Ihan kiva pläjäys, salaliittojutut viihdyttivät samaan tapaan kuin joku paranormaaliblogi ja X-files. Alun ja lopun tekotaidepoppishörhöily oli kyllä harvinaisen vastenmielistä, ja alun sotakuvanyyhkyilyn aikana meinasin pistää poikki, ei niitä suurisilmäisiä palestiinalais(irakilais?)kakaroita jaksa.
Eipä tuo suuremmin mitään "silmiä avannut" minulta. Deus Ex-pelit tulivat mieleen. Loppujen lopuksi nuo siru-passijututkin saivat vain miettimään, että "miksi pitäisi kiinnostaa". Jos kerran kaikki menee suunnitelmien mukaan irakissa yms, niin mikäs siinä. Pankkiirien maailmanvalloitus ei vaikuta minun treenamiseen, peleihin ja elokuviin (nerd yeah) keskittyvään elämääni niin millään tavalla.
Kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia on, Suomessa ja maailmalla. Joku kulissien takana naruja vetävä salaseura ei niistä minulle ainakaan ole tärkeimmästä päästä.
:2:
Kyllä se sinuunki vaikuttaa jos usan pörssi menee keskuspankkikihojen salaseuran johdosta sekasin. Maamme saattaa mennä nurin ja köyhdymme. Silloinko pelailet ja katselen elokuvia normaaliin tapaan.
Et siä ny varmaan vertaa x-filessii tohon dokkariin? Sitte kyllä oon sekasi.
Ja ei niitä palestiinalais muksuja jaksa, siinä olen samaa mieltä. :kippis1: