Ylikunto

Meta title: 🔥 YLIKUNTO – KUN KONE HYYTYY KESKEN KOVIMMAN AJON 🔥

Meta description: Ylikunto hiipii salakavalasti: treeni kulkee, kunnes ei kulje enää. Väsymys, hermoston ylikuorma ja motivaation romahtaminen iskevät yhtä aikaa...

Ainakin täällä pystyt kertomaan asioista avoimesti ja itse tiedostat ongelmasi, mikä on hyvä. Itse ehdotan, että aloitat ihan pienistä teoista. Esimerkiksi päätät, että huomenna jätät treenit väliin ja tuut töistä/koulusta mäkkärin/hesen kautta himaan. Ja siitä et sitten tingi. Yhden päivän jaksat varmasti zempata! Kun on saanut muutoksen alulle niin sen jatkaminen on sitten paljon helpomapaa.

Ainakin täällä pystyt kertomaan asioista avoimesti ja itse tiedostat ongelmasi, mikä on hyvä. Itse ehdotan, että aloitat ihan pienistä teoista. Esimerkiksi päätät, että huomenna jätät treenit väliin ja tuut töistä/koulusta mäkkärin/hesen kautta himaan. Ja siitä et sitten tingi. Yhden päivän jaksat varmasti zempata! Kun on saanut muutoksen alulle niin sen jatkaminen on sitten paljon helpomapaa.

Tai vaihtoehtoisesti tekee itse jotain hyvää ruokaa ja jättää nuo heset ja mäkkärit pois.

Tai vaihtoehtoisesti tekee itse jotain hyvää ruokaa ja jättää nuo heset ja mäkkärit pois.
Tuo olisi tottakai parempi idea, mutta jos on pari vuotta päivittäin laskenut makrot, niin veikkaanpa ettei hän vielä pysty laittamaan ruokaa ilman että alitajuntaisesti kyttäisi kaloreita.

Ja tosiaan voisi ottaa kaikesta urheilusta taukoa.
Korjasin vähän. Mutta edelleen tärkeintä on, että et jää asian kanssa yksin. Kirjoittele tänne sitten kun olet saanut vähän asiaa etenemään ja päässyt jonkun kanssa juttelemaan, koska ihan normaalia tuo sinunkaan tekeminen ei vielä ole.

Ylivoimaisesti pisin treenitauko mulla pitkään aikaan takana ja jatkuu vielä siis. Viikko ollaan oltu treenamatta ja ainoa fyysinen aktiviteetti on ollut yliopistoon ja kauppaan kävely/pyöräily. Sekä venyttely/putkirullausta hieman.

Olotilassa on kyllä vielä parantamisen varaa. Kävely tuntuu raskaalle, sillä jalat ovat kuin betonia, mitä ne ovat olleet jo pitkän aikaa. Myös lihaskipuja on jaloissa vieläkin. Yöunet ovat heikonlaatuiset, eikä nukahtamisesta veinaa oikein tulla mitään. Yöhikoilut ovat myös jatkuneet, hikoilen siis ihan naurettavan paljon öisin, mikä on kummallista, sillä yleensä en hikoile paljoakaan.
Kaloreita en ole myöskään laskenut, ruokahalun mukaan ollaan menty. Eipä auta varmaan tässä hirveästi rasvankertymisestä stressaamaan, kun sitä ollaan tehty ihan liian kaun jo. Saanut vihdoin menemään omaankin päähän enemmän mentaliteettiä, että ensin kroppa ja aineenvaihdunta edes jotenkin toimimaan ja sitten alkaa sitä sen mahdollista muokkaamista miettimään. Labrakokeita mulla on veriarvoista, hormoneista jne 3 vuoden ajalta. Päin persettä mennään siellä, joten pitäisi tosissaan alkaa ravitsemaan kroppaa kunnolla, vaikka nyt ei tulekkaan liikuntaa.
Tosiaan ei varmaan kilo tai pari tekisi mulle pahaa, kun mittaa on vain 173cm/59kg.

Jos tää tästä ajan kanssa...

Perustelen mitä? Onhan monen videossa esiintyvän tyypin douppaaminen ihan yleisesti tiedossa jos bodyskeneä yhtään seuraa.

Itelle ei muutenkaan aukea muka hauskojen hardcoremotivationxxl-bodybuilding4life- videoiden joiden informaatioarvo on nolla postaaminen johonki ylikunto ketjuun.

Perustelen mitä? Onhan monen videossa esiintyvän tyypin douppaaminen ihan yleisesti tiedossa jos bodyskeneä yhtään seuraa.

Itelle ei muutenkaan aukea muka hauskojen hardcoremotivationxxl-bodybuilding4life- videoiden joiden informaatioarvo on nolla postaaminen johonki ylikunto ketjuun.

Tuossakin videossa esiintyy Kai Green, väitätkö että hän douppaa ja kisaa samaan aikaan? Ja tuossa puhuttiin asiaakin, moni luulee että kun kroppa tuntuu väsyneeltä ja vähän jos jostain kolottaa, niin ollaan ylikunnossa, jotkut jopa "ylpeilevät", että treenaa niin kovaa, että on ylikunnossa.. Moni bodaajakin on sanonut, että niin kauan kun syö hyvin, ei voi "päästä" ylikuntoon, että se vaatii pitkän ajanjakson miinus kaloreilla.

[QUOTE=Jezeli;4823623]Tuossakin videossa esiintyy Kai Green, väitätkö että hän douppaa ja kisaa samaan aikaan? Ja tuossa puhuttiin asiaakin, moni luulee että kun kroppa tuntuu väsyneeltä ja vähän jos jostain kolottaa, niin ollaan ylikunnossa, jotkut jopa "ylpeilevät", että treenaa niin kovaa, että on ylikunnossa.. Moni bodaajakin on sanonut, että niin kauan kun syö hyvin, ei voi "päästä" ylikuntoon, että se vaatii pitkän ajanjakson miinus kaloreilla.[/QUOTE]

:D Kyllä, minäkin ja suurinosa ihmisistä väittää noin. Paikallisella nesteellä puhuivat lauantai aamuna asiasta. Bodaajat on asia erikseen juurikin tuon kemikaalisopan takia.

ylikunto ilmiönä vaikuttaa natuun ja aineiden käyttäjään samalla lailla, mutta kynnys ylikuntoon on lääkityllä paljon korkeampi kuin natulla.
Doppaaja palautuu paljon nopeammin, enemmän treeniä ja kehitystä.

ylikunto ilmiönä vaikuttaa natuun ja aineiden käyttäjään samalla lailla, mutta kynnys ylikuntoon on lääkityllä paljon korkeampi kuin natulla.
Doppaaja palautuu paljon nopeammin, enemmän treeniä ja kehitystä.

Sherlock :wtf: Myrkyillä palautuu myös ylirasitus ja ylikuntotiloista nopeammi.

todellakin. Tässä ketjussa on jauhettu 50 sivun verran ylikunnosta ja porukka on postaillut tutkimustuloksia ja omia kokemuksia aiheesta, silti joku aina tulee ja keksii linkittää jonkun roinaajan ylimielisen videon jossa kerrotaan yksioikoisesti kolmella lauseella ettei koko ylikuntoa ole mitätöiden kaikki vuosien tutkimukset ja ihmisten kokemukset..

nää videot on aina semmosia missä joku hardcoreGymAttitude-laatikkoleuka selittää suu vaahdossa kliseitä että "theres no overtraining, only undereating.." jne... soopaa
homman uskottavuutta tehostetaan fläppitaululla johon piirretään vähän stressi-eustressi-käyrää ja pari ranskalaista viivaa ja näytetään että kirjojakin on luettu aiheen saralta.

Ei tehdä tästä ketjusta samanlaista juupas - eipäs-taistelua mitä 90% pakkotoiston ketjuista on.

Se, että postaat videon jostain testoghguttikasasta on tälle ketjulle melko epäolennaista, kun täällä 0% ittensä ylikuntoon ajaneista on onnistunut tekemään sen pelkällä salilla käymisellä. Toki aiheeseen liittyvät videot voi olla mielenkiintoisia, mutta esim. jezelin linkkaamassa videossa ei ollut yhtäkään henkilöä kuvassa, joka käyttäisi roinaan alle 50k$ vuodessa.

Tuossakin videossa esiintyy Kai Green, väitätkö että hän douppaa ja kisaa samaan aikaan?

En tiedä onko tässä kirjotusvirhe vai mikä, mutta jos joku väittää, että Pro-ukot EI douppaa vuoden ympäri niin ehkä pieni reality check olisi paikallaa, ei millään pahalla.

En tiedä onko tässä kirjotusvirhe vai mikä, mutta jos joku väittää, että Pro-ukot EI douppaa vuoden ympäri niin ehkä pieni reality check olisi paikallaa, ei millään pahalla.

Tässä taustatietoa jossa käsitellään nimenomaan Greenin douppaamista ja lopussa lukee: "There is no proof Kai Greene used steroids or any other drugs." Ei ole todisteita, että Green käyttäisi steroideja tai muita aineita. Testejä tehty, todisteita ei löydetty :)

Tässä taustatietoa jossa käsitellään nimenomaan Greenin douppaamista ja lopussa lukee: "There is no proof Kai Greene used steroids or any other drugs." Ei ole todisteita, että Green käyttäisi steroideja tai muita aineita. Testejä tehty, todisteita ei löydetty :)

Okei, mä en ala väittelemään. Saat uskoa mitä haluat. Kai Greene tosin kilpailee lajissa, jossa ei ole testausta.

Mut pakko kysyä, siis oletko sitä mieltä, että Kai Greene on täysin natu?:)

Okei, mä en ala väittelemään. Saat uskoa mitä haluat. Kai Greene tosin kilpailee lajissa, jossa ei ole testausta.

Mut pakko kysyä, siis oletko sitä mieltä, että Kai Greene on täysin natu?:)

Onko sillä väliä, mitä mieltä minä olen, kun tuossa on tietoa joltain, joka tietää :)

Tuo linkki on pelkkää spekulaatiota, ei mitään faktaa. Et voi siis absoluuttisesti poissulkea Kain aineiden käytön mahdollisuutta.
En minäkään pysty absoluuttisesti todistamaan, että Kai douppaa, vaikka niin uskonkin. Pidän aineiden käyttöä kuitenkin hyvin todennäköisenä, kun ottaa huomioon kuinka moni ammattibodari, esim. Arska, on myöntänyt aineiden käytön. Induction 101. Mutta ei siitä enempää, tässä oli jo tarpeeksi offtopicia.

Ja tietysti on väliä mitä mieltä on, miksi muuten tulla tänne keskustelemaan?

pakko myöntää välillä itsekkin miettii onko kaikki kiinni korvien välistä, mikä on '' ylikunto'' vielä en ole edes itse saanut vaivaan kunnon inffoa oma lääkäri ollut kiireinen mutta keskiviikkona avaudun ja kerron kaiken mahdollisen.
Itse siis ollut '' ylikunnon'' vai millä nimellä sitä uskaltaa kutsua vankina vuosia jo, noin 4-5kk pysynyt levossa , tuli toissa päivänä käytyä potkimassa palloa ja olo on taas surkea. Kuinka tästä päästään pois!?

Back
Ylös Bottom