Zell volume plus/maximun zell volume

Ostin kuukausi sitten 2 kg purkin Weiderin Zell volume plus ”lihassolunlaajentajaa” :rock: Tarjouksessa 37e, normaali 50e. Päätin kokeilla. Onko tuotetta käytössä muilla pakkislaisilla ?
Samalla valmistajalla myös maximum zell volume. Onko suurta eroa tuotteiden välillä ?
Kommentteja tuotteesta ja sen toimivuudesta olisi kiva kuulla.
Kannattaako juoma ottaa ennen vai jälkeen treenin ? Itse olen ottanut juoman n.puolituntia ennen treeniä. Aivan ok tuote tuntunut, tosin olen aika noviisi näiden lisäravinteiden kanssa, mutta treeni on kulkenut hyvin tämän kuukauden aikana jolloin juomaa olen nauttinut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
40g jauhetta sekoitetaan 4 dl vettä ja tämä yksi annos sisältää (pitkä lista kaikenlaista, mutta tässä kait tärkeimmät ravintoarvot ) :
proteiinia 7,3g, energiaa 622 kJ, kreatiinia 5,2g, L-glutamiinia 2,2g, vitamiineja mm. E (11,2mg), C (54 mg), magnesiumia 68 mg. Inositolia 54g.

Tuoteselosteessa kerrotaan että lihassoluihin on saatava aineita jotka keräävät ja sitovat vettä. Kreatiini saa aikaan veden määrän nousun lihassoluissa-lihas tulee suuremmaksi ja pyöreämmäksi. Harjoitus tehostuu ja kehitys nopeutuu, proteiinisynteesi tehostuu.
Paljon lupaa, mutta kuukauden käytön perusteella varhaista tietää että toimiiko, treeni kulkee paremmin että kait sitä kautta hyötyä lihaskasvuun pitemmällä ajanjaksolla ?

Minäkin ostin tarjouksesta kerran vanhaksi käyvän purkin "solunlaajentajaa" kun oli niin hieno purkkikin:) . Ihme kyllä minusta se toimi, nimenomaan energian antajana. Käytin sitä mm. ennen aerobista liikuntaa kuntosaliharjoittelun lisäksi.

Kaippa tossa on vaan tarkotus saada mahd. paljon nestettä lihassoluihin, jotka sitten antavat paremmat mahdollisuudet kehittyä ja pitää anaboliaa yllä. Näitä tällaisia tuotteita olen nähnyt flexissä ja muissa jenkkilehdissä, mutta kun on aina joku 4-page special report, jossa puhutaan tieteiskielellä enkkua, niin ei jaksa enää vaivautua tutkimaan. Tulipahan selville, mikä se " kikka " näissäkin tuotteissa on...

Ihan normaalia kreatiinia mihin on sotkettu sokerit mukaan ja hieman glutamiinia. Eli ylihinnoiteltua paskaa. :) Kyllähän tuo normi krean mukaan toimii mutta on vaan pirusti kalliimpaa ja hypetetty mainostus.

Ok, kiitti tiedoista mitä tähän mennessä tullut. Täytyypi harkita kannattaako jatkossa ostaa? Mahtaakohan weiderin uutuus, vastaava tuote maximum zell volume olla parempi?!? Mainosteksti kertoo että tavallisen kreatiinin tilalla puskuroitua, täysin imeytyvää kre-alkalyn kreatiinimonohydraattia. Eli kannattaako ostaa ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom