Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aleley sanoi:Tuo mukataide on vähän ihmeellinen käsite, voisiko joku valaista mitä se käytännössä tarkoittaa? Taiteen ensisijainen tarkoitus on välittää/herättää tunteita, tai tälläisen kuvan minä olen saanut. Miten sitä voi tehdä vain mukamas?
Rontto sanoi:Robbie tuntuu toimivan livenä hyvin, tullu dvd:ltä katottua. Esiintymis taidon perusteella ymmärtää jätkän suosion hyvin.

Harvoin olen repeillyt koneen ääressä mutta nyt oli pakko!Reeenari sanoi:Anssi Kela biisintekijänä ja perusnegatiivisen suomalaisen synkänpuhuvan paskajollotuksen edustajana:
"Kuka oon, mihin meen, olen jäänyt satimeen"
"...sisään astelee Niklas Heikkinen, kaveri lapsuuden leikkien"
En minä ainakaan jaksa kuunnella loputtomiin, kun kaveri käy läpi kaikkien Nummelassa asuvien juoppojen ja huono-osaisten asiat seuraavalla reseptillä: laittaa muutaman nimen, kertoo miten päin vittua niillä menee ja miten toivo on mennyt. Sitten kokoaa näitä keskimäärin kolmesta onnettomasta kertovia juttuja noin 12 kappaleen levyksi. Sitähän se on ollut mikanfaijanbemarista asti. Samaa paskaa. Kuunnelkaa vaikka, jos pystytte. Minä en pysty.![]()

-Marchi- sanoi:Reenari, erinomainen posti.
Lisäisin siihen vielä sen, kuinka CMX:n fanit käyttäytyvät, ihmiset, jotka luulevat olevansa aina parempia kuin muut, vaikka tosiasiassa kaikki tuijottavat vain epäuskoisena heille.
Emmä osaa tätä sen paremmin sanoa, mutta joka ikinen CMX fani jonka mä tunnen, on jotakuinkin aika PÄLLI. Siinä sulle tekotaiteellisuutta.
Itse tekotaiteellisuudella sitten taas tarkoitan taidetta, jota ihmiset ilman taiteellisuutta tekevät ollakseen taiteilijoita, vaikkeivat sitä oikeasti ole. Yleensä he vain sokaisevat itsensä omilla liirumlaruneillaan tai paskakasoillaan, ja onnistuvat samalla huijaamaan joitakuita harvoja samantapaisia heikkomielisiä tyhjäpäitä ihailemaan touhujansa.
Se on tekotaiteellisuutta.
MC Aropupu sanoi:Ja entäs ne biisit sitten? Tuleeko mieleen yhtään hyvää Madonnan biisiä?

mermeliini sanoi:Ja The Doors---hirveää hapoissa tehtyä sekamelskaa--ok, pari kuunneltavaa biisiä mutta mihin perustuu tämän bändin legendaarinen maine?menee vähän yli..