Ystävänpäivä 14.02.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karukoo
  • Aloitettu Aloitettu
(N)aku ankkakin oli täynnä ystävänpäivä bullshittiä, ei sitä kehannut edes lukea.

Kiitos, kun muistutit :O Vois päivän postin käydä hakemassa...

Itteä ei kans ystävänpäivät kauheasti lämmitä, sama isänpäivien, äitienpäivien ja kaikkien muitten "pakko muistaa muita ihmisiä"-päivien kanssa. Kyllä ne joista tykkään tietää sen muutenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoksasin vasta pari vuotta sitten, että tällainenkin hömppäpäivä on olemassa.

Onneksi ei ole (enää) ystäviä. Ei tarvitse juhlia.

Jep, turhaakin turhempi päivä. Normipäivä meikäläisellekin.

Outoa, että tätä joku ees viettää...

Jos olisi joku erityinen "ystävä", niin ehkä tämäkin päivä saisi uuden merkityksen. Nyt se on vaan yksi torstai 52:n muun torstain joukossa

Normityöpäivä...:D Bestikselle kyl lähetin kortin, en muille...yhden kortin sain tänään jo itsekin.

Tyttöystävä ilmoitti että hänen pitää saada sydän suklaata, piste! enhän minä sitä tietenkään itse olisi hoksannut.. :rolleyes: Joo, aikas turha päivä minulle. Muuten ei ole kiinnostanut, paitsi yläasteella kun pääsi halaileen ja lääppiin tyttöjä! tsihihii:kuola:

No oikeille ystäville soitan, jos en nää heitä muuten päivän aikana. Saatan parhaan kaverin luo mennä käymään jopa kahvilla, mut lahjoja en osta! Paitsi eukolle, mutta tällä hetkellä ei ole, joten ei tarvii ostaa.

Pyh :) Sinkkuna en aio muistaa ketään. Kavereita saatana nähä, jos ehdin.

Pyh :) Sinkkuna en aio muistaa ketään. Kavereita saatana nähä, jos ehdin.

OIKEILLE ystäville... Tasan yhenkäen sormilla voi ne laskee..

;)

salille vetämään selkätreeni :whip:
Just olin edellispäivänä silmälääkärillä, eikä siellä todettu näössä vikaa, mitä sinänsä epäilen vahvasti. Luin nimittäin "salille vetämään käteen". Ja juu, oli pakko jakaa teidän kanssanne tämäkin tieto ystävänpäivän tähden. :haart:

Ja kyllä tosiaan voisi mennä itsekin salille selkätreeni vetääs. :rolleyes:

Negatiivisesti: ensimmäiset tekstarit tuli jo ennen 7 ja perkule olisin mielummin nukkunut....

Positiivisesti:
No sormuksessa lukee 14.2.2001, emäntä lähti aamulla töihin ennenkuin heräsin mutta oli jättänyt karkkia ja uuden hammasharjan pöydälle(kun pari pvää sitten sellaista haikailin). Itse eilen illalla töistä tullessa piilotin emännän laukkuun sydämenmuotoisen suklaarasian. Kohta lähden töihin ja illalla kun tulen kotia emäntä jo nukkuu, joten siinäpä se romantiikka:)

salille vetämään selkätreeni :whip: sali on ainut ystäväni!:rock:

(ainakin melkein :D)

täyttä totta. samoin itelläkin selkä treeni ja päälle rinta ja olkapäät. Ennemmin sitä salilla on kun kuuntelemassa tota "hyvää ystävän päivää" paskaa jota on joka tuutista ulos tulossa. Kaupassakin oli jotkut ystävänpäivä kahavi tarjoilut.

Suositut

Back
Ylös Bottom