Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tarviikohan edes sanoa mikä mua vituttaa?
En nuku :curs: . Haluisin saada itselleni kunnon yöunia että tauti alkais toeta ja joskus pääsis treenaamaankin. Vaihtoehdot: nukun aamulla (tosin helvetillisen kuuloinen piharemontti kyllä herättää aamuvarhain) ja myöhästyn töistä, joka merkitsee köyhyyttä. Tai nousen ylös varhain huonoilla yöunilla, poljen duuniin tokkuraisena ja tukkosena enkä vieläkään anna kropalle mahiksia päästä palautumaan ja toipumaan (se ei oo palautunut vieläkään kunnolla, treenasin viimeksi tiistaina :( ).

Suih, suih :lol2: .
Huomenna vedät heti valmiiksi vähän ennen nukkumaanmenoa nukahtamislääkkeen. Menet aikaisin nukkumaan ja nukut aamuun ja heräät aikaisin aamulla töihin. Et vetele kofeiinia tms. ja sitten varmaan jo iltaa kohti alkaa viimein väsyttää lähempänä oikeaa nukkumaanmenoaikaa. Menet nukkumaan ajoissa seuraavana iltana.

Ei noiden nukahtamislääkkeiden vetäminen hauskaa ole, mutta juuri tuollaisessa tilanteessa niistä on apua ja hyötyä, kun kroppa ja pää on väsynyt ja tarvitsisi lepoa palautuakseen, mutta ei saa nukahdettua kunnolla ja järkevään aikaan ilman. Sillä starttaat sen palautumisen ja yrität sitten seuraavista öistä selvitä ilman lääkkeitä.

Huomenna vedät heti valmiiksi vähän ennen nukkumaanmenoa nukahtamislääkkeen. Menet aikaisin nukkumaan ja nukut aamuun ja heräät aikaisin aamulla töihin.

Niin mä vedin nytkin. Kaksi. Kofeiini: yksi kuppi kahvia aamulla. Mutta pikkuhiljaa joo. Joo.

Väsyttää niin paljon ettei taida uskaltaa ajaa autoa pois duunista. Oikeasti, herranen aika. En oo edes laskenu montako kymmentä tuntia on samoilla silmillä takana. Ei muista.

Niin ja...

voi vittu ku vois siirtää aikaa pari kk eteenpäin niin jos vaikka vähän helpottais ettei joka aamu tarvi herätä ajatellen että voi vittu, ketä ampuis päähän vai ampuisko ittensä.

Joka paikkaan pitää tänään taas keritä, vittu tätä hommaa saatana. Elämä on yks oravanpyörä, täynnä hulluja akkoja, pettureita ja kiirettä.

Ei luoja... mä muuten oikeesti nukahtelen tähän tuoliin... toivottavasti ny ei satu liikentees mitään. Rakkaille terkut jos ajan rekan alle tässä kondiksessa.

:piis: :haart:

Väsyttää. Puristaa. Nenäkin on tukossa.

Pitäis lähteä töihin mutta on niin vitun paska olo. En jaksa tätä saatanan paskaa.

(Pääsithän sä putka turvallisesti perille?)

Mutta eikö kaikki äksyile joskus? Ei kai sen perusteella voi ihmisen seuraa kaihtaa, jos se joskus kiukuttelee? Sellainen tarpeeton ja jatkuva omien huolten ja pahan olon kaataminen toisten niskaan on tietysti eri asia.
No minkä takia se toinen ihminen (läheinen) on ansannut huonon kohtelun? Jos mulla on huono päivä, niin pysyttelen erossa muista ihmisistä, jotta heidän ei tarvitsisi kestää mua. Jos jollain toisella on huono päivä, niin kyllä mulle saa huoliaan tulla kertomaan, tyttökaveri voi pyytää, että en lähde poikien kansa kaljalle, hieron niskaa, autan kodin askareissa ym. (niin kuin Maskotti esitti jo) mutta minkä takia mulle pitäis olla vihainen jos maailma potkii päähän?

Vituttaa semmonen.

Vittu kerrankin imuroin ja pesin lattiat niin eikö muijan kissa mennyt ja oksentanut puoli kiloa paskaa pitkin lattioita!!!:curs: PRKL

Vastenmielisin piirre mitä ihmisellä voi olla, on tapa siirtää oma paha olo muille. Siis jos on huono päivä, ei tarvitse olla äksy ja pilata toisten päivää, jos oma huono päivä ei ole juuri sen toisen vika. Voisin melkein luvata, että en aio olla enää ikinä vaapaehtoisesti tälläisen ihmisen seurassa.

On ihmisiä, jotka ajattelevat niin, että minulla on nyt paska olo ja minulla on myös oikeus näyttää se. Se olisi mukamas teeskentelyä jos ei käyttädy samalla tavalla kuin miltä tuntuu. Itse olen myös sitä mieltä, että miksi se kaikki paska on pakko tunkea pihalle. Ei pieni positiivisuus ketään tietääkseni ole tappanut.

Imutin monta päivää netisä Pumping Ironia. Viimein ku se oli valmis ja alko pyörimään, siinä ei ollu ääniä ollenkaan! perkele:wall:

Saatana tuli jouduttua tappeluun viikonloppuna.. no eipä kyl ollu meikäläisen syytä.

Kaks jätkää päättää härnätä ja kaiken lisäks hyökätä kahestaan tutun kimppuu ku ollaa rauhas tanssimassa.. eniten täs vituttaa se et sen tutun kaverit ei menny apuun vaa päätti hiihtää miehekkäästi paikalta. Noh.. ite sit rauhottelee puhumalla näit jätkiä jonka seurauksesta ne vaihtaaki hyökkäyksenkohdetta meikäläisee.. ja tää tuttu lähtee kans vittu hiihtää. EIPÄ näkyny munkaan kavereit oikee paikalla sätänä.
Mut onneks nää ei ollu mitää korstoja vaan sain ne kellistettyä yksinki. Vaikkakin pientä painia siinä joutu kännissä vetämäänki :rolleyes:

No en tiedä vituttaako vai mitä mutta on vaan niin saatanan paska fiilis.
PAras lapsuudenystävä tapettu Vantaalla. Saatanan huumehörhöt.
Ja vielä niin hemmetin hyvä tyyppi. Niin ystävällinen ja niin aito ja pyytteettömästi lojaali ystävä. Ne on niin harvassa tässä nykymaailmassa jossa kaikki on jollain tapaa kiinnostuneita vaan omasta hyödystään..Tai nyt vaan tuntuu mutta..

On se niin saatnana väärin!

Ai saatana:( nää on pirun ikäviä juttuja. empä taidakkaan avautua enään kisiksen ahtaudesta ja huonosta ilmanvaihdosta. Voimia jatkoon pikkuarska

Back
Ylös Bottom