Ylilyönti Podcast

Mitä tulee suomalaiskamppailijoihin elokuvissa, niin Dolph Lundgren on sen tason viihdeammattilainen, että hänen menestyksensä saattaa jäädä Marcus Vänttiseltä toistamatta, vaikka ulkonäön ja urheilullisten saavutusten osalta herrat ovatkin suunnilleen samalla viivalla.

View: https://www.youtube.com/watch?v=mHtatY7bOUY&t=60s

Drago on kyllä kova jätkä! Eikö ollut Grace Jones seksiorja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä jakso. Meinaako Ylilyönnin jätkät lähteä maaliskuussa Lontoon UFC-iltaa katsomaan?
Kiitti! Kyllä mulla ainakin olisi kiinnostusta palata aktiivisempaan ufc-tapahtumien kiertämiseen ja Lontoo hyvin sopisi siihen. Lontoossa voidaan taas pitää ylilyönti-perheen kokoontuminen. Veikkaisin että CW järkkää illan Indigossa perjantaina lämppäriksi.

Ok, itse ostin kaverin kanssa jo lentolipun. En tiedä muistatko, mut istuttiin vierekkäin lentokoneessa UFC 286:n jälkeen. Ilmotteletko täällä pakkiksella tosta ylilyöntiperheen kokouksesta niin tullaan paikalle? 😀

Ok, itse ostin kaverin kanssa jo lentolipun. En tiedä muistatko, mut istuttiin vierekkäin lentokoneessa UFC 286:n jälkeen. Ilmotteletko täällä pakkiksella tosta ylilyöntiperheen kokouksesta niin tullaan paikalle? 😀
Niin olikin! Varmasti ainakin podcastissa ja somessa kokoontumista puffataan jos on tulossa. Ja jos muistan niin toki myös tänne!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom