Mr.Referee sanoi:
älä ny.. mää olin -91 10vuotias.. eli -95 olin jo täydet 14vee.. olihan se ysikutluk u ihmeellistä. ensinmäinen tietokone oli olivetti 120mhz, 16mb muistia ja 800mb kovalevyy... nyt on 2,1Ghz, 1,5Gt ja 400Gigaa kovoa..
Kymmenen vuoden kuluttua nauretaan näille nykyisille koneille.
Tuommoista asioista kuten lama tai persialahden sota en muista mitään. Olin silloin alle 10-vuotiaana aika hyvin uutispimennossa.
Muistan 90-luvulta:
- 8 raitaiset NHL-lippikset
- converse kengät
- 90-luvun diskomusa (Haddaway, La Bouche, DJ Bobo, Captain Jack, Rednex jne.)
- ala-asteen limudiskot joihin tuo diskomusa liittyi.
- Turtlesit, Rescue Rangers, Gummibears, Ankronikka, Spider Man ja muut mahtavat lastenohjelmat.
- Elokuvat: Terminator 2. Tämä oli jotain ihan uskomatonta, kun sen ekaa kertaa näki. 90-luvun aikana tämä elokuva tuli katsottua suunnilleen joka kuukausi.
- 90-luvun lopulla alkoi hillitön rapin kuuntelu. Silloin huudatettiin 2pacia pitkin koulun käytäviä ja musiikkiluokassa. Olimme koulun ensimmäisiä tyyppejä, jotka ostivat baseball lippikset ja löysät farkut. Kohtahan noita oli sitten suunnilleen jokaisella.
- Joulut: Silloin ala-asteella uskottiin oikeasti joulupukkiin. Joulut oli silloin ihania, kun näin jälkeenpäin muistelee.
- Amiga 500: Settlers, Cannon Fodder, Monkey Island, Lotus Esprit Turbo Challenge, Street Fighter 2, Giana Sisters jne.
- Legot. Kaverilla oli varmaan 3 isoa laatikkoa legoja. Ne laatikot olivat todellakin isoja. Noista rakennettiin viikkoja kaupunkeja, merirosvojuttuja, avaruusjuttuja ja vaikka mitä. Kaikkea rakennettiin, mikä vaikutti sillä hetkellä mielenkiintoiselta. Loppujen lopuksi ne löytiin mäsäksi parissa minuutissa.