Ylimääräisestä ihosta eroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jpi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jpi

Aloitin puolisen vuotta sitten rankan treenin ja tiukan ruokavalion ja olen onnistunut laskemaan rasvaprosenttinen haluamalle tasolle, mutta ongelmanani on ylimääräinen iho. Varsinkin tuossa mahan kohdalla tuntuu ihoa olevan enemmän kuin tarpeeksi (siitä suurinosa rasvasta onkin lähtenyt).

Onko mitään hyvää keinoa saada ihoa "vetäytymään" tai kiristymään? Lisää rasvanpolttolenkkeilyä vai tiukkaa vatsatreeniä?

En nyt ole mikään expertti, mutta et kertonut paljonko laihdutit. Jos olet laiduttanut paljon, niin tuosta ylimääräisestä nahkasta et pääse eroon kuin kirurgin avulla. Ajanmyötä nahka kiristyy, mutta et välttämättä siltikään saa superkireetä(tm) pyykkilautaa itsellesi. Tietenkin lihasten kasvattelukin auttaa, mutta taas kerran mahan kohdalla saa olla melkoiset vatsalihakset että kovan kovan laihduttamisen jälkeen saist oikein kireän pyykkilaudan. Korjatkaa, jos olen väärässä. :)

Ei tässä puhuta kuin 5~ kilosta (84kg -> 77kg). Niinkuin sanoin olen treenannu samalla eli lihastakin tullut varmasti lisää. Venymäjälkiä tms. ei vatsan kohdalla näy, mutta sen verran sieltä läskiä on kuitenkin lähtenyt, että iho on jäänyt löysäksi.

Ite oon paininu jossain määrin saman ongelman kanssa. 5% sitten, jossain 15%rasvoissa tuli manailtua, että jossei tota nahkaa ois tossa ni ois jo revityn kireen näkönen. Kummasti se nahka on kuitenkin siitä lähteny kiristymään ku on sitä läskiäkin sieltä sisältä kadonnu. Eli siis itellä ei ainakaan n. vuodessa tuntunu se nahka häviämän mihinkään pelkästään ns. ajan myötä, vaan muutos rupes näkymään kun sitä rasvaa karsitaan oikeen urakalla sieltä nahan alta.

kohtis sanoi:
Ite oon paininu jossain määrin saman ongelman kanssa. 5% sitten, jossain 15%rasvoissa tuli manailtua, että jossei tota nahkaa ois tossa ni ois jo revityn kireen näkönen. Kummasti se nahka on kuitenkin siitä lähteny kiristymään ku on sitä läskiäkin sieltä sisältä kadonnu. Eli siis itellä ei ainakaan n. vuodessa tuntunu se nahka häviämän mihinkään pelkästään ns. ajan myötä, vaan muutos rupes näkymään kun sitä rasvaa karsitaan oikeen urakalla sieltä nahan alta.

Eli lisää treeniä ja rasvanpolttelua? Tietääkö kukaan ihan lääketieteellisesti mitä ylimääräiselle nahalle tapahtuu ja voiko prosessia nopeuttaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom