Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ei tää nyt ehkä oo omiaan tähän mut kuitenkin.
äsken sheikkasin tossa välipalaksi vähän heraa, niin työkaveri kysyy et mitä vittua tuo on? jotain beefcake juomaako?
no mä sanon että niitäpä juuri. sitten tää rupeaa siinä päivittelemään että kun juot kymmenen vuotta niitä niin muna ja aivot surkastuu... koitappa siinä puhua järkeä. ei saatana. vielä joku 3-4 vuotta jäljellä et muna surkastuu, aivot kai meni jo.

:jahas: Arvatkaapa mikä mua VITUTTAA?!

No ei tarvi arvailla:

KARPPE TIEM (aka carpe diem)

Tossa suomen neito-kisassa meinaan...

VOI VITTU ETTÄ NÄKYY PUNAISTA.

VITUTUS MAXIMUS............
Juurikin kun alkaa pienen perheen talous olemaan lähes kunnossa, lävähtää Kelasta ilmoitus että Kaikki asumistuet peritään takaisin, maukkaat 3kiloeuroa!
Kuukaudessa käteen alle tonni, mutta sekin on kuulemma sitten liikaa kolmen ihmisen elämiseen(poika ja äippäläisensä kotona)
Taitaa olla paras ratkaisu alkaa sossun elätiksi kun ei näytä muuten yksinkertaisesti rahat riittävän.........Vittu

Samalla salilla on käynyt jo pitemmän aikaan eräs mies yhtäaikaa treenailemassa. Mies treenaa luonnollisesti rintaa, hauista ja selkää tehdään hirveällä heijaamisella. Tänäänkin kun mies teki scottissa hauiskääntöä mutkatangolla, niin näytti siltä, että koko äijä lähtee lentoon, kun oli niin voimakas heijaus. Penkkiä tehdään rumalla tekniikalla, ja on ihme ettei ole olkapäät jo poksahtaneet. Olen tasan kerran nähnyt miehen tekevän kyykkyä. Tangossa oli varmaan himpun verran yli satanen ja liike oli sen 5cm, eli pikku niiaus vaan tehtiin ja sitten oltiin niin polleana poikana ja patsasteltiin ympäriinsä. Herra oli taas tänään yhtäaikaa salilla ja oli luonnollisesti taas jättänyt painot penkkiin. Toinen mies tuli sitten kysymään häneltä, että vieläkö hän tekee penkkiä. Vastattuaan kielteisesti, mies sitten kysyi häneltä, että miten on penkki sujunut. Tämä sitten vastasi, ettei oo oikein sujunut viime aikoina. Toinen mies sitten siinä kyseli syytä tähän, ja mies siinä aikansa kierteli ja kaarteli, kun ei keksinyt mitään syytä ja lopulta syytti ilmastoa. Mies sitten kysyi, että kuinka useasti hän sitten tekee penkkiä viikossa. Loulta paljastui, että mies tekee pari kolme kertaa viikossa penkkiä, ja täysillä joka kerta :eek: . Ei ihme, ettei penkki oikein suju :rolleyes: . Mies sitten rupesi ohjeistamaan häntä sitten, että kannattaa välillä tehdä kevyttä penkkiä tms. Teki mieli suudella tätä miestä, kun tämä rupesi neuvomaan :D.

Sama mies myös haisee aivan uskomattoman pahalle. Joka kerta samat treenikamppeet ja karmea vanha hiki haisee. Meikäläinen on siellä hätää kärsimässä, kun haju uhkaa aiheuttaa astmakohtauksen.

VITUTUS MAXIMUS............
Juurikin kun alkaa pienen perheen talous olemaan lähes kunnossa, lävähtää Kelasta ilmoitus että Kaikki asumistuet peritään takaisin, maukkaat 3kiloeuroa!
Kuukaudessa käteen alle tonni, mutta sekin on kuulemma sitten liikaa kolmen ihmisen elämiseen(poika ja äippäläisensä kotona)
Taitaa olla paras ratkaisu alkaa sossun elätiksi kun ei näytä muuten yksinkertaisesti rahat riittävän.........Vittu

Meillä kävi samoin, ja kela hyväksyi sen, että maksamme sitä takaisin 5e kuussa. Eli siitä vaan tekeen maksusopimusta. Toki mekin oltais voitu se parissa erässä maksaa kerralla pois mutta ihan vaan sen takia että kela on niin ärsyttävä laitos niin ei varmasti tehdä sitä. Ja kyllä, oli kelan vika että jouduttiin maksamaan, jos olisi ollut omasta syystä niin olisin ehkä (tuskin kuitenkaan) saattanut harkita nopeammin maksamista.

:jahas: Arvatkaapa mikä mua VITUTTAA?!

No ei tarvi arvailla:

KARPPE TIEM (aka carpe diem)

Tossa suomen neito-kisassa meinaan...

VOI VITTU ETTÄ NÄKYY PUNAISTA.

Hehee... Katsoin noi esittelyt joskus viime viikolla ja ajattelin samaa. :jahas:

vituttaa kun kaikki hyvä loppuu aikanaan....

siispä huomenna loppuu kesis ja töihin...:itku:

Vähänpä sulla riittää ymmärrystä.

Tämän asian suhteen kyllä.

Eivät ne minua haittaa, mutta ihmettelen todella, eikö sinne matkalaukkuun mahdu yksiä shortseja ja t-paitaa.

EDIT: Ja säälittää näiden heebojen viereen kokouksessa joutuvat kaverit. Oletko ikinä itse istunut jonkun hieltä / kölninvedeltä / tiesmiltä lemuavan (haisemista voimakkaampi sana) körmyn vieressä tunteja?

Salilla äsken kuultua: Jugetsi sä oot kutistunu!!:itku:

Sinne meni ne viimesetkin motivaation rippeet mitä oon yrittäny jostain kerätä tohon treenaamiseen..:wall:
Koko kesä menny treenatessa ehkä kerran tai kaks viikossa ja välillä ei sitäkään.
Paino tippunu sellaset 8 kiloa ihan huomaamatta, kun ei oo huvittanu punttaus eikä syöminen.

Toisaalta toi nyt on huolista pienin toi kutistuminen tässä tilanteessa, mutta sekin vituttaa kuitenkin..Muista suuremmista vitutuksen aiheista en tähän jaksa ees kirjottaa, kun tulee vaan entistä suurempi ketutus päällensä!

On niin nihkee sää, ettei öisin saa unta ja päivät menee koomaillessa. Sit ku yrittää mennä päivällä vähän nukkuu ni tossa on tollanen vitun kärpänen, joka on kiusannu jo kaks päivää. Aina ku melkeen saa unen päästä kiinni, se tunkee nenään tai korvaan... *hajotus*. Sitten kun kärpäslätkän saa käteen, se maastouttaa itsensä jonnekin.. yliälykäs kärpäspaskinainen.

:hyper: hajosin! ja se on siitin eikä mikään muna :whip:

No ennemmin muna kuin siitin. Toi siitin-sana on ehkä vammaisin nimitys peniksestä mitä tiedän... Siitin ja emätin, hyi helevetti :urjo:

Mikä mua vituttaa? Se että mun kantapää on ollu kipee 2vko, ja aina vaan pahenee. Kunnolla ei pysty enää kävelemään. Menenkö lääkäriin? En. Tiedän aika tarkkaan mistä se johtuu ja tämä vika paranee vain ajan kanssa... :rolleyes:

On niin nihkee sää, ettei öisin saa unta ja päivät menee koomaillessa. Sit ku yrittää mennä päivällä vähän nukkuu ni tossa on tollanen vitun kärpänen, joka on kiusannu jo kaks päivää. Aina ku melkeen saa unen päästä kiinni, se tunkee nenään tai korvaan... *hajotus*. Sitten kun kärpäslätkän saa käteen, se maastouttaa itsensä jonnekin.. yliälykäs kärpäspaskinainen.

Otan osaa :thumbs:

Miks terveellisen safkan pitää olla kallista mutta kyllä huonompaa ravintoa saa halvalla? jos käy kaupassa ostamassa sipsiä, karkkia, mikropitsoja ja lihapiirakoita niin ei tule kalliiks syöminen mutta auta armias jos haluat vähän jotain tuoreita kasviksia, hedelmiä ja mehua. Siinähän saa maksaa ittensä kipeeks. Ite voisin maksaa huonosta ravinnosta vaikka tuplasti enemmän veroja jos saisin vastaavasti ne terveelliset edullisimmin. Samanlainen systeemi saisi luultavasti muutkin ihmiset ostamaan terveellisempää ravintoa.

Asun yksin ja Prismassa meni rahaa PELKKÄÄN ruokaan 75e...

Back
Ylös Bottom