BB JiiPee Pulkkinen

Mun mielestä ne kovimmat höyryt se otti salilla jo aikasemmin, ehkä vuosina 93-96. Pitäis jaksaa joku vanha 93-94 bodaus kydä läpi. Niissä on miehestä juttua mutta en muista nähneeni mitään treenipainojuttuja hirveesti...Mutta vahva se on ollut...Mutta kuka myös oli aikanaan vahva oli se Krishin ukko...93-94 bodauksessa tiputussarjaa 4*320 ja vissiin 5 tiputusta...päälle prässiä 8-10*700kiloa:eek: :rock:

Mitä vittua, tuossa on jotain vikaa jos pystyy yhdellä kädellä tekemään ranskista 35kg kässärillä ja sitten ranskista "vain" 60kg:lla!

No juurihan totesin että toi on niitä jo vähän kevennetyn tyylisiä treenijä...ei ihan peräsuolipitkällään tehtyjä...Voipi olla sarjapainoja esim. 1 liike kässäreillä ja 2. liike tangolla...tai tangolla on vain tehty huomattavasti puhtaammin jos siitä on tullut aikasemmin ongelmia...:(

Ruhli sanoi:
Mitä vittua, tuossa on jotain vikaa jos pystyy yhdellä kädellä tekemään ranskista 35kg kässärillä ja sitten ranskista "vain" 60kg:lla!

osaatko lukea??

laitoin vain muutamia liikkeitä ja tuo ranskis tais olla 3. tai 4. liike sen päivän ojentaja treenissä, ja jiipeen molemmat ojentajat on leikattu,ei niitä sillon ole tarkoitus treenatakaan tuomiopäivän mukaan.

miksei kukaan narise kyykkypainoista mitkä on samat kuin penkkipainot!!!
...reisikin on leikattu,että eiköhän niitä trerenata ihan loukkantumisten ehdoilla
ja jiipeellä oli ongelmia polvien kans jo ihan alkuaikoina,muistaakseni lääkäri oli alunperin kieltänyt koko lajin aloituksen vuona 5 ennen kivisotia.
mies alkoi vaan treenata ja kuntouttaa itseään,kunnes huomasi olevansa sm-kisoiohin menossa muutaman vuoden päästä.

zztop sanoi:
osaatko lukea??
laitoin vain muutamia liikkeitä ja tuo ranskis tais olla 3. tai 4. liike sen päivän ojentaja treenissä, ja jiipeen molemmat ojentajat on leikattu,ei niitä sillon ole tarkoitus treenatakaan tuomiopäivän mukaan.
Osaan juu. Jos ranskiksessa on rajoitettu painoja niin luultavasti on yhden käden ojennuksessakin joka itselläni tuntuisi normaali ranskista rikkovammalta liikkeeltä vieläpä.
Ja järjestyksessähän laitoit eka toisinpäin liikkeet niin mitä nyt pitäisi lukea toisin kun ite korjaat samassa viestissä liikkeiden järjestystä?: D

Oli järjestys mikä tahansa niin on tuo 60kg aika pumppailua tuollaiselle jannulle, mitä olen isompien ranskiksia seurannut.:)
Peace.

neutraali sanoi:
no eipä tuo ranskis häävi ookaan. itse muistelin että se ois veivannu parhaina aikoina(ennen loukkaantumista) lähemmäs 120kilolla. etupunnerrus ja penkki on kyllä perkeleen kovia :rock:.

Niin se veivaski, JiiPee ite kirjotti muistaakseni kp ouraman keskustelufoorumilla että otti ranskalaista päälle 100kg ennen kuin loukkaisi kyynärpäät..en nyt sata varma ole, mutta näin muistelen.

Treeniraudoista&painoista

nyt on joku käyttänyt omaa mielikuvitustaan keksiessään mulle sarjarautoja...
tässä oikeita muutamia. penkki jalat ilmassa 190 x 9, 200 x 5 ja 140 x 23, pystykyykky pohjasta 285 x 7 ja 200 x 24, sitä ranskalaita veivasin otsalta 120 kg:lla.
jalkapräsissä putket täynnä+ salin lihavin poika :)
noissa läskikuvissa mie olen poseeramassa rovaniemen reippaan painonostokisoissa-96. olen siinä 124 kg ja eka päivää dieetillä ironmaniin...
siellä kisapaino oli 106 kg. osa kuvista on sm-kisoista-95. siellä kisapaino oli 95,7 kg.
laitan lisää kuvia, kunhan kaivan ne jostain piironginlaatikosta esille...

fellin hansille terveisiä, kiva lukea sun juttuja... hienoa nähdä kun papparaiset vielä jaksaa ja voi paksusti.

j.p.pulkkinen sanoi:
tässä oikeita muutamia. penkki jalat ilmassa 190 x 9, 200 x 5 ja 140 x 23, pystykyykky pohjasta 285 x 7 ja 200 x 24, sitä ranskalaita veivasin otsalta 120 kg:lla.
noissa läskikuvissa mie olen poseeramassa rovaniemen reippaan painonostokisoissa-96. olen siinä 124 kg ja eka päivää dieetillä ironmaniin...
siellä kisapaino oli 106 kg. osa kuvista on sm-kisoista-95. siellä kisapaino oli 95,7 kg.

fellin hansille terveisiä, kiva lukea sun juttuja... hienoa nähdä kun papparaiset vielä jaksaa ja voi paksusti.

Hieno homma jos JiiPee rupeet kirjotteleen tänne, saadaan asiantuntemusta ja
kokemusta huipulta lisää. Mikä sun kunto on tällä hetkellä?

Mahtavaa J.P kun tulit tänne foorumille keskustelemaan. Nyt vain tähän perään kunnon keskustelua kuten Boogien ja Fellinkin kanssa. Nää on ollu yksiä parhaimpia ketjuja koko foorumilla. :rock: . Olit aivan mielettömässä kunnossa noissa kuvissa...ja se selkä...siis SELKÄ:kuola: :kuola:.
Mitkä oli sinulle itsellesi ne prinsiipit jotka saivat kehityksen jatkumaan kovana sillon alkupuolella uraa ja vähän myöhemminkin?

Aah, herkkua silmille lukea jälleen kerran miten iso lihas ja iso rauta kulkevat käsi kädessä! :D

Levottomat massat on kyllä tuohon varteen ja ei muuta stemppiä reeneihin! :whip:

j.p.pulkkinen sanoi:

todella hienoa kun mies itse vastaa ja enpä väärin muistanut tuota ranskalaistakaan. aivan järkyttävät romut liikkeissä ja se kyllä näkyy kuvissakin :worship: :rock:

mulla on jiipee bodaus lehti kädessä,jos et muista niin voin tuoda sen sulle
niin näet mitä tässä seisoo. laittamani painot ovat suora kopio lehdestä

Mulla on sama. Ne on kait sen hetkisiä painoja kun JP siirtyi enemmän 1sarja/liike menetelmään, jolla saikin vissiin ihan kivoja tuloksia. Muistaakseni jotain vikoja oli ennen sitäkin joten ne ei välttämättä ole mitään kautta-aikojen parhai tuloksia, johon Jp varmaan viittasi sillä "keksimisellä". :)

j.p.pulkkinen sanoi:
... osa kuvista on sm-kisoista-95. siellä kisapaino oli 95,7 kg.
.

Moi! JP... Nuo "korvarengas" kuvat on Helsinki GB:stä 1998.
Silloin oli lihhoo vielä enempi kuin 1995 SM-kilpailussa.
Muistan kun oli "huhua" ennen 1995 SM-kilpailua kuinka isossa kunnossa
JP tulee olemaan kilpailussa.
Etelän miehet "epäili"...katsotaan mikä on kireä paino itse kilpailussa.
Järkytys oli melkoinen yleisölle ja kanssa kilpailijoille kun JP "tömisteli" lavalle.
Kyllä mies vieläkin kunnossa on...kun vasta nähtii:)

Vuosi oli 1997 ei 1998

formula7 sanoi:
Moi! JP... Nuo "korvarengas" kuvat on Helsinki GB:stä 1998.

Korjaan vuosi oli 1997. Silloin Marko Savolainen oli elämänsä kunnossa...
kilpailussa mukana myös Hokkasen Jussi.

mun treennamisen prinsiipit...

kai jäkeenpäin kun ajattelee niin siitä matkasta 57 kg:sta 124 kg:oon tuli tehtyä jotakin oikein.
alussa tein kamalia treenejä määrällisesti ja siitä kai pysyvät pohjat, että mulla ei semmosia tusahteluja lihasten suhteen ole koskan tullut.
sitten se, että olen osannut vähentää koko ajan treenimääriä samassa suhteessa kuin lihaspainoa on tullut lisää ja samalla antaa lepoa enemmän.
minusta tämä on yksi tärkeimmistä asioista jatkuvan kehityksen kannalta.
tavallaan hupasaa, että mitä kovempi/isompi kunto, sitä vähämmän on treenattava.
kolmas asia on se, että olipa mulla vammat minkalaisia tahansa, en luovuttanut vaan mietin uusia tapoja treenata ja kehittyä. en jäänyt vammojeni vangiksi. vammat ei ole ollut koskaan este treenaamiselle.
harjoittelun ohjelmointi on myös yksi tärkeimmistä asoista. on selvät erilaiset treenikaudet ja niillä omat tavoitteet jotka sitten palvelevat kokonaisuutta ja vievät eteenpäin. jotta voi treenata huippuraudoilla, sitä ei voi eikä pidä pyrkiä tekemään kaiken aikaa.

j.p.pulkkinen sanoi:
kai jäkeenpäin kun ajattelee niin siitä matkasta 57 kg:sta 124 kg:oon tuli tehtyä jotakin oikein.
alussa tein kamalia treenejä määrällisesti ja siitä kai pysyvät pohjat, että mulla ei semmosia tusahteluja lihasten suhteen ole koskan tullut.
sitten se, että olen osannut vähentää koko ajan treenimääriä samassa suhteessa kuin lihaspainoa on tullut lisää ja samalla antaa lepoa enemmän.
minusta tämä on yksi tärkeimmistä asioista jatkuvan kehityksen kannalta.
tavallaan hupasaa, että mitä kovempi/isompi kunto, sitä vähämmän on treenattava.
kolmas asia on se, että olipa mulla vammat minkalaisia tahansa, en luovuttanut vaan mietin uusia tapoja treenata ja kehittyä. en jäänyt vammojeni vangiksi. vammat ei ole ollut koskaan este treenaamiselle.
harjoittelun ohjelmointi on myös yksi tärkeimmistä asoista. on selvät erilaiset treenikaudet ja niillä omat tavoitteet jotka sitten palvelevat kokonaisuutta ja vievät eteenpäin. jotta voi treenata huippuraudoilla, sitä ei voi eikä pidä pyrkiä tekemään kaiken aikaa.

Moro JP...olipas mielenkiintoisia huomiota sun treenikuvioissa...aivan kuin olisi omia ajatuksiaan lukenut. Muistan sun selän ja rinnan jo ajalta ennen kuin aloit kisaamaan. Ne olivat melkoisen huomiotaherättävät valmiiksi mutta mitkä olivat suurimmat muutokset käsitreeneissäsi. (Voimanosto tausta näkyy kyllä hienosti lihasten syvyytenä)

Antaa kyllä kaikille kipinää jos pysyt linjoilla ja jaksat rupatella treeneistä.

Back
Ylös Bottom