa tulostimen kaupasta.

Kello 16:41 sähköpostiin tipahtaa erään projektin loppuraportin vedos. Se on pituudeltaan n. 200 sivua.

Saatteena on teksti tyyliin: "Ole hyvä ja oikolue tämä. Tarvitsen palautteen viimeistään huomenaamulla (8.9.), jolloin kirja menee painoon!"

Siis mitä vittua?!

Joillakin ihmisillä ei ole sitten minkäänlaista kunnioitusta toisten aikatauluja ja työtä kohtaan. Kyllähän minä luen vaikka kuinka monta sataa sivua läpi kunhan annatte siihen aikaa! Jos teidän aikataulunne on kussut, ei se ole minun ongelmani.

Tuollaista sähköpostia, joka on vielä imperatiivia käyttäen kirjoitettu, ei voi tulkita muuten kuin suorana vittuiluna. Tai no, jos on vähääkään vainoharhaisempi yksilö, niin ehkä sen voi nähdä myös siten, ettei palautettani toivotakaan. :curs:

Tänään oli kieltämättä erikoinen tapaus, vaikkei erityiseti salikomediaa ollutkaan. Laittoi mavessa toiselle puolelle kaksikybäsen ja sitten vähän käveli edestakas ja otti lopulta toiselle puolelle pari viidentoista kiekkoa ja kaksikybäsen puolelle kaksi femmaa. Laskin vielä, että ympärillä oli 7 kappaletta kumisia kahdenkymmenen kiekkoja. Ei ihan vieressä, mutta vaikea uskoa, ettei olis nähnyt. Mavea teki niin puhtaasti, että harvoin näkee. No tapansa kullakin.

Tänään oli kieltämättä erikoinen tapaus, vaikkei erityiseti salikomediaa ollutkaan. Laittoi mavessa toiselle puolelle kaksikybäsen ja sitten vähän käveli edestakas ja otti lopulta toiselle puolelle pari viidentoista kiekkoa ja kaksikybäsen puolelle kaksi femmaa. Laskin vielä, että ympärillä oli 7 kappaletta kumisia kahdenkymmenen kiekkoja. Ei ihan vieressä, mutta vaikea uskoa, ettei olis nähnyt. Mavea teki niin puhtaasti, että harvoin näkee. No tapansa kullakin.

Mutta sehän halus molemmille puolille 30 kg, joten mitä hyötyä niistä 20 kiekoista olisi? Jos kymppejä ei ollut kahta? tai 15 kilosia ei löytynyt neljää? Mietin vaan että joku syy pakko olla.. :)

Originally Posted by Prayernuoko pahoja? vielä mitä? olin vieraassa kaupungissa ja siellä takareisi koneen takana pohjekone. tein siinä pohkeita ja siinä edessä treenas perse minuun päin sellainen tipu ettei voi ollakkaan!!!! jäin tuijottamaan ja sen kaveri tuli heiluttamaan käsiään siihen silmien eteen että herätys....

joo noi tiput nostaa treeni intoa...:hyper:

niin. onhan niitäkin ketkä käy salilla vaan niiden tipujen takia....

Aina noi ''tiput'' ei ole hyvä juttu siellä salilla, saattaa treeni jäädä jopa väliin niiden takia. Olen isojen tissijen fani. Nolottaa myöntää mutta kerran oli pakko lähteä vittuun ku tuli semmonen isodaisarinen brunette heiluttelemaan tissejään salille. Kaikki tietää mitä siinä sitten tapahtuu, oli pakko lähteä pukukoppiin kun se vielä oli mahdollista, ''turvotusta'' hiukan peitellen..

Aina noi ''tiput'' ei ole hyvä juttu siellä salilla, saattaa treeni jäädä jopa väliin niiden takia. Olen isojen tissijen fani. Nolottaa myöntää mutta kerran oli pakko lähteä vittuun ku tuli semmonen isodaisarinen brunette heiluttelemaan tissejään salille. Kaikki tietää mitä siinä sitten tapahtuu, oli pakko lähteä pukukoppiin kun se vielä oli mahdollista, ''turvotusta'' hiukan peitellen..

:hyper:

Kieltämättä, kannattaa vaan keskittyä siihen reeniin eikä niihin tipuihin.
Tosin kuulun samaan fani-joukkoon kuin sinä (ja monet muut) joten en tuosta tilanteesta osaa sanoa... ;)

Back
Ylös Bottom