Zyskowicz ja Halme kohtasivat...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä katoin ensin, että oliko Ben politiikassa mukana jo Kekkosen aikaan.

edit. Tää on sitä paitsi tuossa kiertoteksithreadis.

Pari vuotta sitten eduskunnan kahvilassa tapahtunutta:
Ben kaatoi vettä nyt jo edesmenneen kansanedustaja Jorma Vokkolaisen päälle, kun tämä taputti Beniä päälaelle. Tosin ei Vokkolainenkaan mikään pieni mies ollut, mutta säilytti silti malttinsa.

Toivottavasti Halmeen kanssa ei tule samanlaista välikohtausta...

Originally posted by Mike
Ben saa aina mun sympatiat puolelleen, asia ukko ja hyvä poliitikko.

Sama juttu, olisi päässyt vaikka mille ministeripaikalle mutta on pistänyt oman perheensä edelle.

Niin ja toi nimikin voi vähän vaikuttaa siihen, että ei siitä välttämättä pääministeriä tulis. Hyvä äijä ei siinä mitään.

Originally posted by Mike
Ben saa aina mun sympatiat puolelleen, asia ukko ja hyvä poliitikko.

Jumalauta niin paska äijä kun vaan voi äijä olla.Saatana ajaa herrojen asioita ja vähät välittää meistä tavan pulliaisista:curs:

Originally posted by harde20
Jumalauta niin paska äijä kun vaan voi äijä olla.Saatana ajaa herrojen asioita ja vähät välittää meistä tavan pulliaisista:curs:
Heh. Herrojen motkotuksia. Ihan niinku kuulis tän jostai peräkylän baarista joltai juopolta. :D Vittuako sitä tavallisten pulliaisten asioista tarvii välittä ku saa huippu palkkaa liseineen,no sen verran et pääsee jatkossaki EK:hon

voisitko perustella? tai vaikka antaa jonkun esimerkin?

:lol2:

Eiköhän se ole hyvä, että kaikilla yhteiskuntaluokilla on omat etujen ajajansa. Meillä proletaareilla Ben ja teillä...hmmm... tavan pulliaisilla omat. Piis änd häpiness for ool sitisens, iiven for the poor vans.

Tota,
milloinkohan Halme ottaa eduskunnan yksin täysin haltuunsa ja pistää kansanedustajat kuriin, kuten J.J. :t jotka häntä äänestivät luulevat/luulivat käyvän.

No ehkä joudumme vielä odottamaan tätä.

"kun mä oon eduskunnassa, niin jokainen joka on poissa hankkikoon lääkärintodistuksen ja tuokoon sen mulle"

-Tony Halme, Joonas Hytönen Showssa, ennen vaaleja.

Itkettää, mutta onneksi vain vähän, sillä moni Halmeen äänestäjistä varmaan luulivat näin käyvän.

Beniä taas ei voi koskaan ihan vakavissaan ottaa kun se on niin Crouchon näköinen.

Ben on asia äijä ajamassa oikeita asioita.

Eiks duunareilla ole omakin puolue, minkä pitäis ajaa niitten asioita?...mikä se nyt olikaan.

Kyllä Ben vähän kunnioitusta ansaitsee. Jos mies pystyy aivastamaan itseltään kylkiluita poikki niin ei voi olla aivan turha kaveri. Siinä menee isompikin mies kumoon jos flunssa-aikaan eteen tulee!

Originally posted by miesxxx
Sama juttu, olisi päässyt vaikka mille ministeripaikalle mutta on pistänyt oman perheensä edelle.

Ei pääse ministeriksi, koska ei ole syntyperäinen Suomen kansalainen.

Originally posted by suomi
Ei pääse ministeriksi, koska ei ole syntyperäinen Suomen kansalainen.

Ei pidä paikkaansa. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom