Yliarvostetuin artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tuolla vuoden metallilevy-tredissä mieleen tämmöinen: System Of A Down.

Hyvin soitettua, laulajankin kyvyt tasoa "ihan kohtis", mutta musan koukut, sanoitukset ja kokonaisanti täyttä paskaa. Moni tuttu vielä kohisee tällaisesta sonnasta. En saatan ymmärrä kuinka joku voi tolla saastetta ja hoilausta kuunnella. Agrea siinä ei ole kun tollaset pilipalijätkät rämpyttelee ja mölisee, sävelkulku ei ole mukaansatempaavaa, väkisin yritetty maanisuuskin on lähinnä tylsää ja pintapuolista.
Vittu toivottavasti tämä paska menee pois muodista yhtä nopesti kun Limp Bizkitit ja muut sielunveljensä, eli wannabe-muka-agre-persläpi-teininlämmittelijät.

RRKalle sanoi:

Hyvin soitettua, laulajankin kyvyt tasoa "ihan kohtis", mutta musan koukut, sanoitukset ja kokonaisanti täyttä paskaa. Moni tuttu vielä kohisee tällaisesta sonnasta. En saatan ymmärrä kuinka joku voi tolla saastetta ja hoilausta kuunnella. Agrea siinä ei ole kun tollaset pilipalijätkät rämpyttelee ja mölisee, sävelkulku ei ole mukaansatempaavaa, väkisin yritetty maanisuuskin on lähinnä tylsää ja pintapuolista.
Vittu toivottavasti tämä paska menee pois muodista yhtä nopesti kun Limp Bizkitit ja muut sielunveljensä, eli wannabe-muka-agre-persläpi-teininlämmittelijät.

joo ei toi Systen of a Down oo minunkaan suosikkeja.....Jouk siinä vaan mättää:kippis1:

-ville- sanoi:
joo ei toi Systen of a Down oo minunkaan suosikkeja.....Jouk siinä vaan mättää:kippis1:

:kippis1:

Jeou, ja sitä vielä tituuleerataan uudeksi megabändiksi ja niitten uuta levyä metallin klassikoksi.

:wall:

RRKalle sanoi:

Aivan amaa mieltä. Ei mee kaaliin toi ujellus, ei sitten millään.
U2:sesta sama juttu, kaikki siitä tykkää, mut en tajuu miksi, mut se ei sentään vituta niinku toi SOAD.

sä puhut ujelluksesta ja samalla kuuntelet samalla hymyssä suin axl rosen "laulua"...axl voisin kyllä nimetä yliarvostetuksi artistiksi,sen vinkuminen käy korviin,ihan hirveetä.mutta koska biisit on niin timantteja niin pakko kuunnella :D

vinkumisesta puheenollen, The Darkness on vahvasti overrated orchestra.esim. pari svensibändiä tekee paljon parempaa "stadionrokkia" kuin darknessit ikinä

Teillä oon vaan paska musiikkimaku kun ette ymmärrä hyvän päälle :D :jahas:

Kai tämäkin voi laskea yliarvostamiseksi: vituttaa kun aina välillä jos sanoo pitävänsä jostain bändistä/artistista, niin joku peelo tulee kuittailemaan että "kuule se ja se ukko on ton genren kummisetä ja ilman sen legendaarista vääntöä diipa daapa toi sun paskabändis ei olis listoilla kun se mun idoli oli edelläkävijä hei". Että mitä sitten? Kyllä kai nyt kuka tahansa tajuaa että vaikutteita otetaan ja sitä rataa, mutta ei tartte tulla esittämään jotain katu-uskottavaa ja saatanan musiikkigurua sillä että kuuntelet sitä vanhempaa etkä jalostettua versiota. Jos mä vaan en tykkää siitä vitun edelläkävijästä häh?

Ja tiedän kyllä että ei saisi käyttää sanaa "peelo".

Edit x 2 typoja

Enpä jaksanut selata löytyikö täältä jo Mariah Carey, mutta kyllä on niin raivostuttavaa huokailua sen biisit täynnä ja tuntuu että ne on musavideot ja vaatteiden vähyys, millä tuo emäntä on pinnalle päässyt. Kuulemma hänellä on upea ääni oikeasti, mutta miksi perskutarallaa pitää kaikki biisit olla sellaisia naukumisia ja huokailuja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua vituttaa suunnattomasto Darknessin ja Queenin vertaileminen. Darkness ei ole lähelläkään Queeniä. Hirveetä sontaa tuo Darkness, ja ainut yhdistävä Queeniin on sama tuottaja.
Jos väittää Darknessia Queeniksi ei näemmä ole koskaan Queenia kuullutkaan.

Alec, emmä tajuu miks Axlin ääni ois nii huono... Siihen tottuu... Siinä äänessä on asennetta... Tai siis oli.

Pulla sanoi:
No jos nyt otetaan esimerkiksi pari piisia jotka kaikki varmasti on kuullut. Pista vaikka Daruden Sandstorm soimaan ensiksi ja siihen peraan 50centin mika tahansa kappale (samaltahan ne kuulostavat joten valitse mika vaan). Teknossa on sentaan jotain vaihtelua ja se on sellaista menomusaa. Rap-musa kaikessa paskuudessaan on sita samaa shaissea piisista toiseen, kerrotaan saman "pum tsih pu pum pum tsih" -beatin soidessa taustalla.

Sen verran on kylla annettava esim. Eminemille ja Outkastille krediittia etta kappaleissa on havaittavissa jonkinsortin vaihtelua mutta em. 50cent on sita kaikkein epauskottavinta "i-really-wanna-be-a-gangsta"-kakkaa. ota nyt esim 3 uusinta piisia ko. jampalta ja kuuntele paljonko piisi vaihtelee...

Oletko sattumoisin nahnyt 50Centin leffan Get Rich or Die Tryin? Siita kylla irtoaa hyvat naurut vaikka rappia yli 2/3 kuuntelemastani musiikista onkin. Eminemille kylla heruu multa krediitit, mutta 50cent alkaa olemaan jo vahan turhan paljon. Twista, 2pac ja Eminem varmaan saa eniten krediittia taaltapain rappaajista, suomalaisista ehka Avain.

Mun mielestä se Eminemin iniseminen on aivan kauheata! Eihän sitä voi kutsua laulajaksi kun se ei osaa ees laulaa..:urjo: voih että mä inhoan..!

kumma ku tuli otsikosta heti system of a down mieleen:lol2: onhan noita räppäreita, riittää ku riippuu dollari ketjut kaulassa ja on amis viikset(fabolous) tai jotain sinne päin:)

Kuki sanoi:
Enpä jaksanut selata löytyikö täältä jo Mariah Carey, mutta kyllä on niin raivostuttavaa huokailua sen biisit täynnä ja tuntuu että ne on musavideot ja vaatteiden vähyys, millä tuo emäntä on pinnalle päässyt. Kuulemma hänellä on upea ääni oikeasti, mutta miksi perskutarallaa pitää kaikki biisit olla sellaisia naukumisia ja huokailuja?
Aivan! Koko muija on muutenkin rasittava:curs: toinen yhtä surkea laulaja on Britney....

No jo se nyt on perkele. Taitaa melkeen kaikki menestystä niittäneet artisitit/bändit mainittu tässä ketjussa. No ei nyt sentään. Kummastelen missä viipyy ihmiset, jotka vihaa vaikka Metallicaa. Mikä mun mielestä on yliarvostettua. Ei mikään. En halua jeesustella, mutta kunnioitan kaikkia artisteja joilla on munaa nousta lavalle tekivät sitten miten paskaa musiikkia tahansa, siitä saa multa jo rispektit. Noihin "tekemällä tehty" asioihin en puutu. Noista soitto/laulu tekniikoista en tajua tuon taivaallista, eikä paljon kiinnosta. Jos saan musiikilta sitä mitä haluan olen tyytyväinen oli se sitten artistin itse tekemää tai ei. Children of Boredom taitaa olla aika päin vittua esim. laulettu, mutta asenne on niin hauskaa että puree muhun. Yliarvostettua musiikkia ei minusta ole (olipa jeesustelu lause).

Miksi musiikkia pitää arvostella sen mukaan miten se on tehty. Vittuako sillä on väliä. Ymmärrän kyllä miksi ihmiset kuuntelee trancea tai räppiä vaikka itse kuuntelen rockia ja siitä raskaampaa. Räpistä jotkut saa itselleen sellasen vitun kovan olon ja nauttii siitä ja räppi on mukavan rentoa, onko sillä väliä vaikka oliski maailman simppeleintä ja huonoiten tehtyä musiikkia jos siitä jotain saa irti (itse kuuntelin ennen räppiä). Trancesta joku varmaan saa itselleen hyvän olon ku se on niin positiivista jo onhan se kiva sitä subbaria trancen tahtiin huudattaa ku vaikka sohva tärisee ja siitä jo tulee hyvä meininki (kuuntelen trancea vieläkin pieninä annoksina aina välillä). Ja ite tykkäisin ajaa pillurallia jonku amis biisin soidessa. Eiköhän sitä fiiliksiä kaikki musiikista hae. Joten jos niitä fiiliksiä saa vaikka räpistä niin miksi pitäisi miettiä miten se on tehty.

PS. taisin toitottaa yhtä ja samaa asiaa useampaan kertaan

PS2. Mitän np/NP tarkoittaa (muutakun erästä pakkiksen käyttäjää)

Cthulhu sanoi:
:urjo: J. Karjalainen

Äijällä harvinaisen vittumainen ääni...ankkurinnaaaaaappiiiii.............

Juuri näin ja kaikki Idolspaskat.

corbus sanoi:
Kaikki räppihän on yliarvostettua paskaa...

Sanotaan, että kaikki räppi on yliarvostettua paskaa ja sitten mainitaan jotain vitun 50centtejä ym. "blingbling" räppäreitä. Suurin osa porukasta ei ole varmasti kuullutkaan muuta kuin juuri tota "shake that booty" disco-paskaa jota radiossa soitetaan. ON aivan turha yleistää koko genreä johonkin fiftyyn tai "teini-idoli" eminemiin.. Esim. melodista räppiä tehdään ja on aina tehty. Sitä vain ei ainakaan suomessa ainkaan radiosta kuule.

Itse kuuntelen rap-musiikin eri tyylejä laidasta laitaan mutta tollaset fiftyt yms. ignooraan yleensä välittömästi.

Pointtini siis oli, että se koko rap-genre ei välttämättä ole sitä shittiä mitä radiosta kuuluu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom