Yo-kirjoitukset syksy 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
9.3.2004
Viestejä
482
Tästä ei taida olla vielä ketjua, joten laitetaampas pystyyn. Itse aloitin nyt kirjoitukset englannilla ja ruotsilla ja loput aineet odottelevat kevääseen.

Tänään sitten alkoi laudaturien metsästys englannin kuuntelulla, josta jäi melko hyvät fiilikset. Miltäs kuuntelu teistä muista tuntui, koska luulisi täältä muutama kirjoittava löytyvän. Melko helpolta se ainakin musta tuntui ja varsinkin produktiiviset vaikuttivat yllättävästi helpoilta.

Huomenna sitten ruotsin kuuntelu, joka ei kyllä houkuttele niin suuresti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoi! Kuuntelu oli melko helppo ainakin kohdat 1 ja 2. Kolmannessa nainen luki hirveällä nopeudella jutun halki ja kysymys vaihtoedot olivat tosi pitkiä... vähän suolasta. Kirjoitus suomeksi meni nappiin.

Ps. Mitä tapahtui kanalle? Sakot vai potkut vai ..

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Mulla on vielä Filosofia ja Maantieto ikeen alla ja työtö riittää.. pakko vaan puskee, filoa alkanut pikkuhiljaa tosiaaan ymmärtää
 
ihan perus ylppärikuuntelu.. mut eikö a-tasossa ole monivalinnassa 4 vaihtoehtoa, nyt oli vain 3

Kyllä mun mielestä on ollut pitkään vain 3 vaihtoehtoa, tai ainakin muistaakseni lähes kaikissa vähänkään uudemmissa, joita on kokeiden yhteydessä ollut.

Since 1988: Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että kana vapautettiin. Itse menin kyllä laittamaan siihen, että se sai sakot.
 
Ens keskiviikkona kirjoitan historian. Luottavainen tunne ja uskon, että E on täysin realistinen. Olisiko kenelläkään kertoa historian kokeeseen tärppejä?
Oma opettaja painotti lukemaan Suomen sisällissodasta - ei ole kuulema kysytty kolmeen vuoteen.
 
Eikös kana vapautettu koska se oli lemmikki..
Näinhän se kai meni, mutta puoliunessa pistin, että kanaa sakotettiin. :jahas: Ei mennyt oikein kuuntelu nappiin mulla. Prelikokeesta tuli 30/30 niistä monivalinta jutuista, mutta nyt meni ihmeen heikosti. Varmaan jotain 25/30p vaan. :( Se missä piti suomeksi vastata oli helppo ja varmaan täydet siitä.
 
Ajattelin heittää muutamia tärppi vinkkejä tänne, mutta ei paljon kannata sillä Yo- kokeissa "kaikki on kaikkia vastaan" Gaussin käyrän mukaan. Mitä useammat siis ryssii on itellä paremmat mahkut parempiin tuloksiin:D

No ei, semiä :thumbs:
 
Kyllä mun mielestä on ollut pitkään vain 3 vaihtoehtoa, tai ainakin muistaakseni lähes kaikissa vähänkään uudemmissa, joita on kokeiden yhteydessä ollut.

Since 1988: Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että kana vapautettiin. Itse menin kyllä laittamaan siihen, että se sai sakot.

voi olla, mutta muistelisin et mitä kävin kuuntelemassa 96:n ja 97:n ylppäreitä niin niissä oli monivalinnoissa 4 vaihtoehtoa.. ilmeisesti muuttunut
 
Näinhän se kai meni, mutta puoliunessa pistin, että kanaa sakotettiin. :jahas: Ei mennyt oikein kuuntelu nappiin mulla. Prelikokeesta tuli 30/30 niistä monivalinta jutuista, mutta nyt meni ihmeen heikosti. Varmaan jotain 25/30p vaan. :( Se missä piti suomeksi vastata oli helppo ja varmaan täydet siitä.

vaan 25/30p :eek: kun saisi ite edes ton verran olisin iki onnellinen :rolleyes:
 
Ittellä oli eilen toi keskipitkän ruottin kuuntelu, katoin kans tuolta opinportist noit toisten arvailui ja tais mennä ittellä vähä erillai, jos ny ceen sais. Lisäks kirjotan historian ens keskiviikkona
 
Ei tule ainakaan meikäläisellä kevättä tuon enkun kuuntelun kanssa. Noh, onneksi vaan yritän korottaa sitä, joten ei ole kyse kuolemasta :D. Tosin persielleenhän tuo kuuntelu meni, kun olin jo kuudelta noussut (seliseliseli).
 
Mullaki meni kyllä enkun kuuntelu todella ala-arvoisesti omaan tavalliseen tasoon nähden, vaan 26. :( Normaalisti tulokset on ollu harjoittelukuunteluissa jotain 28-30.

Ruotsi sitä vastoin meni todella hyvin siihen nähden kuinka paljon siihen panostin (kesällä luin neljännen kurssin koekappaleet läpi ja kuuntelua edeltävänä iltana kuuntelin yhen kuuntelun). Sain nimittäin koko ryhmän parhaan tuloksen monivalinnoissa, 23! :hyper: En oo ees opiskellu ruottia sitä pakollista viittä kurssia enempää toisin kuin suurin osa muista kirjottajista.
 
Mullaki meni kyllä enkun kuuntelu todella ala-arvoisesti omaan tavalliseen tasoon nähden, vaan 26. :( Normaalisti tulokset on ollu harjoittelukuunteluissa jotain 28-30.

Ruotsi sitä vastoin meni todella hyvin siihen nähden kuinka paljon siihen panostin (kesällä luin neljännen kurssin koekappaleet läpi ja kuuntelua edeltävänä iltana kuuntelin yhen kuuntelun). Sain nimittäin koko ryhmän parhaan tuloksen monivalinnoissa, 23! :hyper: En oo ees opiskellu ruottia sitä pakollista viittä kurssia enempää toisin kuin suurin osa muista kirjottajista.

:thumbs: hurja kaveri
 
Back
Ylös Bottom