Ylilyönti Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@jaakkod Tuleeko tänään liveä?
Siis Cagesta? Oltiin paikan päällä ja kuvailtiin haastiksia. Ne tulee alkuviikosta ulos.

Vai tarkoititko UFC seurantaa? Ei valitettavasti pysty valvomaan enempää. Vasta kotiuduttu ja matskut kultsalta purettu. Pakko koisaa. Sori. Pääottelu kyllä kiinnostaa kovasti.
 
Ihme elitisti tosta Dahlbackastakin tullu, kun Dong - Simon vetää suun mutruun
Mä luulen että olen aina ollut elitisti! Hyvä matsi toi on mutta koko iltama on nimien valossa vaatimaton UFC:n standardeilla.

-Sir Jaakko von Dahlbacka
 
Ei Ylilyönnin omaa tuotantoa, mutta laitetaan tänne.


View: https://www.youtube.com/watch?v=AbbClQUEMMY

Immulla sen verran iso seuraajakunta, että toivottavasti tällaisten juttujen kautta myös Ylilyönnin hommat ja suomalainen kamppailuskene yleisesti saisi edes pientä lisänostetta ja uusia seuraajia.

Ja esim. näiden Pynnösten ja Blomfeltien osallistaminen on tosi hyvä juttu myös, @jaakkod selvästi ottanut asiakseen levittää suomalaisen kamppailu-urheilun ilosanomaa. Hyvää työtä 👍
 
Immulla sen verran iso seuraajakunta, että toivottavasti tällaisten juttujen kautta myös Ylilyönnin hommat ja suomalainen kamppailuskene yleisesti saisi edes pientä lisänostetta ja uusia seuraajia.

Ja esim. näiden Pynnösten ja Blomfeltien osallistaminen on tosi hyvä juttu myös, @jaakkod selvästi ottanut asiakseen levittää suomalaisen kamppailu-urheilun ilosanomaa. Hyvää työtä 👍
Kiitti! Suomalainen kamppailu-urheilu ansaitsee kaiken mahdollisen ja mahdottomankin huomion ja arvostuksen. Mieluusti kannan meidän yhteistä soihtua ja heilutan lippua niin urheilijat ja ylipäätään lajit sekä lajin parissa toimivat saisi vähän paremmat mahkut tehdä työtään. Ja itsekkäästi ajateltuna pystyn kamppailun saralla tehdyllä duunilla jotenkin maksaa vuokran ja ostaa vähän sapuskaa. Kaikki voittaa!
 
Aika rohkeesti olette viemässä jo Haneyta Tankkia vastaan vaikka Haneylla on ottelu kohta puolin Lomachenkoa vastaan. En pitäis sitä leikkiä itsestään selvyytenä ☺
 
Aika rohkeesti olette viemässä jo Haneyta Tankkia vastaan vaikka Haneylla on ottelu kohta puolin Lomachenkoa vastaan. En pitäis sitä leikkiä itsestään selvyytenä ☺
Mulle kyllä kelpaisi Loman voitto enemmän kuin hyvin. Loma on tossa painoluokassa auttamatta pieni joten suurta ennakkosuosikin viittaa en uskalla hänen hartioille laittaa.
 
Back
Ylös Bottom