Yo-kirjoitukset kevät 2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tintula
  • Aloitettu Aloitettu
Juuh, 1, 3 ja 4 täälläkin. Monta sanaa kirjoititte 3. tehtävässä? Itse 222.
Päällimmäiset fiilikset: helppo koe.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä tein 1, 4 ja 5. 4 ja 5 oli suhteellisen yksinkertaisia mutta niitä 1-3 mietin kauan minkä teen. 2 oli aika nopeesti ei, uutista en viitsinyt alkaa väsäämään kun en uskonut saavani tarpeeksi pitkää kokonaisuutta tapahtumista, joita ei loppujenlopuksi ollut kovinkaan paljoa. ainakaan siitä näkökulmasta mitä mahdollinen toimittaja voisi kertoa.

oton pakoyritykseen järkeilin vanhan miehen seikkailunhalua tai tahtoa säväyttää. mitään suurempaa estettä en paolle myöskään löytänyt, vanha ja sairas mies jolla ei ole mitään menetettävää tuollaisesta tempauksesta.

klo12.15 olin ulkona.
 
Itse tein 1,2 ja 3.

Mitäs porukka niihin oikeen laitto? Itse vastasin ykköseen, että otto halus vielä kerran käydä kotiseudullaan ja jotain sellasta....

Mitäs porukka laitto kolmoseen? Itse kaikkee, että poliisi etsii ottoa ja kaikkee :D en tiiä kyllä saiko siihen ihan keksiä oman tarinan, mutta niin mä tein. Mietin pitkään tota mutta muuten en keksi miten siitä olisi saanut yli 200 sanasen, jos siihen ei olis saanut keksiä mitään...
 
Mikäs kuunteluissa on tätä nykyä maksimipisterajat? Tavotteena olisi sellaset 80-85/90, tai mikäli max.pojot 99, niin sellanen reilu 90 pojoo ois kova sana.

Tähän saakka mennyt tosi hyvin kuuntelut ainakin. Ei koskaan alle 75. Yleensä just 80-85/90
 
Hmm.. kuuntelu meni vähän niin ja näin. 1 kohta helppo 2 vaikea ja kolmonen semi. Avot oli sit iha ookoo. Varmaa joku 70pojoo ois realistinen. Eli tulee lukulomalle jonku verra hommia kirjallisia varten:D .

Millos muute maikkojen arviot noista kuunteluista saa?
 
En kyllä lähde yhtään veikkailemaan kuinka meni. Oli kyllä pienehkö yllätys se muumi tehtävä, odottelin jotakin perinteisempää avokysymys tehtävää. Huomenna vielä englanninkuuntelu jonka jälkeen alkaa kauhia ränni :kippis1:
 
ruotsi meni kyllä päin :arvi: persettä: ajatukset harhaili ihan jossain muualla, joku siinä nauhalla kyllä kiivasti puhu..
 
V***u, s*****a ja miehekäs itku perään :itku:
Kuuntelu meni hyvin. Kirjottaminen ei. Osasin avoimet hyvin, mutta kirjotin väärälle puolelle paperia :wall: Aina ne avoimet on siihen etupuolelle tehty. Mikä vitun idea tässäkin oli :curs:
Tietääkö kukaan millanen tuomio on edessä? Eikai ne voi nollille heittää?
 
Tietääkö kukaan millanen tuomio on edessä? Eikai ne voi nollille heittää?

Ei voi mennä valalle mistään kun on YTL kyseessä, oma opettajasi varmaan yrittää laittaa pisteet normaalisti mutta sensorit sitten... Onkos kukaan sensorin hommissa, tietäisi varmaan tarkemmin?
Ikävä homma että noin pääs käymään, toivotaan nyt kuitenkin äijän kannalta parasta. :thumbs:
 
itellä meni siihen 84 - 86 tänään noi kuuntelut.. meinas yks jätkä saada hylsyn ku availi sitä vihkoa enne ku kuulu nauhalta: "nu börjar provet"
ja noista väärälle puolelle menemisestä niin opettajas joutuu kirjoittamaan selityksen ytl:ään että näin pääsi käymään mutta ei meillä ainakaan oma opettaja pisteitä tuosta ole vähentänyt
 
Mikäs kuunteluissa on tätä nykyä maksimipisterajat? Tavotteena olisi sellaset 80-85/90, tai mikäli max.pojot 99, niin sellanen reilu 90 pojoo ois kova sana.

Tähän saakka mennyt tosi hyvin kuuntelut ainakin. Ei koskaan alle 75. Yleensä just 80-85/90

90 oli ainakin pitkän enkun kuuntelussa tänään.

Onkos kukaan sensorin hommissa, tietäisi varmaan tarkemmin?
:

ei taida pakkikselta sensoreita löytyä :D
 
ei taida pakkikselta sensoreita löytyä :D

Ei välttämättä joo. Sensorin hommiin vaaditaan muistaakseni 20 vuoden työkokemus opettajana.

Miten enkun kuuntelut meni tänään? Mulla alko taas ajatukset heittää kesken kuuntelun jonnekin... toivottavasti yli 50 edes tulis.
 
Back
Ylös Bottom