Young Sukin tapaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No niin nyt kamppailu.netin puolelle saatiin toisen paikalla olleen henkilön kuvaus tapahtumasta. Minusta tämä kuvaus vaikuttaa todenmukaisemmalta, ja siinä myös selitetään kaikki nämä käsiksikäymiset ja kometelut. Minusta Andy on saattanut tulkitaasiat väärin (en tässä mitenkään halua arvostella Andyn kommentteja, enkä muutenkaan kyseisen ihmisen olemusta). Minusta, vaikka uskoinkin aluksi että tapaus on mennyt juuri Andyn kuvaamalla tavalla (niinhän se meni, mutta Andy väritti tapahtumia enemmän Young Sukia vastan) YS:n käytös oli aivan liian absurdia ollakseen totta kokonaan.

Toivottavasti kaikki ymmärtää että nämä jutut "YS heitti yhen duden ja se jäi makaamaan ja vaahtoa tuli suusta, niin se vaan nauro ja komensi ylös". Nämä on valetta. YS ei todellakaan naura jos näyttää että jollekkin käy pahasti, hän menee katsomaan ja auttamaan jos joku loukkaantuu.

Jotenkin outoa miten jotkut vaan ei voi uskoa hanmoodo-jumalastaan young sukista mitään pahaa. Tällä vakaumuksella hanmoodosta tulee seuraava kristinusko.

Aika harvat hmd harrastajat on sellasia, jotka kiistävät kaiken kritiikin koskien Youn Sukia. Toki niitäkin löytyy, mutta ne on pääasiassa sellasia 3kk harrastaneita just ensimmäisen vyön saaneita naskeja. Sellaset jotka YS:n tuntevat voivat varmasti uskoa, että YS on myöskin ihminen ja jopa hän voi suuttua.

Vaikka en paikalla ollut, mutta seurattuani keskustelua kamppailu netin puolella, oon jonkunlaisen käsityksen saanut tapahtumasta. En halua väittää tietäväni mitä tapahtui, mutta nauratti pikkuisen tämä HMD mustavyön kirjoitus kohdasta: "Opettaja pyysi häntä istumaan alas. Minusta pyyntö oli selkeästi esitetty. En ajatellut sitä käskynä.." :)

Noin taitavasti kierrelty vastaus, jossa ei myönnetä eikä kielletä huutamista, pistää uskomaan siihen, että YS tosiaan huusi ja yritti käskyttää Andyä.

Muihin juttuihin en jaksa kommentoida, koska en paikalla ollut enkä voi olla varma mistään. Luulen, että paikalla olleen HMD:läisen & Andyn juttujen 'kultainen keskitie' on lähellä totuutta.

Heh, hymyilyttää vieläkin. Mutta ihan asiallisesti kirjoitti, ei siinä mitään. Andy myös. :piis:

Mitä nyt olen tätä keskustelua seurannut yleisesti niin HMD harrastajista osaa kirjoittaa Opettaja isolla Oolla.. Eikös muuten Jumalakin kirjoiteta isolla?

Mielenkiintoista luettavaa... ihmettelen että minkä takia Sukia tapaamaan mennyt henkilö on edes ruvennut selittelemään kouluarvosanojaan tai esittämään tekniikkaansa?? Sukisuki taas taitaa olla varsinainen Steven Segal käänteissään :)

Fatso sanoi:
Mielenkiintoista luettavaa... ihmettelen että minkä takia Sukia tapaamaan mennyt henkilö on edes ruvennut selittelemään kouluarvosanojaan tai esittämään tekniikkaansa?? Sukisuki taas taitaa olla varsinainen Steven Segal käänteissään :)

Ehkä myötäilläkseen sen verran että saisi vastauksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jahas minä en ollut nuissa vyökokeissa, mutta kun parin tyypin kanssa puhuttiin reenien jälkeen tuosta jutusta, yks kaveri sano että kun tämä Sariola oli ollut nyrkit pystyssä niin Young Suk oli ottanu käsistä kiinni ja laskenu ne alas rauhallisesti. Tämä ainut mitä kerkesin kuulla siitä asiasta, mutta kyselen lisää ens reeneissä. En kyllä oikeen usko tuommosta käytöstä Sukista, aina kun oon hänet tavannu, oikeen rauhallisen ja lepposan olonen on ollut. Palaan asiaan viimestään ku kyselen ens reeneissä tarkemmin asiasta :)

musta tuntuu, että tähän on vaan yksi (1) ratkaisu.

Suki on roinapeikko (tästää johtuu tuo roidrage!).

Tube sanoi:
Mitä nyt olen tätä keskustelua seurannut yleisesti niin HMD harrastajista osaa kirjoittaa Opettaja isolla Oolla.. Eikös muuten Jumalakin kirjoiteta isolla?

Tämäkö nyt todistaa, että HMD-harrastajat ovat kiihkoilijoita? Mm. Aikidon perustajaan (Morihei Ueshiba, niille pälleille ku ei tiennyt) viiitataan yhä tänäkin päivänä mm. O'senseinä, eikä se näytä olevan mikään issue muiden lajien harrastajille. Itse puhun/kirjoitan usein mieluummin opettajasta, koska Young Suk on hieman kankea sana taivutettavaksi ja hidas kirjoittaa. Joissakin yhteyksissä pelkkä opettajaan viittaminen saattaa tuottaa väärinkäsityksiä, joten yleensä Opettaja with a kapitaali selventää asiaa, notta jahas, tässä on the Great GrandMaster itse kyseessä. Käytäntöjä on aika monia, eikä todellakaan ole mikään lajin kirjoittamaton - saati kirjoitettu - sääntö, että Opettajaan pitäisi juuri näin viitata. Itse viittaan miten milloinkin, sen mukaan minkä helpoimmaksi tai selkeimmäksi näen.

Ja mitä tuohon toiseen kiihkoilu-kommenttiin tulee:

H.C sanoi:
Jotenkin outoa miten jotkut vaan ei voi uskoa hanmoodo-jumalastaan young sukista mitään pahaa. Tällä vakaumuksella hanmoodosta tulee seuraava kristinusko.Jotenkin outoa miten jotkut vaan ei voi uskoa hanmoodo-jumalastaan young sukista mitään pahaa. Tällä vakaumuksella hanmoodosta tulee seuraava kristinusko.

Otetaanpa taas ne aivot käteen, taputellaan ne hereille ja yritetään vähän ajatella asiaa laajemmin ja järjellä. Mitä ***tua tässä pitäisi tavallisen HMD-harrastajan sanoa? "Joo, meidän opettaja.. err Opettaja on muuten valehteleva ja väkivaltainen paska ja tää meidän laji on kans perseestä, ollaan sekopäitä kaikki ja otetaan siitä mallia!" .. ? Ehkä meillä jokaisella on oma mielikuvamme opettajasta ja jos se on räikeässä ristiriidassa Andyn kertomuksen kanssa (jota moni harrastaja muutenkin pitää öykkäröivänä netti-trollina tms.) niin kai me mieluummin sympatioidaan omaa opettajaa - jonka tiedämme leppoisaksi mieheksi - kuin tuntematonta Jujutsuwannabeta, joka on ottanut elämäntehtäväkseen dissata lajin perustajaa. Aika hyvin meillä harrastajilla omat aivot vielä toimii ja harkintakyky - tuskin kovin meistä lajia harrastelis, jos tuo Andyn antama mielikuva ois (koko?) totuus opettajasta.

Noniin.. yritin olla hiiltymättä, mutta heikosti onnistuin. Johtuu varmaan Sukin huonosta esimerkistä, kun tällä tavalla avauduin viattomista kommenteista, right? *dis dis* ..

paska puhetta? Miks AndyS keksisi kyseistä juttua? Mitä voi odottaa Mieheltä joka on "keksiny" tollaisen lajin? En ole kuullut ko. lajista mitään muuta ku huonoa eikä voikun nauraa. :D

Noh noh pojjaat!

Nyt on homma mennyt jo niin pitkälle, että on parasta soittaa Hannu Karpolle, jotta saadaan jonkinlainen 'klousinki' tähän asiaan.

Mistähän muuten johtuu että tämän kamppailutaito-osion luetuimpia ja myös vastatuimpia aiheita ovat tälläiset juupas/eipäs Jippii jutut? Oli ne sitten lajeista, opettajista tai ottelijoista.

Tai no tietenkin siksi, että täältä puuttuu auktoriteettia omaavat kirjoittajat ja totuus on usein jotain muuta kuin 'syö oikein/lepää tarpeeksi/treenaa hulluna'...

Viitsi ottaa kantaa sen enempää tuohon varsinaiseen aiheeseen. :wanha:

Randyllä hyvä kommentti totuudesta. Näitä yläastetyylisiä tunteella käyviä vastainttäjiä on hauska lukea tiettyyn pisteeseen, tietäen että totuus on kuitenkin tuolla jossain muualla. Tässäkin keskustelussa alkaa jo ryytyminen iskemään.

Auktoriteeteissä olet oikeassa. Nhb foorumilla vaikutti aikansa K.Aittomäki, joka on aikamoinen auktoriteetti myös verbaalisesti ja aloittamansa säikeet olivat mielenkiintoista keskustelua asiasta ja asian vierestä. En läheskään aina alleviivannut juttujaan, mutta keskustelu pysyi kasassa ja relevanteissa argumenteissa puolin ja toisin. Hää osasi myös kiihkottomasti niputtaa ja yhteenvetää tämäntyyppiset tunnepaloiset inttämiskisat.

Niinpä niin. Miksi keksisin tällaisen tarinan? Jos minulle olisi tullut riitaa Sukin kanssa jostain muusta asiasta, niin miksi Jori ei mainitse sitä? Jos haluaisin tahallaan vahingoittaa Sukin mainetta valheilla, niin miksi tyytyä kuvaamaan huutamista ja kiinni tarttumista? Voisinhan yhtä hyvin väittää Sukin tönineen minua tai uhkailleen lyömisellä tai vaikka lyöneen? Ja miksi ihmeessä tällöin olisin mennyt tapaamaan Sukia yksin tilaisuuteen, jossa oli paikalla vain hänen oppilaitaan?

Jorin into puolustaa Sukia vääristellyillä kertomuksillaan on taas kovin helppo selittää. Hän on tämän luotto-oppilas ja on opettanut/opettaa hanmoodoa rahasta Norjassa. Eli oma lehmä ojassa.

Sehän on tietenkin selvää, että Suk ei möykkää ja huuda jokaiselle vastaantulijalle. Ei ainakaan niin kauan, kuin nämä tekevät hänelle mieliksi. Kannattaa kuitenkin kysellä kokemuksia muiltakin, joilla on ollut erimielisyyksiä Sukin kanssa esim. pukuasioissa. Kovin kuulostaa tutulta.

Ja vielä tuosta minun "nyrkkienheiluttelusta". Minulla ei ole siitä muistikuvaa, mutta se on mahdollista. Sanoessani poistuvani ja noustuani ylös Suk (joka oli jo aiemmin huutanut minulle) nousi ja alkoi huutaa täyttä kurkkua parin metrin päästä etuviistosta "ISTU! ISTU!". Kun lähdin liikkeelle ovea kohti Suk ryntäsi minua kohti, jolloin luulin hänen käyvän kimppuuni. Minulle tuli putkinäköefekti ja luultavasti käteni alkoivat kohota suojaukseen. Suk tunki eteeni kymmenen sentin päähän ja tarttui hihoihini. Koska hurjistunut Suk oli minussa kiinni, oli tilanne uhkaava ja halusin poistua. Siksi sanoin kutsuvani poliisin, ellei minua päästetä poistumaan. Suk seisoi edelleen edessäni ja sanoi "Kutsut poliisin?" Astuin taaksepäin (tässä kohtaa Suk päästi irti) ja otin puhelimen taskustani. Silloin Suk väistyi ja kumartui lattiaa kohti minusta katsoen vasemmalle. En katsonut tarkemmin, mitä hänellä oli mielessään, vaan poistuin nopeasti ovelle ja toivotin sieltä vähemmän ystävällisesti näkemiin.

Andy, ootsä ite treenannu paljoa hanmoodoota vai miks olit Sukin juttusilla?

Totuuden eivät tiedä kuin ne, jotka olivat paikalla. Eikä asian vatvominen täällä aiheuta kuin "kitkaa", joten moderaattorin 6. DAN mustalla vyöllä vetäsen tämän jutun lukkoon ;-)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom