Zyskowicz ja Halme kohtasivat...

Juu, jotkut varmaan arvaakin, etten minäkään juuri diggaile Beniä, perusporvari, joka paskat välittää muista kuin vapaamuurarikavereistaan ja omasta edustaan.

Mutta hyvä edustaja varmaan porvareille, ei siinä mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by paksi
Ei ryhtynyt ministeriksi, koska epäili ettei terveys kestäisi. Sanoi itse näin haastattelussa.

Joo, migreeniä puskee pintaan pitkissä istunnoissa. :(

Ei ryhtynyt ministeriksi, koska epäili ettei terveys kestäisi. Sanoi itse näin haastattelussa.

Tuohan on selvä verhoiltu avunhuuto. Karpela on uhannut pistää sen kylmäks jos olis ministeriks yrittänytkään

( :david: )

Originally posted by Omna
Juu, jotkut varmaan arvaakin, etten minäkään juuri diggaile Beniä, perusporvari, joka paskat välittää muista kuin vapaamuurarikavereistaan ja omasta edustaan.

Aikaisemmasta: Ben on tosiaan kieltäytynyt nimenomaan terveydellisistä syistä (astma, migreeni) ministerinpostista.

Vapaamuurariudesta en ole kuullut aiemmin, mistä kuulit tästä?

Originally posted by suomi
Aikaisemmasta: Ben on tosiaan kieltäytynyt nimenomaan terveydellisistä syistä (astma, migreeni) ministerinpostista.

Huhupuheita, toivottavasti Ben ai haasta mua oikeuteen..;)

Vaikka Ben ei ajatuksillaan minua vakuutakaan, niin Ben on varmaan hyvä edustaja omalle kannattajajoukolleen.

Jos ei olisi oikeata niin ei olisi vasempaakaan ja kaikki olisi yhtä keskustaa, eli tyydyn vallitsevaan tilanteeseen. ;)

Sama lähtökohta on ihmisillä ollut koko olemassaolonsa ajan. Kun ei omaa persettä kutita niin kaikki on hyvin.

Tätäkin esiintyy edelleen jatkuvasti. :blow:

Originally posted by suomi

Heh heh terveydelliset syyt MY ASS:) Astma ja migreenii voi
jeesus:worship:

No eiköhän asia ole niin, ettei vaan niin tyhmä mies pääse ministeriksi.

Originally posted by danzig
No eiköhän asia ole niin, ettei vaan niin tyhmä mies pääse ministeriksi.

Se on mahdotonta. Todennäköisempää olisi, ettei Ben ole riittävän tyhmä ministeriksi, kuten esim. viltsu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom