Allekirjoitan joka sanan; on vain selkeästi helpompi sanoa "älä stressaa", kuin toteuttaa sitä...Itselläni on suuri osa oireista palanneet kesän jälkeen, vaikka koin olevani nin parantunut ja terve, enkä enää stressaa. Stressaanhan minä, sen kertovat stressihormonitasotkin. Mutta miten olla stressaamatta?? Ja omalla kohdallani ainakin kysymys on ilman muuta sekä fyysisen että psyykkisen ylikuormituksen tulosta. fyysisesti lepään nyt, mutta stressaan siitä että joudun olemaan treenitauolla... :wtf: Yritys siis jatkukoon, olen päättänyt ettei kroppa enää joudu kärsimään kuten kärsi keväällä.
Tiuskis: anteeksi kun vastauksessa kesti, juttu taitaa olla vähän pitkä ja arkaluontoinen tänne, mutta jos kanava keksitään niin mielelläni tarinani jaan!
Tuo. Itselläkin se treenaus oli jotenkin niin pakonomaista, että muu jäi taka-alalle. Uskon, etten olisi tässä tilanteessa, jos mulla olisi ollut elämässä jotain muutakin kuin vain treenaus ja opiskelut. Stressistä toiseen. Vaikka olin mukana mm. kiltatoiminnassa jonkin verran, olisin tarvinnut vielä jotain ei-liikunnallista vastapainoa. Treenaus jäi, tuli hetkellinen helpotus, mutta siirsin sitten kaiken huomion kouluhommiin (pitää olla hyvä jossain) ja poltin itteni hiljalleen loppuun. Enkä edes oikein tajunnut sitä ennen valmistumista, mietin vaan, että miksi tää valmistuminen ei tunnu missään.
Itselläni on suuri osa oireista palanneet kesän jälkeen, vaikka koin olevani nin parantunut ja terve, enkä enää stressaa. Stressaanhan minä, sen kertovat stressihormonitasotkin. Mutta miten olla stressaamatta?? Ja omalla kohdallani ainakin kysymys on ilman muuta sekä fyysisen että psyykkisen ylikuormituksen tulosta. fyysisesti lepään nyt, mutta stressaan siitä että joudun olemaan treenitauolla... :wtf: Yritys siis jatkukoon, olen päättänyt ettei kroppa enää joudu kärsimään kuten kärsi keväällä.