Young Sukin tapaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

AndyS

Mode
Kävin hanmoodon perustajan Young Sukin juttusilla kyselemässä hänen kamppailulajisaavutukistaan, mutta ehkä olisi ollut parempi olla käymättä. Suoriin kysymyksiin en saanut mitään vastauksia. Sen sijaan sain tehdä selvää ala-asteen kouluarvosanoistani, kuunnella Yung Sukin huutoa päin naamaa ja loukkauksia teknisestä tasostani. Kun yritin poistua, Young Suk alkoi huutaa minulle käskyjä pysyä istumassa ja kun en totellut, hän tuli eteeni ja kävi minuun kiinni. Pääsin poistumaan paikalta vasta uhattuani kutsua poliisin.

AndyS sanoi:
Kävin hanmoodon perustajan Young Sukin juttusilla kyselemässä hänen kamppailulajisaavutukistaan, mutta ehkä olisi ollut parempi olla käymättä. Suoriin kysymyksiin en saanut mitään vastauksia. Sen sijaan sain tehdä selvää ala-asteen kouluarvosanoistani, kuunnella Yung Sukin huutoa päin naamaa ja loukkauksia teknisestä tasostani. Kun yritin poistua, Young Suk alkoi huutaa minulle käskyjä pysyä istumassa ja kun en totellut, hän tuli eteeni ja kävi minuun kiinni. Pääsin poistumaan paikalta vasta uhattuani kutsua poliisin.

WTF???

En tyyppiä tunne, mutta tuollainen käytös on jotain käsittämätöntä.

AndyS sanoi:

Tää on meidän Suki!

Muistoja nuoruudesta kun kävin Hanmoodon peruskurssin, olin silloin ehkä 11v.:

Sukin nautti, usein jopa nauroi näytettyään jonkin tekniikan ja saadessaan jonkun irvistelemään kivusta. Kerran Suki näytti hermopistetekniikoita ryhmälle (oisko meitä ollut jotain 30-40..!), huomatessaan taas että teki kipeetä ekalle, teki sen kaikille harjoituksissa olleille ja nauro aivan sikana. Pari mun ikäistä lähti itkien treeneistä kun se vähän näytti niitä tekniikoita.

Ihme jannu. Missäs se nykyään vaikuttaa?

Kuulostaapa varsin vekkulilta miekkoselta...onneksi en ole mieheen törmännyt.

kannattaa harrastaa todellista täyskontaktilajia. katsos silloin saa antaa "senseille" takaisinkin sparrissa.. sen mahdollisuuden tietoisuus laimentaa sitä kusta päässä ja saa keskittymään oikeaan asiaan ja kunnioittamaan myös oppilaita. sillä myöhemmin oppilaista tulee opettajia.

heiii muuten, mä olin kans penskana hanmoodossa ja tämä kyseinen äijä piti joskus treenit. no siinä sit harjoteltiin jotaki heittoja,ja tää herra pyysi kahta äijjää tulemaan siihen keskelle näyttää jotaki liikettä, no se heitto meni ihan nätisti,mutta kun tämä heitettävä kaveri tuli jotenki ouvosti naama edellä tatamille ja taju pois,muut kahto ihan,että ei saatana,, sillä äijällä tuli jotaki vaahtooki suusta ym..se näytti aika karulta.
no eihän siinä mitään mut tää SUKI nauro vaan iha vitusti,ja huuteli et ylös sieltä ym..

vittu mikä äijjä.

Enpähän ole aiemmin tänne kirjoitellut, vaikka olenkin jonkun verran sivusta seurannut, mutta nyt oli kyllä pakko entisenä han moo do harrastajana kirjoittaa. Minulle on kyllä kyseisestä herrasta jäänyt käsitys varsin leppoisana vaikkakin omalla tavallaan tiukkana kaverina, jonka en ole kyllä koskaan kuullut korottavan ääntään vaikka useamman vuoden lajia harrastinkin.

Onkohan minulla ollut täysin väärä kuva miehestä ?

Vaikka kyllä tiedän että aikaisempi tausta on hieman kiusallinen aihe ollutkin, mutta silti haluaisin tietää kuinka AndyS sait miehen noin suuttumaan ?

hmm.. aika sekaisin näyttäis kaveri olevan.
En mä tota ainakaan opettajaksi päästäis

Keskustelun aikana en missään tapauksessa provosoinut Sukia vaan hän kiihdytti itse itsensä kummalliseen raivoon. Pyysin useita kertoja rauhallisesti häntä olemaan huutamatta. Siinä vaiheessa, kun Suk alkoi komennella minua kuin koiraa "ISTU!, ISTU!" ja estää poistumistani en ollut välttämättä erityisen kohtelias.

Sukin suuttuminen liittynee siihen, että hän ei pidä minusta aiempien tiedustelujeni takia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikinä en ole mitään positiivista tosta äijästä kuullu.

AndyS sanoi:

Tossahan olis ollut mainio tilanne testata äijän todellista osaamista!
Mutta tosissaan: kuulostaa aika erikoiselta jahvetilta. Ehkä noussut kusi päähän?

Minä kun olen aina elänyt siinä uskossa että taistelulajien reenaaminen kehittää myös henkistä puolta ja parantaa itsehillintää. Ja muistaakseni han moo doon periaatteisiin kuuluu kaikkien kunnioittaminen. Kyllä tuolla Sukin taustalla olisi pitänyt jotain henkistä myös oppia. Tosin sen olen kyllä tiennyt että herra arvostelee harrastajien, joista hän ei henkilökohtaisesti pidä teknistä osaamista.

Meillä oli peruskurssilla joskus muinoin Young Sukin kaverina toinenkin Korealainen, Jin Su (vaimikäsenytoli). Kyseinen herra oli Young Sukia paljon asiallisempi ja rennompi. Paransi meikäläiseltäkin päänsäryn treeneissä jollakin hermopistekikkailulla.

No voi jumalauta mikä äijä. On sillä otsaa tehdä tommosia. Eikö tosta ole tehty mitään valituksia minnekään? Ohhoh mitä meininkiä..

Tollanen kaverihan pitäisi haastaa seuraavaan finn fightiin....heh siellähän sen näkis mikä on miehiään. :D

Tiedz sanoi:
Tollanen kaverihan pitäisi haastaa seuraavaan finn fightiin....heh siellähän sen näkis mikä on miehiään. :D

Kannatetaan. Kyllähän opettajan tulee todistaa oma osaamisensa eikä vain vaatia muilta.

Mutta hauskuuden kannalta young suckeria ei kannataisi laittaa matsailemaan jotain Rupposta vastaan vaan vaikka jotain samantyyppistä kaveria vastaan. Kuten vaikka joku näistä kuolettavista kunfu-miehistä...

Siinä olisi yleisölläkin hauskaa kun kaksi kaveria, joilla on muka tehokkaat tekniikat yrittäisivät jotain hyppypotkuja ja hermopistetekniikoita 30min onnistumatta ja lopulta hakkaisivat toisiaan heijareilla nakkikioskityylillä, kun käytännössä ei mikään harjoiteltu onnistukaan.

no hieman kärjistetysti.. :rolleyes:

AndyS sanoi:
Karu totuus.
ps. En ole HMD:läinen.

Liitteet

• suk.webp
    suk.webp
    20,1 KB · Katsottu: 1 822
Möttull sanoi:
Minä kun olen aina elänyt siinä uskossa että taistelulajien reenaaminen kehittää myös henkistä puolta ja parantaa itsehillintää. Ja muistaakseni han moo doon periaatteisiin kuuluu kaikkien kunnioittaminen. Kyllä tuolla Sukin taustalla olisi pitänyt jotain henkistä myös oppia. Tosin sen olen kyllä tiennyt että herra arvostelee harrastajien, joista hän ei henkilökohtaisesti pidä teknistä osaamista.

Eivät kamppailulajit välttämättä opeta itsehillintää ja kehitä henkistä puolta. Ne tarjoavat ainoastaan oivan kasvualustan tuolle kehitykselle, mutta vain oikeissa olosuhteissa. Väärässä ohjauksessa ne saattavat tuottaa juuri päinvastaisen tuloksen.

Edit: Eivät kamppailulajit alunperin ole edes opettaneet että tappaminen ja väkivalta olisivat väärin, se on lähinnä nyky-yhteiskunnan tuoma lisä. Kamppailulajit ovat olleet alkujaan sotataitoja ja opettaneet tappamaan. Ne ovat lähinnä käskeneet suhtautumaan väkivaltaan sen vaatimalla vakavuudella.
Sota (taistelu) on Valtion (ihmisen) elinkysymys, elämän tai kuoleman piiri, tie säilymiseen tai tuhoon. Sen huolellinen tutkiminen on välttämätöntä. -Sun Tzu-

AndyS sanoi:

Mitä muuten tarkalleen ottaen kysyit Young Sukilta, muistatko? Kuulostaa aika uskomattoman huonolta käytökseltä. En ole koskaan kyseistä herraa tavannut, ehkä pitäisi. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ilmestykseltä. :)

Eipä taida pojat taas provoja tunnistaa, täysin paskapuhetta kyseistä herrasta. En ole kertaakaan nähnyt hänen hiiltyvän minkäänlaisen tunaroinnin edessä. Luulettekos, että moisilla otteilla pääsisi kamppailulajin opettajana kovikaan pitkälle tässä maassa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom