Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missään noissa 600 kyykyissä ei ole hyvä istua kyydissä. Mulla on CBR600RR-04 ja se on kiva laite radalla ja maantiellä yli 100km/h vauhdissa. Kaupungissa väsyy paikat, eikä muutenkaan ole mikää ketterä laite. Kyytiläiset puutuu jo 100km jälkeen.
Niimpä.Ei noista vaihtoehdoista yksikään ole "MuijanKanssaMonacoon"-peli. Ei siellä takana ketään tosissaan pitkään viihdy, mutta lyhyitä matkoja siellä istuu jokaisessa.
Jotenkin ei merkkinä iske. Toisaalta olis nastaa kun ei ihan joka kulmalla moista ole...Tuossa joku jo ehdottiin uutta Trumppaa, mutta jos R6 tuntui korkealta niin trumppa on vielä korkeampi. Trumpalla olen pienen lenkin ajanut ja se tuntui yllättävän hyvältä ajella.
GSR on ainoa mitä en oo käyny istumassa. Eikä oo vakiokyytiläistäkään... Koeajot olis tietysti paras, mutta tosiaan ei mahdollisia nyt.Jos mahdollista niin käy istumassa kaikki pyörät läpi ja ota se takapenkkiläinen mukaan, niin huomaat ainakin ajoasentojen erot ja kyytiläinenkin pystyy testailemaan olojaan. Paras juttu olisi käydä koeajamassa härveli, mutta vuodenaika on väärä.
Tää on sisäistetty. :DEhkä paras vinkki on ostaa sellainen joka tuntuu parhaalta ja omalta. Järkeä ei kannata pitää valintaperusteena, tunteella tälläiset härvelit kuuluu valita... :D
Kiitos kommenteista. Toisaalta ihan hyvä tosiaan, ettei kyytiläiset viihdy kauaa. Paikka vapautuu nopeasti seuraavalle. ;) LOLtimppa13 sanoi:Itselläni on ZX-6R -06 mallia. Ihan mukava pyörä ajaa yksin lyhyitä matkoja. Kyytiläinen ei Kawasakista oikein tykännyt. Tuntui valuvan koko ajan alas kohti kuskia, ja asentoa piti korjata jatkuvasti. Sainkin sitten ajella melkein koko ajokauden yksin . Aluksi tehoa tuntui olevan liikaakin, mutta ihmeesti siihen yhdessä kesässä tottuu. Kyytiläisen kanssa saisi tehoa ja varsinkin vääntöä olla enemmän. Pidemmällä matkalla alkoivat käsivarret helposti puutua, ja varsinkin kaasukäden sormista pyrki tunto lähtemään. Muista uusista 600-kuutioisista ei ole kokemuksia. Jokunen vuosi sitten ajelin FZR 600:lla muutaman kesän. Ihan samat ongelmat kuin Kawasakissakin käsien suhteen.
Mä luulen, että mulle käy samoin, sitten joskus.Haaveissa olisi laittaa ensi kesäksi isompi, paremmin matka-ajoon sopiva pyörä. GSX-1300R tai CBR 1100 XX olisivat minulle ehkä paremmin sopivia.
Toki kaikki omia pyöriään kehuu mitä Odu tossa jo kommentoikin, mutta aika moni noillakin parin-kolmensadan lenkkejä vetelee nettikirjoittelun perusteella "ihan huvikseen". Se nyt on selvää, että noista ei mikään vertailukelponen matka-ajossa mihinkään kilsankerääjään.TJJ sanoi:Ei ne vissiin hirveen kivoja ole edes ajaa, ainakaan suoraa tietä.. Tai ilmeisesti riippuu aika runsaasti ihmisestä, pituudesta yms.. nigster parka oli 600gsxr-nsä kanssa ihan rikki kun käytiin pyörähtään pakkis-kaupalla (siis 160km/suunta) viime kesänä..
Toki kaikki omia pyöriään kehuu mitä Odu tossa jo kommentoikin, mutta aika moni noillakin parin-kolmensadan lenkkejä vetelee nettikirjoittelun perusteella "ihan huvikseen". Se nyt on selvää, että noista ei mikään vertailukelponen matka-ajossa mihinkään kilsankerääjään.
No mitäpä sitä tuon jälkeen enää kommentoimaan. Osta tonninen tai isompi jos pienemmät on liian nuhaisia. Simple.Dymond sanoi:Nigsteri saiskin tulla kommentoimaan pyöräänsä. Se vaan taitaa hävetä nuhasta kusiaistaan.
Tässä on TJJ kuitenkin ihan oikeassa, mä en tolla "pysty" ajamaan kovinkaan pitkiä vetoja (ainakaan suoraa tietä). Tuohon vertauksena esim. 100 km mutkapätkää ei tunnu oikeastaan missään. Ainakaan mun "välityksillä" tuon tyylisellä pelillä ei pitkiä pätkiä ajella. En ole ikinä kokeillut millaista olisi ajaa jotain homosohvaa pitempiä matkoja, enkä oikeastaan edes halua.TJJ sanoi:Ei ne vissiin hirveen kivoja ole edes ajaa, ainakaan suoraa tietä.. Tai ilmeisesti riippuu aika runsaasti ihmisestä, pituudesta yms.. nigster parka oli 600gsxr-nsä kanssa ihan rikki kun käytiin pyörähtään pakkis-kaupalla (siis 160km/suunta) viime kesänä..
Tämän sivun postauksiin pohjasin tuon kommentin: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=7113&page=79No mitäpä sitä tuon jälkeen enää kommentoimaan. Osta tonninen tai isompi jos pienemmät on liian nuhaisia. Simple.
Olisko lyhyemmille hiukan otollisempi ajoasento pidemmille matkoille, oot kumminkin kohtuu pitkä mitä profiilista kattelin. Ja toisaalta, mutkapätkiä sitä tulee ajeltua kuitenkin aina jos mahdollista.Tässä on TJJ kuitenkin ihan oikeassa, mä en tolla "pysty" ajamaan kovinkaan pitkiä vetoja (ainakaan suoraa tietä). Tuohon vertauksena esim. 100 km mutkapätkää ei tunnu oikeastaan missään. Ainakaan mun "välityksillä" tuon tyylisellä pelillä ei pitkiä pätkiä ajella.
Enpä usko että se 600cc on kellekkään oikeasti liian pieni, siis jos puhutaan noista supersport luokan mopoista. Sitä voi sentään vähän vinguttaa ilman että lähtee kortti vuodeks, tonninen kerää suomen rajotuksilla helvetin nopeesti ylinopeuksia. Ja kuluttaakin tollanen kuussatanen vähemmän bensaa, vakuutukset halvemmat yms.
Onhan se sitten vähän eri asia jos pitkää matkaa ajelee kakspäällä varsinkin, tonnisella ei tartte polkee pienempää vaihetta kokoajan ohituksissa...
Alussa puutu jokapaikka, mut kyllä sillä 450km päivässä heittää!
Minkäänlaista kokemusta ei löydy, mutta bike-lehti sanoo tälläistä.
2006vuoden 600-kuutioiset supersportit!!!
Maantie; Kawasaki, Triumph, Yamaha, Honda ja Suzuki.
Rata; Yamaha, Triumph, Kawasaki, Suzuki ja Honda.
Ei 600cc päristin ole todellakaan liian pieni, jos yksin ajaa/on lyhyt kuski.
Siinä vaiheessa, kun 2 päällä mennään enemmän ja pituutta kuskilla yli 190cm, niin kyllä silloin alkaa tuntumaan hiukan pieneltä.
Luulisin näin. Varmasti tuohonkin tottuisi, mutta ei mua edes kiinnosta ajaa suoraa 50 km enempää. :DDymond sanoi:Olisko lyhyemmille hiukan otollisempi ajoasento pidemmille matkoille, oot kumminkin kohtuu pitkä mitä profiilista kattelin. Ja toisaalta, mutkapätkiä sitä tulee ajeltua kuitenkin aina jos mahdollista.
Ihan oikeasti, eipä tarvitse kuusatasellakaan kovin paljoa vinguttaa, että on (reilu) ylinopeus taattu [ellei kyseessä ole jokin aivan luuska 600:nen (joo, kohta joku sanoo, että kaikkihan ne ovat :jahas: )].Juha.N sanoi:...Sitä voi sentään vähän vinguttaa ilman että lähtee kortti vuodeks, tonninen kerää suomen rajotuksilla helvetin nopeesti ylinopeuksia.
Ihan oikeasti, eipä tarvitse kuusatasellakaan kovin paljoa vinguttaa, että on (reilu) ylinopeus taattu [ellei kyseessä ole jokin aivan luuska 600:nen (joo, kohta joku sanoo, että kaikkihan ne ovat :jahas: )].