Ylivieskan kuntosalit

Eli, muutin tässä hetki sitten Ylivieskaan ja nyt olisi hakusessa kuntosali. Tiedän että täällä on ainakin Nautilus ja Kuntojumppis, mutta kumpi noista on parempi? Myös hintatiedot kiinnostaa, koska kuntojumppiksesta niitä ei ainakaan mistään löydy. Myöskin lisäravinteita täältä on melkoisen vaikeaa löytää, niihin voisin vinkkejä kaivata.

No kuntojumppis on varmaan halvempi mut mun mielestä kumpikaan nuista saleista ei ole mikään hirmuisen hyvä.onhan täällä sit noita pienempiä saleja(ei maksullisia tietääkseni),lisäravinteita löytyy ainaskin kärkkäiseltä ja s-marketista,ite ostin viimeks kärkkäiseltä weiderin power gaineria.

Kuntojumppis ehdottomasti! Ei ole halvempi, Nautilus on. Nautilus vaan on sellainen "laitesali" (ei penkkejä ym. vaan laitteet, tosin on siellä jotain käsipainoja ja yksi tankokin kuulemma nykyään) ja keskittyy enemmän aerobiseen. Riippuu siis mitä haet, mutta Kuntojumppis sopii voimailuun, Nautilus ei oikein. Eli ns. punttiksena Kuntojumppis on ehdoton täällä. Jonkin verran aerobistakin löytyy.

Weider-Power: Mun mielestäni Kuntojumppis on hyvinkin moitteeton punttiksena, löydätkö sinä selviä puutteita? Siellä on kuitenkin lähes kaikki mitä voimailija tarvitsee. Näin pienelle kaupungille todella hyvä mun mielestä.

Eli suosittelen Kuntojumppista lämpimästi :)

edit: Noista ilmaisista saleista täällä en tiedä juurikaan, yläasteen salilla yleisurheilijat ainakin käyneet, ei se mikään häävi mielestäni ole, tosin onhan siellä paljon perusjuttuja. Sitten Niemelänkylällä kuulemma joku korvemmassa, mutta sieltäkin puuttuu oleellista ja lienee myös aika pieni. Itse siis kuljen Kuntojumppiksella, joten multa voi kysyä siitä lisääkin ihan vapaasti.

Niin no ei kuntojumppiksessa ole oikeestaan mtn puutteita,vertasin vaan isompien kaupunkien saleihin.ei ole halvempi?paljonko muuten maksaa kuntojumppiksen vuosikortti?jos rupeaisin vakikävijäksi?ei Ylivieskalle kyllä isompaa punttista tarviikkaan.missä on tuo niemelänkylän sali?

Niin no ei kuntojumppiksessa ole oikeestaan mtn puutteita,vertasin vaan isompien kaupunkien saleihin.ei ole halvempi?paljonko muuten maksaa kuntojumppiksen vuosikortti?jos rupeaisin vakikävijäksi?ei Ylivieskalle kyllä isompaa punttista tarviikkaan.missä on tuo niemelänkylän sali?

Tietääkseni Nautilukseen on aika halpa vuosikortti, jotakin reilu 220€ muistaakseni. Kuntojumppikseen mun muistaakseni jotakin 260-300€ väliltä.

Isompiin kaupunkeihin on sinänsä huono verrata, kun monessa pienessä kaupungissa on vain onnettomia saleja. Kuntojumppiksen "miesten puoli" (huonosti sanottu, mutta kuten ruukataan sanoa) ei ole koolla pilattu, mutta sieltä löytyy lähes kaikki tarvittava. Asiakkaitakaan ei toki ole yhtä paljon kuin isomman kaupungin tunnetulla salilla.

En tiedä Niemelänkylän salista enempää.

onko muuten kuntojumppiksessa ikärajaa?Nautiluksessa on 16,kerran koitin käyä,ei päästetty :D mut laitteet tiiän.

No joo huono vertaus,sielläkö on sit miesten ja naisten puoli erikseen?kerran kävin laitteet tsekkaan mut sillon ei ollu rahaa ostaa vs.korttia.

No joo huono vertaus,sielläkö on sit miesten ja naisten puoli erikseen?kerran kävin laitteet tsekkaan mut sillon ei ollu rahaa ostaa vs.korttia.

Kuntojumppiksella on juu toisella puolella sellaset hienot laitteet ja toisella puolella vapaat painot, taljat ja peruslaitteita.

Ei ole ikärajaa tietääkseni, joskus näkynyt nuoria teinipoikiakin treenaamassa. Tai ainakin harjoittelemassa :). Aikoinani kävin jonkin verran 15-vuotiaana ysiluokalla.

Tässäpä linkki Nautiluksen sivuille.. http://www.nautilusgym.fi/kuntosalit/frames.html

Mitä tulee lisäravinteisiin, niin Kärkkäisen valikoima on selkeästi kattavin. Ass-Marketista ja Urheilusta & Lelusta löytyy myös jotain, mutta valikoima on aika suppea ja hintatasokin Kärkkäistä reilumpi. Keskustasta löytyy vielä lisäksi luontaistuotekauppa, jonka nimeä en valitettavasti muista. Sijaitseepi Juurikoskenkadulla.

Kuntojumppis ehdottomasti! Ei ole halvempi, Nautilus on. Nautilus vaan on sellainen "laitesali" (ei penkkejä ym. vaan laitteet, tosin on siellä jotain käsipainoja ja yksi tankokin kuulemma nykyään) ja keskittyy enemmän aerobiseen. Riippuu siis mitä haet, mutta Kuntojumppis sopii voimailuun, Nautilus ei oikein. Eli ns. punttiksena Kuntojumppis on ehdoton täällä. Jonkin verran aerobistakin löytyy.

Taitaa olla vanhentunutta tietoa sulla, nimittäin löytyy sieltä nautiluksesta nykyään vapaapainopuolikin. Ehdotan, että ketjun aloittaja käy itse tsiigailemassa molemmat salit läpi.

Nautilukseen on ainakin tehtävä vuoden mittainen sopimus, että se on paha miinus. Kuntojumppiksella tuli aikanaan treenattua jotain 7v. Varsinkin muutama vuosi sitten tehdyt uudet laitehankinnat ja remppa vei salia paljon eteenpäin. Hyvin siellä saa treenattua ja kaikki tarvittava löytyy. Ainut miinus on ehkä käsipainojen puute +50kg luokassa... Mitä nyt on näitä isojen kaupunkien saleja kierrellyt, niin minun mielestä kyllä kestää vertailun hyvin.

Taitaa olla vanhentunutta tietoa sulla, nimittäin löytyy sieltä nautiluksesta nykyään vapaapainopuolikin. Ehdotan, että ketjun aloittaja käy itse tsiigailemassa molemmat salit läpi.

Aah, sinne on sitten varmaan aika vasta tullut lisää. Juuri kaverilta kyselin, on siellä kyykkytelinettä ja penkkiäkin jo kuulemma. Käsipainojahan siellä aina on ollut ainakin jonkinlaisia.

Kumpaakin olen kokeillut ja omasta mielestäni kuntojumppis paljon parempi. Enemmän vaihtoehtoja kun ei ole pelkkiä laitteita.:rock:
Ja opiskelijalle puolen vuoden kortti maksaa muistaakseni 137€, sisältää sen magneetti kortin että pääsee joka päivä 6-21.

Itse käyn jumppiksella koska se on lähempänä ja sinne pääsee magneettikortilla reenaamaan millon haluaa. Onhan noita isojakin kavereita siirtyny Nautiluksen leiriin niin ehkäpä seki kannattais käydä katsastamassa. Sillon ku itse kävin kattomassa näytti se semmoselta vipuhelvetiltä ettei ollu puhettakaan :D

Lisäravinteita löytyy aika hyvin siitä keskustan luontaistuotekaupasta. Kärkkäiseltä myös.

Ylivieskan Kuntojumppis

Itse käyn jumppiksella koska se on lähempänä ja sinne pääsee magneettikortilla reenaamaan millon haluaa. Onhan noita isojakin kavereita siirtyny Nautiluksen leiriin niin ehkäpä seki kannattais käydä katsastamassa. Sillon ku itse kävin kattomassa näytti se semmoselta vipuhelvetiltä ettei ollu puhettakaan :D

Lisäravinteita löytyy aika hyvin siitä keskustan luontaistuotekaupasta. Kärkkäiseltä myös.

Kuntojumppiksella on tullut käytyä treenaamassa kun Ylivieskassa päin lomalla.
Salilla laitteita vanhoista uusiin. Toimiva hyvä sali. Nautilus salilla en ole käynyt joten siitä ei osaa sanoa.

Kuntojumppiksella treenasin alkuun, kun paikkakunnalla vielä asuin. Miinusta ehkä hieman pienehköstä vapaapainopuolesta, joka tarkoittaa yhtä kyykkyräkkiä ja käytännössä yhtä vetopaikkaa + penkit tietty.

Sittemmin siirryin kolistelemaan rautaa uimahallin/urheilutalon pikkusaliin, joka sijaitsi salin näyttämön takana. Semmoinen karu punttityrmä, josta löytyi kyykkytelineet, penkki, leuanvetopaikka, joku jalkaprässintapainen ja kasa rautaa. Kovin montaa henkeä sinne ei kerralla mahtunut treenaamaan, mutta muuten oikein mukava paikka. Hintaa oli viime vuonna 1€ / käynti. :thumbs:

Ite käyn kans Kuntojumppiksessa ja kyllä se on mulle kelvannut. Laitteita löytyy moneen lähtöön ja painojakin on ihan mukavasti sekä käsipainoissa että levypainoissa.
Tuo uimahallin/urheilutalon pikkusali, jonka grind toi esille, on kyllä sellanen paikka, että sinne menisin treenaan vasta pakon edessä. On meinaan kyllä sen verran hc paikka.

Terve.!

Tarvisin hieman tietoa Y-vieskan treenimestoista. Olen hetki sitten muuttanut kaupunkiin töiden takia ja pitäjässä asustelen syksyyn asti. Hakusessa olisi edullinen treenipaikka, jossa perustarpeet. esim tuo grindin mainitsema mesta. Onko kyseinen mesta vielä käytössä ja millon sinne pääsee.? Tutustuin jo noihin kaupallisiin paikkoihin, mutta niihin pitäisi sitoutua pidemmäksi aikaa ja lisäksi töiltä ehtisin käymään salilla vain 1-2 kertaa/viikko. tack

Sittemmin siirryin kolistelemaan rautaa uimahallin/urheilutalon pikkusaliin, joka sijaitsi salin näyttämön takana. Semmoinen karu punttityrmä, josta löytyi kyykkytelineet, penkki, leuanvetopaikka, joku jalkaprässintapainen ja kasa rautaa. Kovin montaa henkeä sinne ei kerralla mahtunut treenaamaan, mutta muuten oikein mukava paikka. Hintaa oli viime vuonna 1€ / käynti. :thumbs:

Tuli kanssa pari vuotta sitten treenattua tuolla muutaman kerran, kun oli töitä sillä suunnalla.
Parhaimmillan tais olla 4-5 äijää tossa kopissa ja haju oli mahtava :).

10275275.jpg

Back
Ylös Bottom