AndyS
Mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä muista tollasta. Varmaan olin pukkarissa tai jotain.Miten niin ei ole Dahlbackka nähnyt kun joku laskee alleen? Etkö nähnyt, kun Suvi niin teki silloin kun Cagessa jäi sen nuoren brassimimmin triangeliin?
Siellä ei ollut tätä mainittua ammattitaitoa kameramiehillä. 20 sekuntia vähintään zoomattiin tuotokseenEn kyllä muista tollasta. Varmaan olin pukkarissa tai jotain.
Siis Cagesta? Oltiin paikan päällä ja kuvailtiin haastiksia. Ne tulee alkuviikosta ulos.@jaakkod Tuleeko tänään liveä?
Mä luulen että olen aina ollut elitisti! Hyvä matsi toi on mutta koko iltama on nimien valossa vaatimaton UFC:n standardeilla.Ihme elitisti tosta Dahlbackastakin tullu, kun Dong - Simon vetää suun mutruun
Ei Ylilyönnin omaa tuotantoa, mutta laitetaan tänne.
View: https://www.youtube.com/watch?v=AbbClQUEMMY
Kiitti! Suomalainen kamppailu-urheilu ansaitsee kaiken mahdollisen ja mahdottomankin huomion ja arvostuksen. Mieluusti kannan meidän yhteistä soihtua ja heilutan lippua niin urheilijat ja ylipäätään lajit sekä lajin parissa toimivat saisi vähän paremmat mahkut tehdä työtään. Ja itsekkäästi ajateltuna pystyn kamppailun saralla tehdyllä duunilla jotenkin maksaa vuokran ja ostaa vähän sapuskaa. Kaikki voittaa!Immulla sen verran iso seuraajakunta, että toivottavasti tällaisten juttujen kautta myös Ylilyönnin hommat ja suomalainen kamppailuskene yleisesti saisi edes pientä lisänostetta ja uusia seuraajia.
Ja esim. näiden Pynnösten ja Blomfeltien osallistaminen on tosi hyvä juttu myös, @jaakkod selvästi ottanut asiakseen levittää suomalaisen kamppailu-urheilun ilosanomaa. Hyvää työtä
Mulle kyllä kelpaisi Loman voitto enemmän kuin hyvin. Loma on tossa painoluokassa auttamatta pieni joten suurta ennakkosuosikin viittaa en uskalla hänen hartioille laittaa.Aika rohkeesti olette viemässä jo Haneyta Tankkia vastaan vaikka Haneylla on ottelu kohta puolin Lomachenkoa vastaan. En pitäis sitä leikkiä itsestään selvyytenä ☺