Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisikohan että ei tiennyt koska kreatiini siis ei tee maksalle mitäänmaeski sanoi:Oon kysyny kreatiinin käytöstä lääkäriltä eikä se edes tienny kreatiinin maksatoksisuudesta

Ei mitään halpaa tavaraa tämä roaccutan ja sivuvaikutuksiakin aika mittava lista, joten enpä tiedä, kannattaako sen tuomia tuloksia (mahdollisesti) heikentää tai mitätöidä lappamalla samalla kreaa kitusiinsa.HellHound sanoi:Hiukka OT, mutta kannattaa muistaa, että kreatiinin on raportoitu joillakin käyttäjillä aiheuttavan aknea. Itse olen syönyt ikävuosien 17-20 välillä puolenkymmentä roaccutan-kuuria. Iho-oireilut loppuivat, ja kuurien jälkeen ainostaan kreatiinin käyttö on aiheuttanut uusia ongelmia. Maksa-arvojen mittaaminenhan kuuluu automaattisesti roaccutan-kuurin yhteyteen, joten sen suhteen ei pitäisi tulla yllätyksiä, vaikutti kreatiini sitten maksaan tai ei.
Sen jälkeen pitääkin sitten puntaroida, kumpi oikeastaan on tärkeämpää, ihon paraneminen vai pienehkö lisäpotku treeneihin...Ei mitään halpaa tavaraa tämä roaccutan ja sivuvaikutuksiakin aika mittava lista, joten enpä tiedä, kannattaako sen tuomia tuloksia (mahdollisesti) heikentää tai mitätöidä lappamalla samalla kreaa kitusiinsa.

Nightkin sanoi:Mulla tosin roaccutan aiheutti masennustakin...:( Mutta kyll tehosi![]()
Tutt1s0tur1 sanoi:Voisi ehkä mielestäni olla myös jotain perää..
Tutt1s0tur1 sanoi:"Saadaan tehokas yhteisvaikutus. Palauttaa, nopeuttaa massanhankintaa, lisää voimaa ja kestävyyttä huomattavasti paremmin, kuin mitä tahansa kreatiinilaatua yksin nautittaessa"