Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu saatana. Kaaduin sitten tänään prätkällä märkään mutkaan. Takapyörä lähti sladiin odottamattomasti ja sitten tietty poikittain sen pyörän kanssa(amatööri:curs: ). Sitte otti sellasen vastaponkauksen ja "heitti" mut pari metrii eteenpäin asfalttille. Lonkka on ihan jumissa ja kävely sattuu. Ei varmaan salillekkaan sitten vähään aikaan:( . Oon kyllä välillä sateella ihan tarkotuksellaki sladitellu kun se on tollasella kisaendurolla niin helppoa(tm 125 vrx) mut nyt sit vaan lähti käsistä:D . Pyörästä katkes ohjaustanko ja putkeen iso painauma paisariin.

Ihmeesti muuten autoilijat vetää vaan 60-70 km/h ohi väistöliikkeillä vaikka joku saatana on siinä keskellä tietä pyörä paskana:wall:

Ruupert:Toivottavasti ei käyny pahemmin,kannattaa käydä näyttää sitä lonkkaa lekurissa..
Mua kiukuttaa ku on kokoajan nälkä,söin tossa 30min 5munan munakkaan&2 tummaa leipäpalasta,taas on nälkä!

Aattelin et tänään tehdään sellanen viimesen päälle potarin makaronilaatikko. Kaupassa sit latoo korin täyteen ruokaa ja kassalle mennessä huomaa et lompakko on jääny kotiin. Nolona sit raahasin tavaroita takas hyllyihin. Syödään sit v***u leipää! :wall:

Ei tuo nyt maailmaa kaada mut tällaista se näköjään on herkässä mielentilassa... :rolleyes:

Ruupert:Toivottavasti ei käyny pahemmin,kannattaa käydä näyttää sitä lonkkaa lekurissa..
Mua kiukuttaa ku on kokoajan nälkä,söin tossa 30min 5munan munakkaan&2 tummaa leipäpalasta,taas on nälkä!

Joo täytyy käydä. Ja tälläkin hetkellä sama homma ton nälän kanssa. 200 g kanaa, riisiä myös ja salaatit ja oliiviöljyt. 1h ja nälkä taas:D

reissusta tultiin ja sillä välin oli motari pöllitty. vittu saatana :wall:

Voehan vittu!!! hitto et kyl tällaset jutut on sellasii et saa kiltimmänki kaverin väkivaltaseksi.. :curs: Toiv oli vakutukset kunnossa...

Tollasen pitkäkyntisen kun sais oman HD:n vierestä rysän päältä kiinni, aijai!! Eipä ois paljoo välii minkäkokonen heppu siellä olis vastassa.

reissusta tultiin ja sillä välin oli motari pöllitty. vittu saatana :wall:
voi vitulla päähän :curs: mistä noi mulkut löytyy.
ei ois kyllä pyörä varmaan lähteny minnekkään ku ois ollu omistajan kuva jossain näkyvillä. :)

Toivottavasti vakuutus hoitaa asian hyvin eikä jää aivan mahdoton vitutus päälle pitkäksi aikaa.

Aattelin et tänään tehdään sellanen viimesen päälle potarin makaronilaatikko. Kaupassa sit latoo korin täyteen ruokaa ja kassalle mennessä huomaa et lompakko on jääny kotiin. Nolona sit raahasin tavaroita takas hyllyihin. Syödään sit v***u leipää! :wall:
Toi on helkkarin noloa sillä hetkellä, tiedän... Hienoa siinä tilanteessa alkaa "öö, laitetaanpas nämä ostokset vähäksi aikaa sivuun niin kipaisen kotona" ... Ei tuollainen nyt niin haittaa täällä pienellä kotipaikkakunnalla ollessa, lähinnä aiheuttaa repeilyä tutun kassahenkilökunnan kanssa... Mutta eipä naurata niin vaikkapa opiskelupaikkakunnallani, marketit kun ovat hieman isompia eikä niissä mielellään aleta "siirtelemään lompakkonsa kotiin unohtaneen asiakkaan ostoksia hetkeksi sivuun". :nolo:

Yksinäisyys on kans yks asia mikä alkaa käydä keljuttamaan, vaikkei nyt pitkään ole vielä yksin ollutkaan. Tiedän et tää on niitä asioita joille voi tai pitää voida tehdä itse jotakin, mutta kun ei hengaile oikein missään paikoissa missä tapaa luontevasti ihmisiä. Oon muutenkin huono ottamaan kontaktia vieraisiin ihmisiin, siitä huolimatta et oon loppujen lopuksi melko sosiaalinen ja kaipaan toisen ihmisen seuraa.

Saavuin 3½h sitten töistä ja nukahdin ehkä 45min. Sen jälkeen heräsin taas miettimään. Eikai tässä muu vituta kun se ettei saa unta, eikä jaksa salillekaan tod.näk mennä ja tulee olemaan melko raskas yövuoro edessä...

Ei helpota tauti vieläkään. Viikon päästä alkaa leiri. Vituttaa mennä sinne puolikuntosena kun pitkästä aikaa pääsisi taas kunnolla lajin pariin. Tällä hetkellä tuntuu etten pääse ikinä kunnolla treenaamaan kun heti iskee joku tauti, ja näillä nukkumisilla puolustuskyky on oikeastikin varmaan aika piäni. Enkä mää jaksa tehdä mitään muutakaan. Itku.

Ja vituttaa tääkin että koko ajan valitan. Ei pelaa kroppa eikä toimi pää ja kaikki on rikki eikä mikään maistu, mutta voisi kai sitä silti koettaa olla edes hiljaa.

...
Ja vituttaa tääkin että koko ajan valitan. Ei pelaa kroppa eikä toimi pää ja kaikki on rikki eikä mikään maistu, mutta voisi kai sitä silti koettaa olla edes hiljaa.

Sitä vartenhan täällä on nää threadit ettei tarvii olla hiljaa. Ihmisillä on kaikenlaisia elämäntilanteita menossa ja toisilla on enemmän asiaa kuin toisilla. Itsestä tuntuu kans et valitan koko ajan mut ehkä mä olenkin neiti... :haart:

Hohhoi, sain oman PS 2:n murjottua paskaksi. Kysehän oli täysin omasta mokasta, koska työnsin sinne kotikeinoin "korjatun" naarmuuntuneen levyn.:david: Voi helvetti. Pakko on jostain saada uusi konsoli, koska pelaan päivittäin. Laitoin jo tuonne osto/myynti osiolle ilmoituksen. Laittakaa sinne viestiä, jos teiltä löytyy ko. laitetta.

Joo vitutus on suuri, kun olen ittelleni saanu hommattua tenniskyynäpään molempiin käsiin. Huomenna lääkäriin taas kun eivät parane!
Nyt ei varmaan treenata vähään aikaan???

Ämmät hiljaa!!

No eikä oikeesti :). Vaan kiitos ennemminkin. Ehkä mulla taas joskus on iloistakin asiaa sitten.

Tää ämmä ei osaa hiljaa olla, mutta toivotaan tosiaan et saat ilon aiheita joista voit sitten kirjoitella tuonne iloisien asioiden viestiketjuun! :thumbs:

edit: nyt saatiin toimitettua onnistunut kauppareissu ja potarin makaronilaatikkoa vääntämään. :)

Vastenmielisin piirre mitä ihmisellä voi olla, on tapa siirtää oma paha olo muille. Siis jos on huono päivä, ei tarvitse olla äksy ja pilata toisten päivää, jos oma huono päivä ei ole juuri sen toisen vika. Voisin melkein luvata, että en aio olla enää ikinä vaapaehtoisesti tälläisen ihmisen seurassa.

Ei tämä niin vituta, mutta ajattelin laittaa vahingon kiertoon!!

Jonkun viikon verran on Seiska-lehden kannessa ollut kuvottava kuva. Joka kerta kun olen viikon aikana käynyt jossain ruokakaupassa, olen nähnyt tuon oksettavan kuvan. Kaupat laittavat Seiska-lehden näytille siihen kassojen luokse, odottaessa kassajonossa ei voi olla missaamatta tuota kertakaikkiaan etovaa kuvaa. Se pistää silmään kuin mikäkin kamala onnettomuus.
Kuva esittää Matti Nykästä jotenkin nuolemassa Mervin naamaa, tai siltä se näyttää. Viikon ajan mennyt täysin ruokahalu ja yöunet kun näkee jotain noin kamalaa. Toivottavasti eivät enää ikinä laita tota rumilusta ja sen vielä rumempaa puolikasta lehden kanteen.

Mainitsin äsken pakkischatissa että onpa ollut kamala kuva Seiskan kannessa koko viikon, ja Yusu ystävällisesti kaivoi sen kuvan netistä jotta sain katsella sitä kotonakin. Olkaapa tekin hyvät, salettiin vuoden rumin lehdenkansi;

2526_kansi_etusivu.jpg

Back
Ylös Bottom