Zeitgeist the movie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeoy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan kiva pläjäys, salaliittojutut viihdyttivät samaan tapaan kuin joku paranormaaliblogi ja X-files. Alun ja lopun tekotaidepoppishörhöily oli kyllä harvinaisen vastenmielistä, ja alun sotakuvanyyhkyilyn aikana meinasin pistää poikki, ei niitä suurisilmäisiä palestiinalais(irakilais?)kakaroita jaksa.
Eipä tuo suuremmin mitään "silmiä avannut" minulta. Deus Ex-pelit tulivat mieleen. Loppujen lopuksi nuo siru-passijututkin saivat vain miettimään, että "miksi pitäisi kiinnostaa". Jos kerran kaikki menee suunnitelmien mukaan irakissa yms, niin mikäs siinä. Pankkiirien maailmanvalloitus ei vaikuta minun treenamiseen, peleihin ja elokuviin (nerd yeah) keskittyvään elämääni niin millään tavalla.
Kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia on, Suomessa ja maailmalla. Joku kulissien takana naruja vetävä salaseura ei niistä minulle ainakaan ole tärkeimmästä päästä.
:2:

Kyllä se sinuunki vaikuttaa jos usan pörssi menee keskuspankkikihojen salaseuran johdosta sekasin. Maamme saattaa mennä nurin ja köyhdymme. Silloinko pelailet ja katselen elokuvia normaaliin tapaan.

Et siä ny varmaan vertaa x-filessii tohon dokkariin? Sitte kyllä oon sekasi.

Ja ei niitä palestiinalais muksuja jaksa, siinä olen samaa mieltä. :kippis1:

Kyllä se sinuunki vaikuttaa jos usan pörssi menee keskuspankkikihojen salaseuran johdosta sekasin. Maamme saattaa mennä nurin ja köyhdymme. Silloinko pelailet ja katselen elokuvia normaaliin tapaan.

buah :D

paras selitys subprime-kriisille 4eva!

miten maamme menee nurin? ihan kaikkiko köyhtyy?

useita järjettömiä väitteitä tuossa dokumentissä jotka aluks vaikutti ihan oikeesti järkeviltä mutta kun aiheesta luki enemmän, niin aika monty pythonmainen fiilis jää vaikka tuon tekijä lienee tosissaan..

e:eikun sori. siis sää tosissaan sinisilmäisesti uskoit ton dokumentin? et tainnut viitata subprimeihin millään lailla.

tiedoksi että myös ekp tekee ihan kuin federal reservekin (tjsp) ja sille toiminnalle on hyvin perustellut syyt ja aihetta on tutkittu paljon joten ei ihan ison pahan suurporvarin krapula-aamun ajatuksia ne toimintaperiaatteet.

Yarr.. Tässähä menee ihmine iha lukkoo, kaikki on vastaa. Mut se on kait iha hyvä se. Ei mittää sinisilmänen olen totta vie.

Jos/Kun se pörssi menee nurin, niin se kyllä menee ihan muista syistä kuin jonkun Illuminatin takia. :david:
Minun silmissäni kaikki salaliittohörhöilyt nyt vain vertautuvat X-filesiin. :D Sekaisin voin olla, mutta ihan eri tavalla.

useita järjettömiä väitteitä tuossa dokumentissä jotka aluks vaikutti ihan oikeesti järkeviltä mutta kun aiheesta luki enemmän, niin aika monty pythonmainen fiilis jää vaikka tuon tekijä lienee tosissaan..

Jep.

En tiiä, mistä tuon dokkarin sällit on karannu, mutta järjettömiä väitteitä kristinuskosta. (Olis edes jotain lähteitä kirjattu, vaan ei)

Mistä lähtien kristittyjen symboli on ollu kala?

Yhtäläisyyksiä löytyy kun niitä vaan hakemalla hakee.

Tunnin jälkeen tuli joku todella outo kohtaus, joka ei liittyny asiaan milläänlailla.

Useimmat epäkohdat jotka on noussu 9/11 tapahtumien jälkeen, on pystytty selittämään järkevästi. Jokainen tietää, että Bush:in suvulla ja Bin ladenin suvulla on ollu bisneksiä parikyt-kolkyt vuotta sitten. Osama on lähteny tuosta suvusta lätkimään ajat sitten.

Hollantilainen mikä-lie, teki simulaation, kuinka helppoa on oikeesti osua Pentagoniin. Miks kesti 80 minsaa, kun hävittäjät nous, dokkarin mukaan oli harjotukset samaan aikaan, kun oikee tapahtuma tapahtu ei oikeen oo loogista. Salaisia kokouksia kuulemma oli, mutta niistä on tienny tuon dokkarin tekijät.:hyvä:

Katsoin dokkarin kuukausi sitten. Ei sinänsä hirveästi uutta, sillä olen pitänyt hyvinkin selvänä, että uskonto on ollut kautta aikojen voimakas tapa hallita ihmismassoja.

Yhdysvalloissa tosiaan on kriisitilanne. Pari hienoa autoa ja elokuvatähteä ei pelasta sitä faktaa, että yleinen koulutus kusee ja köyhyys leviää. Pääasia, että käyt kirkossa ja rukoilet jumalaa sillä aikaa, kun toiset vetää maton jalkojen alta.

En kuollaksenikaan muista kuka, mutta yksi suomalainen poliitikko tv:ssä muutama päivä sitten sanoi sen aika hyvin: "sivistysvaltio huolehtii vähäosaisistaan", tjs..

Vähän amerikkalaisittain tehty dokumentti, mutta jos ei anna sen häiritä, niin hyvää kamaa. :4:

Populistista paskaa.

Edelliseen viestiin: Uskontoa ei olla luotu minkään tahon puolesta palvelemaan minkään kollektiivin tarkoitusperää. Ihmisellä on luontainen tarve kokea kuuluvansa johonkin suurempaan. Koska tämä luontainen tarve ilmenee myös suurella osalla muita väestöstä, on syntynyt järjestelmällisiä instituutioita tätä tarvetta tyydyttämään.

Toisessa videossa todistetaan, että lentokone kun vetäsee kaheksaa sataa päin seinää, niin siitä ei jää mitään jäljelle.

Mutta WTC tutkijat väitti että he saivat tunnistettua ruumiit heidän sormenjäljistään. Mitenkäs kone katoaa, mutta ruumiit jää?

Mutta WTC tutkijat väitti että he saivat tunnistettua ruumiit heidän sormenjäljistään. Mitenkäs kone katoaa, mutta ruumiit jää?

Kyllä mä myönnän, että monet asiat tuossa on todella outoja-mä oon yhen väännön jo käyny aiheesta ja sillon mä olin salaliiton puolella. Mulle riitti, kun mä näin videon jossa näky (omasta mielestäni) riittävän selvästi, että kone siihen Pentagoniin osu. Mutta, en totisesti osaa sanoa, miten ne pysty tunnistamaan ruumiit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mä myönnän, että monet asiat tuossa on todella outoja-mä oon yhen väännön jo käyny aiheesta ja sillon mä olin salaliiton puolella. Mulle riitti, kun mä näin videon jossa näky (omasta mielestäni) riittävän selvästi, että kone siihen Pentagoniin osu. Mutta, en totisesti osaa sanoa, miten ne pysty tunnistamaan ruumiit.

Pitää muuten lisätä sellanen juttu, että kuinka monta kuvaa oli Jokelan koulusurmista tai konginkankaan kolarissa menehtyneistä henkilöistä lehdissä...?

Musta tuo dokkari pitäs näyttää pakollisena peruskoulussa. Täyttä asiaa. Ja sitä ei kukaan voine kiistää, etteikö niitä torneja räjäytetty.

Musta tuo dokkari pitäs näyttää pakollisena peruskoulussa. Täyttä asiaa. Ja sitä ei kukaan voine kiistää, etteikö niitä torneja räjäytetty.

Jeh. Sehän on siis selvä, että WTC 7 räjäytettiin, http://www.wtc-7.blogspot.com/
Kun tää WTC 7 sitten räjäytettiin, löytyi tukirakenteista suoria katkeamisjälkiä. Kummallista on, että samanlaisia katkeamisjälkiä löytyi myös näistä kaksoistorneista, jotka romahtivat. Se Silverstein (jota en tarkemmin tunne, kuitenkin tunsi nämä rakennukset jne.) totesi wtc 7:n tulipaloa katsellessa palomiehille, että "pull it", eli räjäytä, tai miten vaan tahdot sen ymmärtää. Alue evakuoitiin ja kuului räjähdysten sarja ja rakennus sortui täydellisesti. Täydellisellä meinaan, että se ei kaatunut vinoon vaan se sortui kasaksi, aivan kuten ammattilaisten räjäyttämänä.

Olisiko ollut mahdollista, että pelättiin kaksoistornien sortuvan ja haluttiin saada minimisoitua uhrit, joten tornit räjäytettiin "hallitusti". Jos tornit olisivat kaatuneet itsestään, olisi se voinut aiheuttaa massiivista tuhoa kaatuessaan vinoon.

Se miten ne räjähteet sinne saatiin on jo vaikeampi selitys. Jostain korviini on kantautunut, että joitain viikkoja ennen iskua rakennuksessa oli ollut useita sähkökatkoksia. Sinne sitten lähetettiin rakennusmiehet korjailemaan vikaa. Kukaan muu ei päässyt huollossa olevaan kerrokseen. Täydellinen hetki laittaa räjähteet valmiiksi. Mutta sehän taas viittaa, että isku oli jo tiedossa. Tosin, mitälie terroristeja nämä rakennusmiehet sitten olivatkaan :eek:

samalla näytettäis rotten.com:it, tubgirlit ja goatset heti esikoulussa? :D

heti kun näen kunnon todisteet eikä mitään googlattuja teräksen lujuuksia ja "omien laskelmieni mukaan tän pitäs niinku olla silleen näin.." - tasoiset laskelmat korvataan useamman asiantuntijan tarkastamilla laskukaavoilla niin oon samaa mieltä. toistaiseks seuraamani teoriat vois olla about jonkun mielisairaan suomi24:ään kirjoittajan päästä lähtöisin.

kärjistettyä paskaa jota pitäis opettaa koulussa välttämään ihan tosissaan. jäis moorekin piipittämään yksikseen nurkkaan kun ihmiset tajuais että sen jutut on yhtä totta kuin kielekkeeltä mereen hyppäävät sopulit....

Paska dokumentti. Tarkastin pari faktaa ensimmäisestä osasta, osaa oli vääristelty ja osa ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa. Aivan naurettavaa logiikkaa välillä, typeriä kaukaahaettuja johtopäätöksiä, ja liikaa yritystä vaikuttaa katsojan tunteisiin lähinnä surkuhupaisilla kuvakollaaseilla jostain sotatantereilta ja avaruudesta. Aika Devil's Advocate -meininkiä. Toisin tehtynä olisi voinut herättää ajatuksiakin, nyt lähinnä huvitusta.

Lyhyesti sanottuna: :kakka:

Olisiko ollut mahdollista, että pelättiin kaksoistornien sortuvan ja haluttiin saada minimisoitua uhrit, joten tornit räjäytettiin "hallitusti". Jos tornit olisivat kaatuneet itsestään, olisi se voinut aiheuttaa massiivista tuhoa kaatuessaan vinoon.

Ei. Ne tornit ei todellakaan olisi kaatuneet, ellei niitä olisi räjäytetty. Jos lukee esim. jotain vanhoja juttuja niiden tornien rakennuksesta, selviää että ne tornit oli suunniteltu kestämään useampikin 747:n törmäys. Taisi olla tässä elokuvassakin maininta siitä. Jokatapauksessa; oli se sitten salaliitto tai terrori-isku (epäilen), niin ne tornit räjäytettiin.

Ei. Ne tornit ei todellakaan olisi kaatuneet, ellei niitä olisi räjäytetty. Jos lukee esim. jotain vanhoja juttuja niiden tornien rakennuksesta, selviää että ne tornit oli suunniteltu kestämään useampikin 747:n törmäys. Taisi olla tässä elokuvassakin maininta siitä. Jokatapauksessa; oli se sitten salaliitto tai terrori-isku (epäilen), niin ne tornit räjäytettiin.

Tämähän on tullu luettua:
http://www.911myths.com/html/wtc7_damage.html

Onkos kukaan vilkuillut kyseistä muutama päivä sitten ilmestynyttä dokumentti/salaliittoteorialeffaa?

Aika ajatuksiaherättävä leffa lähtien kristinuskosta , 9/11:stä aina USA:n politiikkaan ja maailmanherruuteen asti. Tässä threadissa vois keskustella leffan väitteistä kriittisen sivistyneesti...

Etin searchilla mutta enpä löytänyt yhtään threadia aiheesta. Jos tämä meni väärään paikkaan niin modet varmaan siirtänevät?
Jos kuolen kummallisissa olosuhteissa seuraavien päivien aikana ja tää threadi katoaa mysteerisesti netistä niin tiedetään että ei leffa ihan täyttä BS:ää ollut. :)

Suosittelen ehdottomasti vaikka en mikään salaliittoteoriahörhö olekkaan...
http://www.zeitgeistmovie.com/

teabowbraine sanoi:
I found this documentary Ring of power to be better then Zeitgeist because it gives the solution to how to fight the new world order...
Learn about the Bloodlines of Ancient Egypt that control the planet today. It dovetails near exactly to what Alex Jones has to say about reality,and explains a lot of what I'm sure he understands but cannot explain because of complexity and time restraints.

http://www.youtube.com/watch?v=amLDfAMnLVc&feature=related

Jatko-osa on ulkona!

Zeitgeist: Addendum

En ole vielä itsekään tutustunut, sillä näyttää olevan yli 2h pitkä.

Ja for the record: henkilökohtaisesti suhtauduin ensimmäiseen osaan erittäin skeptisesti, joskin terveellä uteliaisuudella. Onhan näitä teorioita mukava katsella, mutta tarinat on tarinoita kunnes "faktat" voi varmentaa jostakin luotettavasta lähteestä.

Hyvä pätkä oli myös tuo kakkonen. Puolinvälin osuudet, varsinkin sen "hitmanin" jutut olivat mielenkiintoisinta settiä. On ne USA:n poijjaat melkoisia isäntiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom