Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siinähän ovat Suomen David ja Victroria Beckham. Yhtä kauniita, yhtä tyylikkäitä ja ovat ehkä jopa enemmän julkisuudessa. Lensi melkein laatta kassajonossa kun näin tuon kuvan, jotain rajaa noihin etukansiin.

Siinähän ovat Suomen David ja Victroria Beckham. Yhtä kauniita, yhtä tyylikkäitä ja ovat ehkä jopa enemmän julkisuudessa. Lensi melkein laatta kassajonossa kun näin tuon kuvan, jotain rajaa noihin etukansiin.

:lol2: Onneksi en ole ainoa jolta meinasi aina jonossa mennä edellinen ateria väärään suuntaan.
Siis aivan kamala lehdenkansi!!!
Koska ilmestyy seuraava Seiska, menen sitten vasta seuraavan kerran ruokakauppaan...

Joo niin on. Satuinpa kurkkaamaan sisällekin ja näytti pikaisella vilkaisulla vain pahentuvan, mm. Matti kuvattuna laiturilla Mervin pikkupöksyissä.

Et ole tosissas!! :lol2:
Miten ne Seiskan kuvaajat edes suostuvat kuvaamaan jotain noin oksettavaa. Hui hemmetti, mä voisin sokeutua huomenna ja olla onnellisempi kuin nähdä enää yhtään tuon tasoista lehden kantta. Lapsetkin juoksevat karkuun!

Vastenmielisin piirre mitä ihmisellä voi olla, on tapa siirtää oma paha olo muille. Siis jos on huono päivä, ei tarvitse olla äksy ja pilata toisten päivää, jos oma huono päivä ei ole juuri sen toisen vika. Voisin melkein luvata, että en aio olla enää ikinä vaapaehtoisesti tälläisen ihmisen seurassa.

Kääntäen arvostettava piirre ihmisessä on jos onnistuu lieventämään toisen pahaa oloa, tai jopa unohtamaan sen kokonaan. Osa ihmisistä ei tietenkään ole välttämättä ihan vastaanottavaisimmalla päällä, mutta mua ainakin on auttanu monen ihmisen kuuntelevat korvat omien murheiden kanssa. Tuossa ei tosin ole äksyilyn kanssa mitään tekemistä, mut silti... :)

Vastenmielisin piirre mitä ihmisellä voi olla, on tapa siirtää oma paha olo muille. Siis jos on huono päivä, ei tarvitse olla äksy ja pilata toisten päivää, jos oma huono päivä ei ole juuri sen toisen vika. Voisin melkein luvata, että en aio olla enää ikinä vaapaehtoisesti tälläisen ihmisen seurassa.

Mutta eikö kaikki äksyile joskus? Ei kai sen perusteella voi ihmisen seuraa kaihtaa, jos se joskus kiukuttelee? Sellainen tarpeeton ja jatkuva omien huolten ja pahan olon kaataminen toisten niskaan on tietysti eri asia.

Mua ei kyllä vituta yhtään että Matti ja Mervi ovat sekoilleet alasti. Normimeininkiä :D . Ja nuo lehden edustavat sen tason viestimiä, joita en ylipäänsä hirveästi arvosta. Ei haittaa yhtään. Naurattaa vaan.

Mulla on niin t y l s ä ä. Tulin töihin tekemään yhtä tilauskeikkaa ja ei tartte tehdä muuta kuin istua kopissa ja surffata netissä. Välillä käy vähän kiertelemässä paikkoja läpi. Alkaa vaan ajanviete loppua kesken. Netti on yllättävän pieni paikka ja koska flashit ei toimi niin ei voi katella edes huvittavia videoita netin syövereistä. Lukeminenkin alkaa kohta loppumaan ja tunteja on jäljellä enemmän kuin tarpeeksi. Noh, ei se mitään, sunnuntaipalkka + hälykorvaukset niin kannattaa vaan istua ja tuijotella kelloa täällä. :D

Äläs nyt, niillä luistimilla pääsee kovaa. :) Kerrankin lenkillä joku nainen kommentoi että kyllä noilla näköjään kovaa pääsee kun vetelin alamäessä syöksylaskulla siitä ohi. :P Itseasiassa noilla pääsee niin kovaa että ovat jopa hieman vaaralliset, ainakin minun käytössä.

Äläs nyt, niillä luistimilla pääsee kovaa. :) Kerrankin lenkillä joku nainen kommentoi että kyllä noilla näköjään kovaa pääsee kun vetelin alamäessä syöksylaskulla siitä ohi. :P Itseasiassa noilla pääsee niin kovaa että ovat jopa hieman vaaralliset, ainakin minun käytössä.

Mäkin tuun mukaan turhanpäiväiseen turinaan :)
Tässä missä asun on jyrkkä ylämäki rantatiellä. Ihmiset tykkää luistella sitä tietä pitkin, ja se on aina hauskan kuulosta kun ne pääsevät luistimillaan tuon ylämäen huipulle, ovat niin äärettömän hengästyneitä. Joskus käy oikein sääliksi kun henki vinkuu. Itsekin olen mäen päällä juoksulenkillä sitä mieltä että nyt vähän mennään hetki hitaasti..
Tuossa yksi päivä joku luisteli vauhdilla ylös sen mäen, mutta ei ollut huipulla lainkaan hengästynyt. Sehän oli Sauli Niinistö!
Se vaan paineli menemään eteenpäin, ei hengästynyt koko ylämäessä. Ei ainakaan kuulunut sellaista ääntä mitä yleensä muilta lähtee, heh. Saulihan polttaa tupakkaakin, mutta äijähän on silti hyvässä kunnossa. :)
suih, suih.

Jep, yllättävän rankka laji tuo luistelu on, varsinkin sauvojen kanssa. Kyllä itekin saa ylämäissä sykkeet helposti tuonne 190 lukemiin kun kunnolla painaa menemään. Yleensä sitä sitten lenkin jälkeen onkin hieman vetelä ja nälkäinen olo.

Ja saulihan nyt on ollut jo pitkään kesäisin mediassa juuri tuon luistelun takia. Montahan vuotta se äijä on vekottimilla pistänyt menemään? Ite oon nyt noin 9 vuotta luistelua harrastanut eikä se kunto ole vieläkään kovin kummoinen. :nolo:

Tarviikohan edes sanoa mikä mua vituttaa?
En nuku :curs: . Haluisin saada itselleni kunnon yöunia että tauti alkais toeta ja joskus pääsis treenaamaankin. Vaihtoehdot: nukun aamulla (tosin helvetillisen kuuloinen piharemontti kyllä herättää aamuvarhain) ja myöhästyn töistä, joka merkitsee köyhyyttä. Tai nousen ylös varhain huonoilla yöunilla, poljen duuniin tokkuraisena ja tukkosena enkä vieläkään anna kropalle mahiksia päästä palautumaan ja toipumaan (se ei oo palautunut vieläkään kunnolla, treenasin viimeksi tiistaina :( ).

Suih, suih :lol2: .

Ehkä Sauli hengästyi, muttei siitä kuulunut normaalia ääntä... koska se oli Super-Sauli! Taika-Sauli. Taika-Sauli hengittää ihohuokostensa kautta. Eikä hikoile koskaan.

Back
Ylös Bottom