Zone alarm päivitys & f-secure?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapio
  • Aloitettu Aloitettu
Mikähän on kun tuli ladattua päivitetty zone alarm, mutta ongelmana ettei sitä saa asennettua koska mulla on f-securen virus ohjelma päällä, joka pitäisi ohjeiden mukaan poistaa.
Elikkä sen f-securen sulkeminen asennuksen ajaksi ei riitä.
Lisäksi tulee vähän väliä kehotuksia asentaa se uusi ZA versio..
Mikäs neuvoksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama homma mulla.Nythän on zone alarmilta tullu paketti myyntiin,missä on myös virustorjunta samassa.Joten vilkastuttaakseen omaa myyntiä,zone alarmin palomuuria ei pysty enää päivittämään,mikäli koneessa on joku toinen virustorjunta.Tai ei tiedä miten on nortonin kans,ehkä samoin...

Mulla on antivir ja zonealarm koneessa ja kumpikin toimii. Mutta tuolla zonealarmin virustutkalla selittyy koneen hidastuminen.

Täytyy kai hankkia joku toinen palomuuri, mutta onko muita ilmaisia vai ottaisinko f-securelta, onko ehdotuksia tai vinkkejä?

Zonealarm ja F-secure toimii itseasiassa todella hyvin yhteen. On ajettava patchi jos käytössä uusimmat versiot softista.

"There has been a known issue with F-Secure and Zone Alarm. The antivirus company released a patch for F-Secure"

Patchi täältä: http://support.f-secure.com/enu/home/downloads/hotfixes/av5-hotfixes.shtml

Tuon ongelman kanssa taistelin 3 eri koneen kanssa ennenku löyty tuo korjaus. Ja nyt toimii ilman mitään ongelmia. :)

Mulla on ollut Zone Alarm ja F-Secure koneella jo pitkän aikaa, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Kannattaako silti "kaiken varalta" asentaa tuo patchi?

Ällöpylly sanoi:
Onkohan muita varteenotettavia ilmaisia palomuureja saatavilla?

Mulla on tällä hetkellä Sygate Personal Firewall ja AVG Antivirus Software jotka on molemmat ilmaisia ja toimii aivan loistavasti eivätkä syö juuri lainkaan koneen resursseja. Päivitykset hoituu helposti kans.

Olen kokeillut aikaisemmin myös kaupallisista Norton, F-Secure, McAfee - tulin siihen tulokseen että eivät ole niistä maksetun rahan arvoisia plus kone hidastuu selvästi.

:)

andor sanoi:
Mulla on ollut Zone Alarm ja F-Secure koneella jo pitkän aikaa, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Kannattaako silti "kaiken varalta" asentaa tuo patchi?

No, itellä kotona kans toimii hyvin ni en ole asentanut. Se on tarpeellinen vaan kun asentaa ihan uusimman Zone-päivityksen käsittääkseni.

protsku sanoi:
Mulla on tällä hetkellä Sygate Personal Firewall ja AVG Antivirus Software jotka on molemmat ilmaisia ja toimii aivan loistavasti eivätkä syö juuri lainkaan koneen resursseja. Päivitykset hoituu helposti kans.

Olen kokeillut aikaisemmin myös kaupallisista Norton, F-Secure, McAfee - tulin siihen tulokseen että eivät ole niistä maksetun rahan arvoisia plus kone hidastuu selvästi.

:)

Kiitoksia! Täytyypä testata.

Mulla on ZoneAlarm+AVG ja hyvin on asiansa ajanut eikä ole huomattavasti hidastanut vanhaa(600Mhz 64Mt) kannettavaa.

HC76 sanoi:
Zonealarm ja F-secure toimii itseasiassa todella hyvin yhteen. On ajettava patchi jos käytössä uusimmat versiot softista.

"There has been a known issue with F-Secure and Zone Alarm. The antivirus company released a patch for F-Secure"

Patchi täältä: http://support.f-secure.com/enu/home/downloads/hotfixes/av5-hotfixes.shtml

Tuon ongelman kanssa taistelin 3 eri koneen kanssa ennenku löyty tuo korjaus. Ja nyt toimii ilman mitään ongelmia. :)
Ajoin tuon patchin ja yritän päivittää zone alarmia,ei onnistu.Kehuu notta koska sinulla on f-secure käytössä,asennusta ei voi jatkaa :jahas:
Mitäs ny?

Perkkele, huomasin saman itse. Löyty tällanen ilmoitus netistä:

"That patch for F-Secure is for Zone Alarm 4.5, not the new version 5. Even with the patch installed, the installer for ZA 5.0 will not allow you to continue the installation as long as F-Secure remains on your stystem."

Mulla on tuo Zone 4.5 ja F-secure 5.42 ja ne toimii hyvin yhteen. Toiv. tuohon uuteen tulee korjaus pikapikaa.

Itselläni oli toi nortonin internet security, jossa siis palomuuri ja virustorjunta samassa.
Päädyin kuitenkin poistamaan kyseisen softan koska se hidasti todella paljon konetta ja netti selausta.
Nyt kun asensin zonealarmin ja antiviruksen niin toimii unelmasti ,kunhan vaan ottaa zonealarmista nettiselausta hidastavan webfiltterin pois päältä.

Itse vaihdoin F-Secure Internet Security 2004:seen, virustorjunta & palomuuri samassa. Ei tunnu ainakaan mun mielestä niin raskaalta kuin pyörittää zonealarmia f-securen rinnalla, ja sitten on kummatkin kätevästi saman hallinta ohjelman alla. Jos käyttää Dc++ ei kannata missään nimessä käyttää ainakaan Zone-Alarmia se rikkoo paketteja, yleinen ongelma.

Jamoz sanoi:
Nyt kun asensin zonealarmin ja antiviruksen niin toimii unelmasti ,kunhan vaan ottaa zonealarmista nettiselausta hidastavan webfiltterin pois päältä.

Minkä webfiltterin?

Mikä on tuo zonealarmin antivirus monitoring? Ei se ainakaan viruksia tutkaile tai sitten pirun huonosti sillä pari kertaa antivir on herjannut jostain viruksesta mutta zonealarm ei. Ja samoin tuo hidastaa konetta pirusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom