YO-kirjoitukset Kevät/05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arsi
  • Aloitettu Aloitettu
Mullakin meni ruotsi alas päin 9p...eli jäi sitte yhden pisteen päähän C:stä :itku:

Mutta reaali nousi 34 pisteeseen, eli E tuli. Samoin äikkä nousi 3 pistettä, joten M siitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matikka (lyhyt) A(yhden pisteen päässä B:stä)
Enkku C
Reaali C
Äikkä A
Saksa B
Ruotsi B

Pääsipähän siitäkin...

Nostellaanpas hieman. Itsellä olisi tarkoitus ruveta pikkuhiljaa lukemaan syksyn ruotsin yo-kokeisiin. Kysymys kuuluu; miten te luitte ruotsiin? Entäs reaaliin, eritoten biologiaan?

Voisi sitä laittaa myös syksyn ja ensi kevään tavoitteet. Äidinkielen ja matikan olen jo kirjoittanut, tosin äidinkielen uusin nyt syksyllä, sillä minähän en mitään c:tä ota äidinkielestä :curs:.

Äidinkieli: M tai E tai jopa L (nykyinen C)
Lyhyt matikka: B (vapaa-ehtoinen)
Ruotsi syksyllä: A tai B
Englanti keväällä: M (kuinka realistinen tavoite?)
Reaali, biologia keväällä: M tai E (kuinka realistinen tavoite?)

Mun epärealistinen tavoite on saada M:n paperit. Saa kyllä nähdä, että onnistuuko. Tavoitteet ovat ainakin korkeat, jos ei muuta :D. Pitäisi ruveta jo nyt lukemaan, jotta tuo tavoite onnistuisi, sillä mä käyn ensi lukuvuonna uudestaan joitakin kursseja, jotta mä saisin keskiarvon nousemaan. Tulee muuten kiire ensi keväänä.

EDIT- Ärsyttää tuo matikka. Jos ei olisi pisteet nousseet niin paljon, mä olisin saanut matikasta C :itku: .

Mielestäni huvittavaa on se, että ensin oli kauhea kolmivuotinen hypetys tulevista yo-kokeista (lukioaika). Sitten oli pitkä lukuloma, jonka aikana tuli päntättyä runsaasti. Sitä seurasi sitten H-hetki ja itse kirjoitukset. Niiden jälkeen todistusten saanti ja kovat juhlat... Nyt paria kuukautta myöhemmin on paikka yliopistossa varmistettu ja voisin vaikka pyyhkiä arseni sillä paperilla, jonka vuoksi nähtiin niiiin paljon vaivaa ja jota niin jännitettiin :) :)

Photsku sanoi:
Mielestäni huvittavaa on se, että ensin oli kauhea kolmivuotinen hypetys tulevista yo-kokeista (lukioaika). Sitten oli pitkä lukuloma, jonka aikana tuli päntättyä runsaasti. Sitä seurasi sitten H-hetki ja itse kirjoitukset. Niiden jälkeen todistusten saanti ja kovat juhlat... Nyt paria kuukautta myöhemmin on paikka yliopistossa varmistettu ja voisin vaikka pyyhkiä arseni sillä paperilla, jonka vuoksi nähtiin niiiin paljon vaivaa ja jota niin jännitettiin :) :)

Juu samat ajatukset oli mulla jo talvella. Opettajat hypettivät kauheesti noista yo-kirjoituksista ja suunnilleen sanoivat niiden olevan elämän tärkein tapahtuma jne. Sillon jo ajattelin että en turhaan kauheeta stressiä ota vaan teen vaan kokeet läpi ja jatkan seuraavaan kouluun. Yliarvostettu (tai ylihypetetty) tutkinto kaiken kaikkiaan.

Olikos kukaan tänään kirjoittamassa matikkaa?
Hahaa Hohoo! Osasin yllättävän paljon. Oli tosin aika helppoja tehtäviä, mutta läpipääsyltä ei voi välttyä.
Valkolakki saapu vihdoinkin.

Ilmaisen tämän päivän suunnitelmat hymiöittäin:

:kippis1: , :kippis1: :hyper: , :kippis1: , :urjo: , :kippis1: , :hyper: , ..... :zzzz:

Jep Jep. Tänään tosiaan olin matikkaa kirjottamassa ja eiköhän siitä vähintään B tule. C:tä kuitenki ootetaan.
Äikän alustavat tulokset sain kuulla Keskiviikkona. Äikkä lähtee koululta C:nä
Minusta tulee Ylioppilas! :kippis:

Myös täällä kirjotettiin matematiikka. Äidinkieli tuli myös kirjotettua ja M:nä lähti etiäpäin. Hauska juttu sinänsä, koska koko lukion aikana olen suorittanut kaksi kurssia äidinkieltä ja ne molemmat ensimmäisen vuoden syksyllä. (2 vuotta sitten) :D
Suoritan siis kaksoistutkintoa. Liiketalouden perustutkinto + yo.

Tombster sanoi:
Suoritan siis kaksoistutkintoa. Liiketalouden perustutkinto + yo.

Mä suunnittelin pitkään tuota, mutta päädyin pelkkään lukioon, kun ois pitäny muuttaa toiselle paikkakunnalle.

Itse kirjoittelin nyt reaalin ja enkun. Reaali kun oli viimeistä kertaa vanhassa muodossaan, niin pitihän sitä testata.

Kirjottelin myös nyt syksyllä neljä ainetta :) Reilusti yli odotusten meni kyllä ja saatanan hyvin panostukseen verrattuna.

Reaali e, äikkä m, englanti m.. ruottista ei olla vielä saatu tuloksia, mut aika paskasti meni, varmaan joku b tms... Nuo siis alustavia tuloksia, saa nähdä mitä sieltä ytl:stä tulee takas.

Jesh, mäki kirjoitin tänään lyhyen matikan ja läpi menee, olen aika varma siitä. Vihdoinkin saa tänki paskan pois alta, muutama vuosihan tässä menikin.

Nostellaanpas hieman. Miten on mennyt alustavat pisteytykset?

Mustakin tulee jopa ylioppilas, kun ruotsi lähti B:nä vitosen keskiarvolla. Harmittaa, kun ei saanut äidinkieltä nostettua, pikemminkin meni huonommin! Lähti jotain B:n pisteinä. Tämän hetkinen suora on tälläinen: B (matikka), B (ruotsi) ja C (äikkä) eli BBC :D. Biologiasta ja englannistä täytyy saada M:t, jotta saisi C:n paperit, sillä muuten tulee B! :curs:

Meikäpoika kirjotteli lyhyen matikan syksyllä ja alustavasti E olisi tulossa. :)

Mä sain alustavien pisteiden mukaan äikästä 53 ja 57 pistettä , vähäks oon Pr0 !1! BTW, mahtaakon mennä edes läpi :curs: ???

Lyhyestä matikasta 28 pistettä ja ruottista jotai 158 poäng.

Enkku lähti 264 ja ruåtti 220. On muuten toi ruotsi ihan siinä ja siinä että kummalle kalistuu. Voin tunnustaa että kevyesti vi****aa jos tulee se huonompi kirjain sieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom