Ystävänpäivä 14.02.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karukoo
  • Aloitettu Aloitettu
Eli perustetaan nyt tällekin vuodelle ystävänpäiväketju, jossa voi kertoa mitä on/mitä aikoo tehdä mielitietylle/ystäville. Niitä on ihan mukava lukea IMO.
Mielestäni on kornia ja rasittavaa lähetellä jokaiselle kaverille jotain tekstiviestejä, toiset harrastaa tätä, minä en. True ystäville voi jotain ehkä erehtyä pistämään, jotain muuta kuitenkin kuin "hyvää ystävänpäivää".
Tollaset lahjojenostelut pitäisi mielestäni tapahtua aina hieman yllätyksinä, pakonomasenomaisesti ostetut lahjat eivät itseä juuri säväytä ollenkaan. Tietysti ystävänpäivänä voi sille mielitietylleensä ostaa jonkun pienen jutun, itse päädyin muumitikkariin. Ei kiinnostanut mitään kornia suklaarasiaakaan ostella.

Kertokaa taas omat suunnitelmat ! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ystävänpäivä on joka päivä! Muistetaan kaikki se ja kohdellaan ystäviämme sen mukaisesti. Minä täällä ja sinä siellä!:love:

Ostan vuosikertajallun ja käsivoidetta!

Menen kouluun, jonka jälkeen salille jonka jälkeen mahdollisesti :kippis1: ja jakamaan rakkauden siemeniä.

Sama normi arki. Muutamalle saatan laittaa viestin ettei sitte tartte loppuvuotta kuunnella kuittailuja.

Ystävät Yhdessä 2008 -opiskelijabileet :kippis1:

Muuten turhin, kaupallisin päivä ikinä.

Ostin punaisen pehmopossun on/off tapailun kohteelle.. tyttäreni sanoikin sit, et mikko voi sitä pussailla eikä äitiä! Olen kyl ihan kuin se possu, söpö, mutta sika kuitenkin :)

Suomessa on jotenkin typerästi sotkettu ystävänpäivään sekä ystävien että rakastettujen muistaminen. Mun mielestä ystävänpäivä on enemmän jälkimmäistä, enkä oikein innostu lahjojen tai sydänkorttien antamisesta kavereille.

Hyvä kun tuli tää threadi en mä olisi muuten muistanut. Kai me voitais mennä ulos syömään vai onko kaikki pöydät kaikissa ravintoloissa jo ihan täynnä... Salille & sänkyyn varmaan illalla, ei mitään erikoista. On kiireinen viikko niin ei sitä mitään erikoista jaksa.

Onhan tää aikamoinen rasite näin miehen näkökulmasta.

Jep, mitenköhän sanois vaimolle ettei ystävänpäiväkrääsälle ole oikein tarvetta. Pitäis varmaan antaa moottorisaha vastalahjaksi (aion kuitenkin viedä kukkia :haart:).

Koskaan en ole viettänyt tai ketään muistanut ystävänpäivänä. Mutta kerran sain yhdeltä likalta itse tehdyn kortin ja halauksen. :D

Tällä ko. päivällä taitaa muutenkin olla suurempi merkitys Suomen ulkopuolella?

Suositut

Back
Ylös Bottom