Eli ei noi kyynärvarret oikeen lähe kasvamaan, kyllä mä saan ne kipeeks ja tuntuu et tulee hittiä, mutta ympärys on melkein sama kuin alussa:wall:
Miten niihin sais sitä kokoa, mitkä on parhaat liikkeet? Koska hanska alkaa olla ihan mukava omasta mielestä, mutta näyttää naurettavalta kun forkut on niin tikut:(
Olen kyllä rannerullauksia tehnyt ja hammeriakin lähes ekoista reeneistä saakka, mutta kasvua ei vaan tule:curs:
Miten niihin sais sitä kokoa, mitkä on parhaat liikkeet? Koska hanska alkaa olla ihan mukava omasta mielestä, mutta näyttää naurettavalta kun forkut on niin tikut:(
Olen kyllä rannerullauksia tehnyt ja hammeriakin lähes ekoista reeneistä saakka, mutta kasvua ei vaan tule:curs:
. sitä mieltä ite oon. forkkuja voi reenailla vaikka miten, roikkumista tangosta ilman remmejä ja eri otteilla, roikkumisia erilaisista listoista ja sitten tietenkin ne perinteiset tangon rullaukset sormenpäistä kämmeniin asti jne..... mielikuvitus on rajana.
mutta tuolla saa aivan järkyttävän pumpin forkkuihin ja menee kipeeksi! Nyt kaikki askartelemaan ja forkut kasvuun! :thumbs: