Ylilyönti Podcast

Meta title: 💥 Ylilyönti Podcast – Suomen kovin vapaaottelupodcast joka ei kiertele eikä kaunistele

Meta description: Keskustelua Ylilyönnin jaksoista, kommenteista, vierailijoista ja UFC/SMMA-analyyseistä – mitä mietteitä viimeisimmät jaksot herättivät?**

Hyvä jakso. Meinaako Ylilyönnin jätkät lähteä maaliskuussa Lontoon UFC-iltaa katsomaan?
Kiitti! Kyllä mulla ainakin olisi kiinnostusta palata aktiivisempaan ufc-tapahtumien kiertämiseen ja Lontoo hyvin sopisi siihen. Lontoossa voidaan taas pitää ylilyönti-perheen kokoontuminen. Veikkaisin että CW järkkää illan Indigossa perjantaina lämppäriksi.

Ok, itse ostin kaverin kanssa jo lentolipun. En tiedä muistatko, mut istuttiin vierekkäin lentokoneessa UFC 286:n jälkeen. Ilmotteletko täällä pakkiksella tosta ylilyöntiperheen kokouksesta niin tullaan paikalle? 😀

Ok, itse ostin kaverin kanssa jo lentolipun. En tiedä muistatko, mut istuttiin vierekkäin lentokoneessa UFC 286:n jälkeen. Ilmotteletko täällä pakkiksella tosta ylilyöntiperheen kokouksesta niin tullaan paikalle? 😀
Niin olikin! Varmasti ainakin podcastissa ja somessa kokoontumista puffataan jos on tulossa. Ja jos muistan niin toki myös tänne!

Back
Ylös Bottom