Ylimääräiset lisäravinteet

Onko kukaan muu löytänyt mitään ylimääräisiä "juttuja" lisäravinnepurkeista/pusseista? Kaverilla oli kerran Fastin kreatiinipurkissa mutteri. Kai Fastin tehtaalla ajateltiin että ylimääräinen "rauta" parantaa tuotteen menekkiä. :D Näin mielestäni myös että joku sanoi täällä että hänellä oli mato jossain makeutusainepurkissa. Onneks ei oo omalle kohdalle sattunut vaikken kyllä tiedä mitä oon syönyt kun harvemmin tarkasti tötsien sisältöä tarkastelen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse löysin Stack 2 -purkista pahanhajuisen levynpalasen. Sellasen tumman, n. 2 neliösentin laakin, joka haisi voimakkaasti ammoniakille tms. . Avasin yhden kapselin ja voisin väittää että levy on sitä itteään eli efedraa..?

Ois voinu lähteä kivat kicksit, jos oisin vahingossa tempassu tollasen 10g palan nieluun...

:confused:

Originally posted by PorinKarhu
Näin mielestäni myös että joku sanoi täällä että hänellä oli mato jossain makeutusainepurkissa
Mitähän ihmettä mato makeutusainepurkissa tekisi?

Jauhomatoja tulee käsittääkseni kaikkiin jauhoihin jos antaa tarpeeksi kauan seisoa :) Kivoja ylläreitä! Ei oo onneks omalle kohdalle sattunu.

Näistä matohommista oli joskus juttua, itellä tais olla US-Bulk-pönttöön, ku oli kiivenny jotain matoja. Tai siis pönttö oli avaamaton... Aikaa on kohtuu paljon, muista enää tarkkaan miten meni, mutta olin ostanu Bulkkia paljon, kun halvalla sai, ja sitten se joutui odottelemaan aika kauan...

Re: Re: Re: Ylimääräiset lisäravinteet

Originally posted by Kipi I
Minulla oli sokerimato FASTIN sweet-c paketis :urjo:

olitko edes valmistajaan yhteydessä, vois saada jauhoja hyvitykseks kun tavarasta löytyy ylimääräistä. Jos mun jauhoista löytys mato tai mutteri niin varmasti valittasin:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom